AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:31 #1 Del Skrevet onsdag kl 15:31 Kjør på 😀! hvilket materiale ser dere etter i plagg? og hvilket materiale holder dere unna? Anonymkode: c0251...66e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet onsdag kl 20:45 #2 Del Skrevet onsdag kl 20:45 Best og best, men det beste plagget jeg har er nok et ullskjørt fra Inwear, og et dongeriskjørt fra Gerry Weber. Særlig det fra Inwear er noe for seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet onsdag kl 20:47 #3 Del Skrevet onsdag kl 20:47 Jeg bruker alle typer materialer, men kjenner på plaggene og tar en vurdering deretter. Bruker ikke lin for jeg orker ikke å stryke, men er glad i bomull, bambus og ull, men også noe polyester som jeg har vært veldig fornøyd med. Vurderer rett og slett hvert enkelt plagg godt, inkludert hva som forventes av vedlikehold og vaskeanvisningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:53 #4 Del Skrevet onsdag kl 20:53 Alle merker kan ha plagg som tåler mye og holder fasong, men de er det langt mellom. Jeg har likevel funnet noen og brukt i åresvis selv om det var typ Gina Tricot Jeg liker best bomull, viscose og ull fordi det er mest behagelig. Men har eid dressbukser i polyesterblanding fordi det er krøllfritt og slitesterkt og holder fasong. Anonymkode: 9cae1...cdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet onsdag kl 20:58 #5 Del Skrevet onsdag kl 20:58 Har klær fra billige merker og dyre merker som holder i åresvis, men det er rene plagg i bomull, ull osv ikke blanding og jeg tar vare på klærne mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:06 #6 Del Skrevet onsdag kl 21:06 Jeg fann et polyesterskjørt på et loppemarked i min ungdom. Det ser enda nytt ut. Ukjent merke. Av det jeg har kjøpt nytt som har vart lengst er Mette Møller, da klærne hennes i ull. Viskose varer ikke så lenge. En del av disse klærne har nå min datter arvet, da jeg har gått opp i størrelse. Anonymkode: 4c26a...bc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 02:22 #7 Del Skrevet i går, 02:22 En vil gjerne tro at de dyreste merkene har klærne som er av best kvalitet, men jeg har erfart for lengst at det langt fra alltid stemmer. Jeg har forholdsvis rimelige plagg kjøpt hos nettbutikker som har mye "billigklær" og der jeg har opplevd klær som har holdt seg like fine å årevis, etter masse bruk og vask. Det siste plagget jeg har kjøpt er en cardigan til godt over 2.000, men som ikke ble pen etter (selv skånsom) vask. Anonymkode: bdcf9...75d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 21 timer siden #8 Del Skrevet 21 timer siden Daisy-love skrev (14 timer siden): Jeg bruker alle typer materialer, men kjenner på plaggene og tar en vurdering deretter. Bruker ikke lin for jeg orker ikke å stryke, men er glad i bomull, bambus og ull, men også noe polyester som jeg har vært veldig fornøyd med. Vurderer rett og slett hvert enkelt plagg godt, inkludert hva som forventes av vedlikehold og vaskeanvisningen. Dette. Jeg unngår strikkeplagg med en høy andel syntetiske stoffer, de blir alltid stygge og nuppete. Jeg har imidlertid en genser og en cardigan i bomull og akryl, og de har holdt seg fine i mange år tross mye bruk og vask. Blandinger av ull og syntet har jeg stort sett bare dårlig erfaring med. Bukser/dressbukser med en viss andel polyester går også helt fint, men jeg synes bukser i 100% polyester fort kan bli klamme. Samtidig har jeg et skjørt, et par kjoler og noen bluser i polyesterchiffon, og de blir merkelig nok ikke klamme, med mindre det er skikkelig varmt. Om sommeren går det mest i lin, linblandinger, bomull og bomull/silkeblandinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #9 Del Skrevet 15 timer siden Jeg synes 100 % ull og kasjmir også blitt nuppete, skjønner ikke hvordan andre unngår det 😅 Anonymkode: 746af...bbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå