AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:52 #1 Del Skrevet onsdag kl 16:52 Noen som har noen gode ideer? Sønnen min elsker alt med sjørøver-tema for tida, og jeg lurer på om jeg kunne ha pyntet bursdagskaken med noe med det temaet? Det er ikke noe vits i å tipse om at man kan lage sjørøverkake ved å skjære ut deler og lage en båt osv, for så avansert er jeg ikke 😅 Men typ.. lage mønster med melis eller noe, eller noe godis eller strøssel osv kunne jeg klart. Noen kreative mennesker her? 😊 Anonymkode: a7b86...b0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:57 #2 Del Skrevet onsdag kl 16:57 Kjøp en liten skattekiste i lekebutikken, sett den oppå å pynt med geleklumper/Giullpenger eller annet godis som ser ut som diamanter?? Google litt og se på bilder, så får du masse inspirasjon vet du! 😊 Anonymkode: ca6db...87d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:58 #3 Del Skrevet onsdag kl 16:58 Jeg lagde piratskip i sin tid, det lager du av ei langpanne med kake og en masse sjokoladekrem. Bare å skjære det til og montere med krem. Du finner gode maler på nett. Anonymkode: e47ea...f77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:01 #4 Del Skrevet onsdag kl 17:01 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kjøp en liten skattekiste i lekebutikken, sett den oppå å pynt med geleklumper/Giullpenger eller annet godis som ser ut som diamanter?? Google litt og se på bilder, så får du masse inspirasjon vet du! 😊 Anonymkode: ca6db...87d Oi, ja det var smart 😀 Takk! ❤️ -TS Anonymkode: a7b86...b0e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:02 #5 Del Skrevet onsdag kl 17:02 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg lagde piratskip i sin tid, det lager du av ei langpanne med kake og en masse sjokoladekrem. Bare å skjære det til og montere med krem. Du finner gode maler på nett. Anonymkode: e47ea...f77 Jeg kommer ikke til å få det til og kommer til å ødelegge hele kaka 😅 Men godt tips for folk som kan sånt 😊 -TS Anonymkode: a7b86...b0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:04 #6 Del Skrevet onsdag kl 17:04 Smågodt krokodiller og haier, gjerne slike sorte og røde hodeskaller også funker topp til pynt på en sjørøverkake☺️ Anonymkode: 4f832...40c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:44 #7 Del Skrevet onsdag kl 17:44 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Smågodt krokodiller og haier, gjerne slike sorte og røde hodeskaller også funker topp til pynt på en sjørøverkake☺️ Anonymkode: 4f832...40c Veldig lurt! Takk 😀 -TS Anonymkode: a7b86...b0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:56 #8 Del Skrevet onsdag kl 17:56 Du trenger jo ikke lage skute, du kan lage en øy med skatt på. Sett seigmenn på tannpirkere og sett dem i kaka, gjerne rundt skattekista som ble beskrevet over. Lag kanoner av halve lakrispiper og noe rundt godteri som hjul (kommer ikke på noe i farta). Farg kokos blått (putt kokosmasse i en pose, ha i blå konditorfarge og rist. Dette legger du i et godt lag rundt kaka og stikker i krokodiller, gelefisk, osv. En annen idé er å pynte kaka med melis som et skattekart. Anonymkode: edc09...fd8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet onsdag kl 18:22 #9 Del Skrevet onsdag kl 18:22 (endret) Du kan også få trykket et bilde som kunne passe, og ha på, også dekorere med hodeskaller, sølvpenger og annet. Jeg synes ideen med skattekiste var veldig god 😊 Bubs hodeskaller i miniatyr som de selger på Europris og av og til på Normal i 90grams poser er veldig fine. De er uten gelatin, gluten, egg, melk osv (veganske og «halal». Europris har også sølvpenger (med melk, men mener uten gluten), og i smågodten har de ofte salt lakris i liten rund form, med piratmotiv. Disse er ganske salte, men har ikke salt utenpå. De kan passe godt til temaet. Er fra Haribo og hender de selges i poser også. I tillegg har Europris og andre butikker ofte en del hodeskaller i smågodten, både salte, søte, og sure, samt drops. Jeg aner ikke om du må ta hensyn til noen dietter når du lager, men tok bare med i forhold til Bubs, for merket har de så mange steder, og er veldig «diettvennlig» i mangel på bedre ord. 😊 Endret onsdag kl 18:24 av Daisy-love 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:05 #10 Del Skrevet onsdag kl 20:05 Du må ta bilde av den kaka som det blir til slutt og poste her Anonymkode: aa80d...6e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:12 #11 Del Skrevet onsdag kl 20:12 https://www.bursdagskongen.com/bake/kakepynt/kakefigurer/kakedekorasjon-sjoroverskip?gad_source=1&gclid=CjwKCAiAn9a9BhBtEiwAbKg6focANUd9GlC0ZyCwbaDDM92n3qxLy13htM9oyG_QP1icnWQNlyYpihoCh5oQAvD_BwE Anonymkode: e20e9...cef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 22 timer siden #12 Del Skrevet 22 timer siden Du kan lage lys smørkrem og farge halvparten blå og lage hav på deler kaken og så land eller en stor øy med mørk glasur. Oppå øya kan du ha skattekiste og gullpenger (godterihalskjeder er også fint her) slik noen foreslo og så kan du ha krokodillene i havet. Kanskje har han en Playmo- eller Legopirat eller annet som du kan vaske og som kan sitte på land? Du kan også lage stiplete linjer med svart glasur i snirkler på land/øya som viser vei til en skatt merket X og så kan du evt begrave noe godteri eller en liten ting under X'en (skjær ut en sirkel av kaken, fyll med skatten og dekk med glasur så den ikke synes). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå