Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Min største bekymring må jeg innrømme er festen etter middagen. Frem til det vet jeg på en måte godt hva som skjer, og rammen er super. Så frem til det er jeg rolig. Men min skrekk er at festen blir en skikkelig "bommer"..

Har dere noen tips til hva som kan skje av opplegg? Dere som spiller musikk selv, spilles det via pc? Fungerer det greit? Er det noen som har ansvaret for det? Eller går det av seg selv?

Middagen er kl 17, så den blir vel fort 20/21 kanskje før vi er ferdige? Vi skal så over i nytt lokale der festen fortsetter. Blir jo da sikkert en times pause med "mingling"? Er det da man også tar brudevalsen? Og så er det kaffe, kaker og avec. Så kanskje det ikke trengs å fixes annet enn ok musikk? Eller er det andre ting som også er vanlig å gjøre?

Noen tips til meg? Er det like bra med musikk via pc som "live"? Har liten erfaring selv med å være i brylluper, så jeg er helt grønn her og føler jeg trenger litt nødhjelp..

Endret av 27mai
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Vi brukte cd spiller - fungerte veldig greit! Folk fant musikk de likte - bare husk å informer om en regel; det må ikke være lov å bytte midt i en sang!!!

De opplevelsene jeg har fra bryllup er at folk koser seg i andres selskap etter middagen. De sitter eller danser. Vi hadde ca 1 t pause før vi kutta kake (tror jeg da...) og ca 1 time etter dansa vi - så begynte FESTEN - med dans og godt med drikke!

La noen ta ansvar for å annonsere dette - f.eks toastmaster

Gjest gjest1
Skrevet
Vi hadde ca 1 t pause før vi kutta kake (tror jeg da...) og ca 1 time etter dansa vi - så begynte FESTEN - med dans og godt med drikke!

La noen ta ansvar for å annonsere dette - f.eks toastmaster

Sånn har vi tenkt å gjere det også.

Vi skal forresten ha musikk frå pc, lagar til spelelister på forhånd med brudevalsen som første song. Skal ha ein musikk-ansvarleg i tilfelle, men reknar med lista kjem til å surre og gå heile kvelden.. :)

Gjest Gjest
Skrevet
Vi brukte cd spiller - fungerte veldig greit! Folk fant musikk de likte - bare husk å informer om en regel; det må ikke være lov å bytte midt i en sang!!!
Det gir nok folk blanke i utover kvelden. :ler:

Jeg var i et bryllup i fjor hvor jeg faktisk ikke hørt en hel sang etter siste salme i kirken - alt var et salig rot. Unge ville ha hiphop og de over 30 gikk hjem før midnatt. Dere bør uansett få en til å ha overansvaret for musikken.

Skrevet

Da blir det via pc og playlists for oss også.. Deilig når ting blir bestemt... Har en god kompis med masse musikk, så vi skal be han mekke til litt for oss..

Skrevet
Sånn har vi tenkt å gjere det også.

Vi skal forresten ha musikk frå pc, lagar til spelelister på forhånd med brudevalsen som første song. Skal ha ein musikk-ansvarleg i tilfelle, men reknar med lista kjem til å surre og gå heile kvelden.. :)

Slik skal vi også gjøre det.

Så luuuuure vi er!!!! :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...