HMK Skrevet 6. april #101 Del Skrevet 6. april Husk at lav bmi også gir mindre underhudsfett. Mindre underhudsfett gjør at huden siger og man ser eldre ut. Kinnene blir raskt litt innsunkne. Kanskje forsøke å få opp vekten litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #102 Del Skrevet 6. april Tenker dette er helt normalt, hvis du ikke har brukt tid og penger på hudpleie så langt i livet. Mange av dem man ser, og tenker ser «fresh» ut for alderen, bruker sannsynligvis en del penger både i hudpleie og behandlinger. Og mange av dem bruker botox og andre injeksjoner for å holde rynkene unna. Personlig er jeg 34 år, og går jevnlig til kosmetisk sykepleier for behandling, bruker anbefalte og gode produkter for min hud, solfaktor 50 hele våren, sommeren og høsten - og jeg har gjort dette så godt som hele livet. Jeg slet med akne som ungdom, og har derfor blitt svært nøye med hva jeg putter i fjeset mitt. En bodylotion i ansiktet ville sannsynligvis forårsaket et akne-utbrudd på meg. Jeg hadde time til behandling senest denne uken, og har fortsatt ingen aldringstegn i huden. Du kan ikke reversere aldring som allerede er der, uten å bruke injeksjoner. Det du derimot kan gjøre, er å gi huden din det den trenger og på den måten _kanskje_ sinke kommende aldringstregn. Anonymkode: 96749...d54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #103 Del Skrevet 6. april Det er bra for huden å drikke mye vann. Spise havregryn og proteinrik mat. Unngå alkohol, raske karbohydrater osv.. bruk sollrem Anonymkode: 16e9d...b64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 7. april Forfatter #104 Del Skrevet 7. april HMK skrev (På 6.4.2025 den 12.39): Husk at lav bmi også gir mindre underhudsfett. Mindre underhudsfett gjør at huden siger og man ser eldre ut. Kinnene blir raskt litt innsunkne. Kanskje forsøke å få opp vekten litt? Syns det er svært vanskelig å gå opp i vekt. Nesten samme hva jeg spiser, holder jeg vekta eller går ned. Uansett er jeg opptatt av løping og har ikke så lyst til å bli lubben bare for å se yngre ut i ansiktet. Ikke at jeg klarer å bli lubben uansett. Dessuten føler jeg vektoppgang nesten alltid legger seg på magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå