AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:40 #1 Del Skrevet onsdag kl 16:40 Hei jobber i dag i administrasjonen i ett privat firma, men begynner å kjenne at jeg trenger litt nye inputs. Jobbet her i ca. 14år. jeg har alltid hatt lyst til å jobbe på sykehus, liker at det skjer litt og er mange forskjellige folk man jobber med. hvis jeg begynner i jobb på ett sykehus vil lønnen gå ned ca. 150-190000 kr i året, er inkl. bonus i dagens lønn. jeg syns jo det er veldig mye å gå ned i lønn for å kunne få en mer variert arbeidsdag. Redd jeg vil angre. hva tenker dere? reiseveien blir det samme, men mnd pris for kollektiv blir dbl. Anonymkode: fbd66...2a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:45 #2 Del Skrevet onsdag kl 16:45 Du vet hva du har, men du aner ikke hva du får. Jeg tror ikke jeg ville vært villig til å gå ned så mye i lønn. Jeg ville heller prøvd meg på en annen jobb der du tjener like mye. Så har du ikke så mye å tape Anonymkode: 16709...715 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå