AnonymBruker Skrevet 23. februar #141 Del Skrevet 23. februar Phitta Phjong skrev (Akkurat nå): Tror du har veldig rett. Og disse mennene trenger vi til å styre de viktige oppgavene. Jeg tror i alle fall at vi må anerkjenne at vi ikke er like flinke og arbeidssomme og fornuftige alle sammen. Noen er bedre enn andre - noen mye bedre. I mitt arbeidsfelt snakker man om at noen av de ansatte er 10x mer produktive enn de andre. Det er nok i stor grad en myte, fordi det er vanskelig å måle og rangere våre resultater. Men samtidig er det opplagt at noen får gjort veldig mye på kort tid og med god kvalitet. Jeg tør påstå at de ikke har en lønn som står i forhold til hvor viktige de er. Problemet med kvotering er at hvis man skal plukke ut personer som er 1 av 100 eller 1 av 10000 så er det ganske uvanlige personligheter. Hva om man havner i en situasjon hvor lederene i de 3 partiene i regjering er kvinner - fordi de var de beste lederpersonlighetene i partiene på dette tidspunktet. Skal man bytte ut en av dem med en mann fordi det alltid må være jevn kjønnsfordeling? Eller en av dem med en person med mørk hud, homofil legning, eller noe annet? Jeg tror ikke på det. Jeg tror det gir oss mindre kompetente ledere. Anonymkode: 15498...b63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 23. februar #142 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Så da er du enig med Trump at det må være en mer rettferdig fordeling av innsatsen i forsvarsalliansen? Anonymkode: 0f88d...543 Jeg tror ikke det er retferdighet som får Trump til å jobbe for diktatoren i Russland... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liebe Skrevet 23. februar #143 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Beklager, jeg leste posten din feil. Jeg trodde at du sa at MAGA består av menn som har det vanskelig, noe du slett ikke sa. Anonymkode: 15498...b63 Helt i orden d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #144 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (På 20.2.2025 den 10.48): Tror du kvinner i Russland er undertrykket? Anonymkode: 2e448...a36 Ja. De er i hvert fall utsatt for vold i mye større grad enn norske, og familievold er i høy grad undertrykking. Anonymkode: 19cd7...458 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 23. februar #145 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (På 20.2.2025 den 10.48): Tror du kvinner i Russland er undertrykket? Anonymkode: 2e448...a36 Jeg tror det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #146 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (På 19.2.2025 den 15.52): Nå skjer det. Verden er i ferd med å snu. Menn er lei av at likestilling bare betyr feminisme og kvinnekamp. Det er slutt på at samfunnet skal legges om etter kvinners premisser. Feminismens tidsalder er over. Vi skal ta tilbake et samfunn der det var sunn respekt mellom kjønnene. Et samfunn hvor både menn og kvinner spilte en rolle og betydde noe. Menn har lenge nok prøvd å snakke med kvinner om dette. Vi har prøvd å skape en dialog. Legge rolig og saklig frem om hvordan menns situasjon er forverret og hvilke bekymringer vi har. Har vi blitt møtt med noen som helst forståelse? Nei. Vi er blitt latterliggjort, sensurert og kalt hatefulle. Selv om mannsutvalgets funn støtter oss så fortjener vi visst ingen forståelse. De eneste problemene kvinner vil innrømme at menn har er problemer som feminismen definerer for oss. Menn har et voldsproblem. Menn lider av trange kjønnsroller. Osv. Jeg sier ikke at dette nødvendigvis er helt feil. Men det er likevel symptomatisk at kvinner kun vil høre på feminismen og aldri på hva menn faktisk mener selv om sine problemer. Hvorfor skal man lytte til menn når man i stedet kan dytte på dem feminismens sannhet? Alt fordi likestilling alltid skal være definert av feminismen. Og feminismen tar alltid kvinnenes standpunkt som sannhet. Vel, menn har også en sannhet. Og den sannheten er at vi nå er dritt lei. Hvis likestilling skal bety at feminismen har all definisjonsmakt så gidder vi ikke mer likestilling. Menn over hele verden gjør opprør. Stadig flere. Dere spør ofte om hvorfor vi ikke går i tog for våre problemer. Vi går til stemmeurnene. Og nå er tiden hvor feminismen fikk styre fritt snart over. Vi skal ta tilbake et samfunn hvor menn er menn og kvinner er kvinner. Og begge kjønn kan bære det med stolthet. Ikke mer av denne forakten og skaminduseringen som feminismen nærer mot menn. Et samfunn med ekte likestilling vil bli skapt. Og med på laget har vi alle kvinner som ikke er blitt grepet av feminismens klør. Dere er virkelig unntaket og vi setter dere så høyt. Incel-bevegelsen var alltid dømt til å tape denne kampen, for der var det bare sutring og resignasjon. Nå har vi MAGA og vokser oss sterke. Det er slutt på klagingen og på tide å handle. Nå er det av med silkehanskene. Slutt på å forsøke dialog med noen som ikke ønsker dialog. Menn vil ta verden tilbake igjen. Det skjer nå. Make Men Great Again! Anonymkode: e98e5...284 Jeg tenker at man kanskje skal nå gå over i ny fase og kalle likestilling likestilling og ikke kjønnskamp. Det er jo klart at kvoteringer kommer inn, når kvinner med bedre utdanning enn menn ikke får de store jobbene, og skylder på så mye annet enn at det er kvinne diskriminerende, når det faktisk er det Jeg har jobbet endel med menn, og lurte på til sjefen, hvorfor får jeg 20kr mindre i timen enn mennene for samme jobb. Det var fordi jeg car kvinne og det var forventet mindre kapasitet. I den jobben, går det ike an å jobbe med mindre kapasitet. Så jeg var ikke tregere eller gjorde mindre enn mennene, løfter de samme tunge løftene, i tillegg passet jeg bedre pp hygienen. Da den også var svært viktig. Så min kapasitet var høyere enn mennene som fikk 20kr mer i timen enn meg, for 100% samme jobb. Dette er 30 år siden. Når jeg vil ha betalt for å vaske hos noen passe andres barn etc. Blir jeg møtt med at jeg er frekk. Når min kompis blir spurt om å reparere min bil, så vil han ha betalt for jobben i tillegg til deler. Han jobber selvsagt ikke gratis på sin fritid. Så hvorfor skal jeg passe barn gratis fra fredag til lørdag på min fritid, betale maten deres etc og bli kalt frekk om jeg vil ga litt for det? Mens min kompis ikke er frekk for å ta seg betalt for 3 timers jobb på fredagskvelden. Jeg tenker at rettigheter og rettferdighet handler ikke om kjønn, men rettigheter uavhengig av kjønn. Der er det desverre en vei å gå iht holdnings endring for at samfunnet fungerer rundt det. Og jeg er helt enig at dette også har gått litt i retning å tråkke på menn sine rettigheter også. På en annen side tenker jeg at menn ikke skjønner heller, før de kjenner litt på samme urettferdighet. Og kanskje en viktig del av en større sammenheng. Da må også menn våkne og si, dette er ikke greit, dette er ikke rettferdig. Jeg er kvinne, men jeg gjør det jeg kan. Skiller ikke på manne og dame oppgaver. Og jeg har en frase jeg desverre har måtte bruke ganske mange ganger. Man bruker ikke pikk til en oppgaven der... som svar på at jeg ikke kan gjøre ditt og datt fordi jeg er kvinne. Jeg trengte feks kurs fra nav på truckfører lappen. Da truck var en del av en jobb jeg kunne få fast. Som jeg var vikar i. Og klarte allerede med jekketralle. Jeg kom inn på kurset. Fikk ikke oppgitt tid, tok kontakt med nav, og da var jeg tatt ut av kurset. Nav ringer kursleder, og spør hvorfor, jo de hadde erfaring om at kvinner ikke møtte opp. Jeg ble ikke spurt. Så jeg mister både kurs og jobben pga en manns avgjørelse pga hva jeg hadde mellom beina. Det er ikke rettferdighet, det er diskriminerende Anonymkode: c0066...e55 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #147 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Når jeg vil ha betalt for å vaske hos noen passe andres barn etc. Blir jeg møtt med at jeg er frekk. Når min kompis blir spurt om å reparere min bil, så vil han ha betalt for jobben i tillegg til deler. Han jobber selvsagt ikke gratis på sin fritid. Så hvorfor skal jeg passe barn gratis fra fredag til lørdag på min fritid, betale maten deres etc og bli kalt frekk om jeg vil ga litt for det? Mens min kompis ikke er frekk for å ta seg betalt for 3 timers jobb på fredagskvelden. Anonymkode: c0066...e55 Jeg tror ikke at dette handler om kjønn eller diskriminering men personlige forhold. Jeg har som mann ofte blitt spurt om å gjøre jobber eller utføre tjenester for andre uten å få betalt. Noen ganger er det meningsfullt (hjelpe naboen å løfte inn en sofa) andre ganger ikke (kan ikke du spille piano 5 timer i bursdagen min uten betaling?). Jeg passer gjerne niesen min fordi det er fint å bety noe i et lite menneskes liv, og fordi det er en hjelp for foreldrene. Anonymkode: 15498...b63 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #148 Del Skrevet 23. februar Pippi Lotta skrev (45 minutter siden): Jeg tror ikke det er retferdighet som får Trump til å jobbe for diktatoren i Russland... Dette er vel en av de store spørsmålene om dagen. 1. Har Putin en video av Trump med prostituerte som urinerer på hverandre? Ville Trump og velgerene hans i det hele tatt skamme seg over det eller se det som en honnør? 2. Har Trump sett så mye på propaganda på sosiale medier at han _tror_ at Ukraina er en nazi-stat med en diktator som Putin bare vil befri av ren altruisme? 3. Driver Trump med noe slags renke-spill hvor han sier en ting og mener noe annet for å få en "god deal" med Putin og NATO og what not 4. Lager bare Trump mest mulig støy for å fjerne fokus fra de viktige sakene? 5. Er Trump dement, eller i det minste gammelmanns-svekkelse? Anonymkode: 15498...b63 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #149 Del Skrevet 24. februar Phitta Phjong skrev (På 23.2.2025 den 9.21): Jeg har nå alltid ment at man skal de som er best kvalifisert for oppgavene, uavhengig om det er kvinner eller menn. At man skal kvotere inn folk på grunnlag av kjønn eller etnisitet i stedet for egenskaper, blir helt feil. Vil du ha jobben, vær best. enkelt og greit. Vær den de ikke kan klare seg uten. I mange tilfeller må vi kvinner bare innse at vi er det svakeste kjønn. Er enig i at vi skal ha samme lønn om vi gjør sammen jobben. Men hva om vi ikke gjør den like kjapt og effektivt. Skal vi da ha samme lønn? Bør ikke de som er mest effektive få best betalt? Av egen erfaring fra mine jobber, ser jeg jo at kvinner tar mye mer kaffepauser enn mennene gjør. Mennene er mer målrettet og selvstendige. De trenger ikke diskutere alle mulig løsninger for de kan ta en avgjørelse. Jeg innrømmer glatt at jeg selv er en av disse usikre kvinnene, men jeg prøver å lære av de sterke mannfolka på jobb. Jeg beundrer dem og ønsker å ta til meg lærdom fra dem Menn bør inn i helsesektor! Der er de sterkere og mer utholdende. Som helsearbeider sliter jeg ryggen av meg med mine 160 cm høyede og 50 kg å snu, løfte en slagpasient på 90 kg!! Ikke har vi hjelpemidler nok heller. Når vi skal manøvrere fra dusj til toalett eller rullestol,seng . En mann kunne løftet dette, så kan jeg gjøre mer «papirarbeid» smøre brødskiver. sorry for kaffepausen jeg tok etter pasienten måtte løftes fra toalettgulv der person løfter ikke fikk plas, og jeg fikk strekk i skulderen. Burde også gitt fra meg deler av lønna da jeg fikk senebetennelse på grunn av andre oppgaver jeg gjorde i pleien, en mann ville verken blitt skadet eller trengt pauser Anonymkode: 5e1ea...58e 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet 24. februar #150 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Menn bør inn i helsesektor! Der er de sterkere og mer utholdende. Som helsearbeider sliter jeg ryggen av meg med mine 160 cm høyede og 50 kg å snu, løfte en slagpasient på 90 kg!! Ikke har vi hjelpemidler nok heller. Når vi skal manøvrere fra dusj til toalett eller rullestol,seng . En mann kunne løftet dette, så kan jeg gjøre mer «papirarbeid» smøre brødskiver. sorry for kaffepausen jeg tok etter pasienten måtte løftes fra toalettgulv der person løfter ikke fikk plas, og jeg fikk strekk i skulderen. Burde også gitt fra meg deler av lønna da jeg fikk senebetennelse på grunn av andre oppgaver jeg gjorde i pleien, en mann ville verken blitt skadet eller trengt pauser Anonymkode: 5e1ea...58e Menn har nok generelt mindre omsorg enn kvinner. Og vi kvinner godtar oftere dårligere betalte jobber. Selv kunne jeg ikke jobbet innen omsorg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #151 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Menn bør inn i helsesektor! Der er de sterkere og mer utholdende. Som helsearbeider sliter jeg ryggen av meg med mine 160 cm høyede og 50 kg å snu, løfte en slagpasient på 90 kg!! Ikke har vi hjelpemidler nok heller. Når vi skal manøvrere fra dusj til toalett eller rullestol,seng . En mann kunne løftet dette, så kan jeg gjøre mer «papirarbeid» smøre brødskiver. sorry for kaffepausen jeg tok etter pasienten måtte løftes fra toalettgulv der person løfter ikke fikk plas, og jeg fikk strekk i skulderen. Burde også gitt fra meg deler av lønna da jeg fikk senebetennelse på grunn av andre oppgaver jeg gjorde i pleien, en mann ville verken blitt skadet eller trengt pauser Anonymkode: 5e1ea...58e Selvfølgelig trenger vi menn i helsesektor. Tror dessverre vi kan se langt etter dem med mindre det skjer noe med generasjonene, for de er per i dag dritopptatt av å overbevise alle om at de er interessert i ting, ikke mennesker, og fornuft, ikke følelser. Så lenge menn holder på med denne rigide og falske statusinndelingen, får vi ikke flere menn i helsesektor. Menn i helsesektor er innvandrere, homser og kristne, med hederlige unntak. Menn er for redde for "maskuliniteten" sin og ser verken status eller verdi i å jobbe med mennesker. Det ligger ikke til vår kultur på samme måte som det feks gjør i Italia. Anonymkode: 719b3...d00 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #152 Del Skrevet 24. februar Phitta Phjong skrev (20 minutter siden): Menn har nok generelt mindre omsorg enn kvinner. Og vi kvinner godtar oftere dårligere betalte jobber. Selv kunne jeg ikke jobbet innen omsorg. Sikkert! Men takk for den der kaffepause stikket ditt - tusen takk!! blir nok ikke til å jobbe lenge i helse eller med omsorg jeg heller, aller mest på grunn av dritt fra sånne som deg, jeg kunne tålt et slitasje yrke men når takken er å høre at du tar kaffepauser og egentlig ikke burde blitt betalt så mye som den mannlige kollegaen som ikke ødela skulderen , ja det er til å spy av!!!!!!!!! Anonymkode: 5e1ea...58e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #153 Del Skrevet 24. februar Gjesp Anonymkode: b9dab...18e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #154 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (44 minutter siden): de er per i dag dritopptatt av å overbevise alle om at de er interessert i ting, ikke mennesker, og fornuft, ikke følelser. Anonymkode: 719b3...d00 Min erfaring er at menn er mer opptatt av ting, kvinner er mer opptatt av mennesker. Menn er mer opptatt av fornuft og kvinner mer opptatt av følelser. Dette synet har blitt styrket etter et års tid på KG. Sitat Så lenge menn holder på med denne rigide og falske statusinndelingen, får vi ikke flere menn i helsesektor. Menn i helsesektor er innvandrere, homser og kristne, med hederlige unntak. Menn er for redde for "maskuliniteten" sin og ser verken status eller verdi i å jobbe med mennesker. Menn blir bedømt på et brutalt sjekkemarked hvor kvinner ler av menn som ikke tilfredsstiller deres krav. Svært mange kvinner tar for gitt at mannen skal tjene mer enn dem. Anonymkode: 15498...b63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #155 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Min erfaring er at menn er mer opptatt av ting, kvinner er mer opptatt av mennesker. Menn er mer opptatt av fornuft og kvinner mer opptatt av følelser. Dette synet har blitt styrket etter et års tid på KG. Menn blir bedømt på et brutalt sjekkemarked hvor kvinner ler av menn som ikke tilfredsstiller deres krav. Svært mange kvinner tar for gitt at mannen skal tjene mer enn dem. Anonymkode: 15498...b63 Ditt inntrykk er et dypt mannlig ønske som du deler med en rekke andre umodne menn på jakt etter status. Og du leser selvfølgelig alt rundt deg gjennom ønskebrillene dine, nettopp fordi du er så lite bevisst dine egne følelser, som mange andre menn. Hadde dere faktisk hatt litt refleksjonsmessig interesse for deres eget følelsesliv (et følelsesliv på størrelse med alle andres), hadde dere hatt større kontroll på dette og hadde dermed også vært bedre på å bedømme ting objektivt, nettopp fordi dere hadde forstått når følelser sløret til synet deres. Men det krever introspeksjon, ikke fornektelse. Damene vet dette, kanskje fordi vi er bedre på mennesker. Mennesker kan o stor grad analyseres også som ting, et system. Ikke akkurat noe nytt. Anonymkode: 719b3...d00 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #156 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ditt inntrykk er et dypt mannlig ønske som du deler med en rekke andre umodne menn på jakt etter status. Anonymkode: 719b3...d00 Det er synd at du har et så lavt refleksjonsnivå. Jeg kan ikke annet enn å tenke at vi må lære kvinner som deg å utvikle en modnete tankesett. Sitat Og du leser selvfølgelig alt rundt deg gjennom ønskebrillene dine, nettopp fordi du er så lite bevisst dine egne følelser, som mange andre menn Dette synes å være ren projisering? Det er synd i deg at du ikke har kommet lengre på livets reise. Sitat Damene vet dette, kanskje fordi vi er bedre på mennesker. Det finnes mange kloke damer. Jeg tenker at du fremstår som en umoden gutt på 14 som prøver å kjekke seg for å få respekt. Det blir noe patetisk over det hele. Anonymkode: 15498...b63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet 25. februar #157 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (21 timer siden): Sikkert! Men takk for den der kaffepause stikket ditt - tusen takk!! blir nok ikke til å jobbe lenge i helse eller med omsorg jeg heller, aller mest på grunn av dritt fra sånne som deg, jeg kunne tålt et slitasje yrke men når takken er å høre at du tar kaffepauser og egentlig ikke burde blitt betalt så mye som den mannlige kollegaen som ikke ødela skulderen , ja det er til å spy av!!!!!!!!! Anonymkode: 5e1ea...58e Nå skjønner jeg ikke helt hva jeg skrev som fikk deg til å fyre deg sånn opp. Jeg skrev jo bare at kvinner generelt har mer omsorg, og at menn krever mere betaling for jobber enn vi kvinner gjør. Hva var galt med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #158 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er synd at du har et så lavt refleksjonsnivå. Jeg kan ikke annet enn å tenke at vi må lære kvinner som deg å utvikle en modnete tankesett. Dette synes å være ren projisering? Det er synd i deg at du ikke har kommet lengre på livets reise. Det finnes mange kloke damer. Jeg tenker at du fremstår som en umoden gutt på 14 som prøver å kjekke seg for å få respekt. Det blir noe patetisk over det hele. Anonymkode: 15498...b63 Som jeg sa, introspeksjon, ikke fornektelse. Når du dømmer halve befolkningen som mer følelsesfolk (i tillegg til at det er uvitenskapelig, vet alle det er negativt ment fra dere, fordi dere ikke engang tåler ordet 'følelser', og ser på det som en motsats til 'fornuft', og som ikke interessert i ting (som alle vet skal symbolisere intelligens for deres del, siden det liksom skal kreve mindre hue å jobbe med folk og at det er et arbeid som handler om følelser), så ikke krev at andre skal behandle deg pent tilbake. Det er sant det jeg sier. Du klarer overhodet ikke forholde deg nøytral. Jeg har ingen tålmodighet med denne bleike liksom-nøytrale guttegreia lenger. Anonymkode: 719b3...d00 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #159 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (På 24.2.2025 den 17.06): Menn bør inn i helsesektor! Der er de sterkere og mer utholdende. Som helsearbeider sliter jeg ryggen av meg med mine 160 cm høyede og 50 kg å snu, løfte en slagpasient på 90 kg!! Ikke har vi hjelpemidler nok heller. Når vi skal manøvrere fra dusj til toalett eller rullestol,seng . En mann kunne løftet dette, så kan jeg gjøre mer «papirarbeid» smøre brødskiver. sorry for kaffepausen jeg tok etter pasienten måtte løftes fra toalettgulv der person løfter ikke fikk plas, og jeg fikk strekk i skulderen. Burde også gitt fra meg deler av lønna da jeg fikk senebetennelse på grunn av andre oppgaver jeg gjorde i pleien, en mann ville verken blitt skadet eller trengt pauser Anonymkode: 5e1ea...58e Dere gjør vel også papirarbeid og smører skiver nå, så det trenges neppe mange helsearbeidere som kun gjør dette. Menn fikser nok både papirarbeid og smøring av skiver i tillegg til de “tunge løftene”, så da blir du overflødig og kan heller søke noe annet arbeid. Anonymkode: a467e...8dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #160 Del Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (På 24.2.2025 den 21.51): Min erfaring er at menn er mer opptatt av ting, kvinner er mer opptatt av mennesker. Menn er mer opptatt av fornuft og kvinner mer opptatt av følelser. Dette synet har blitt styrket etter et års tid på KG. Menn blir bedømt på et brutalt sjekkemarked hvor kvinner ler av menn som ikke tilfredsstiller deres krav. Svært mange kvinner tar for gitt at mannen skal tjene mer enn dem. Anonymkode: 15498...b63 AnonymBruker skrev (På 26.2.2025 den 6.23): Dere gjør vel også papirarbeid og smører skiver nå, så det trenges neppe mange helsearbeidere som kun gjør dette. Menn fikser nok både papirarbeid og smøring av skiver i tillegg til de “tunge løftene”, så da blir du overflødig og kan heller søke noe annet arbeid. Anonymkode: a467e...8dc Noen menn går utelukkende etter det som får dem til å føle seg maskuline. Jeg vet ingenting om helsesektoren, men tradisjonelt kvinnelige sysler blir ofte oversett. Opp med hånden de som har sett menn gå forbi en oppvaskmaskin som burde tømmes og deretter fylles med x antall brukte kaffekopper som alle bare har parkert på benken. Anonymkode: fc62e...9a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå