Stoltskeiv Skrevet 20. februar #21 Del Skrevet 20. februar (endret) Anne Liese Braun skrev (På 19.2.2025 den 18.45): på hvilken måte? Surikatt skrev (På 19.2.2025 den 22.26): Europa gjør jo ingenting. Nå skal Norge og Storbritannia styrke samarbeidet i forsvaret - https://www.regjeringen.no/no/aktuelt/norge-og-storbritannia-styrker-forsvarssamarbeidet/id3088427/ Mandag møttes Europeiske statsleder til krisemøte https://www.vg.no/nyheter/i/B04kxg/krisemoeter-etter-usas-sjokk-beskjed-til-europa Så noe gjøres det noe. Og det forekommer samtaler. Men jeg er enige med at det ser ut som hodeløse høns som løper rundt, men samtaler foregår det ihvertfall. Og det øker sikkerheten når man har konstruktive samtaler om det som foregår. Endret 20. februar av Stoltskeiv 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catbert Skrevet 21. februar Forfatter #22 Del Skrevet 21. februar Tutte skrev (På 20.2.2025 den 14.53): NATO plikter jo fortsatt å komme oss til unnsetning de. Men er uansett ikke bekymret for krig i Norge isolert sett. Er mer bekymret for det vi ser i Europa ellers. Nato var det jo stort USA som bidro til mens Europa bare stolte på at de skulle komme dem til unnsetning. Trump har rett i (utrolig nok!) at Europa må ta ansvar for sin egen sikkerhet og ikke bare la andre ta den økonomiske byrden det innebærer. Europa er på ustødig kurs ja, sammen med resten av verden. Det føles som at hva som helst kan skje når det fins så mange bøller med makt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madame Butterfly Skrevet 21. februar #23 Del Skrevet 21. februar Kanskje det er NATO Erdogan vi får sette vår lit til om Putin kommer 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeveMannen Skrevet 22. februar #24 Del Skrevet 22. februar Madame Butterfly skrev (14 timer siden): Kanskje det er NATO Erdogan vi får sette vår lit til om Putin kommer 🤔 Han som kjøpte Russiske luftforsvar systemer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 23. februar #25 Del Skrevet 23. februar Tråden er ryddet for brudd på underforumets retningslinjer, spam (innlegg kun bestående av lenker), oppfordring til brudd på norsk lov og tilhørende svar. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cartman Skrevet 23. februar #26 Del Skrevet 23. februar Stakkars Ukraina. Først kjemper de for vår frihet og deretter blir de dolket i ryggen av USA. Mineralavtalen er forræderi 😪 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rullerusk Skrevet 23. februar #27 Del Skrevet 23. februar Rick skrev (På 19.2.2025 den 22.23): Faktisk tror jeg at Norge er tryggere enn på lenge. Jeg tror at Russland er såpass svekket av krigen i Ukraina at de neppe utgjør noen trussel de neste 3-5 år. Behøver ikke så mye styrke for å sende en gal mann ut på tur med novsjok i bagasjen… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velociraptor Skrevet 24. februar #28 Del Skrevet 24. februar Cartman skrev (23 timer siden): Stakkars Ukraina. Først kjemper de for vår frihet og deretter blir de dolket i ryggen av USA. Mineralavtalen er forræderi 😪 Hvordan i all verden kjemper de for vår frihet??? De kjemper for SIN frihet. For oss spiller det vel ingen rolle om Kyiv er russisk eller ukrainsk. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cartman Skrevet 24. februar #29 Del Skrevet 24. februar velociraptor skrev (3 timer siden): Hvordan i all verden kjemper de for vår frihet??? De kjemper for SIN frihet. For oss spiller det vel ingen rolle om Kyiv er russisk eller ukrainsk. Det spiller enormt stor rolle for oss. En gjenreisning av et stor-Russland vil fortrenge Vest-Europa. Faller Ukraina, så faller Hvitrussland, Georgia, Armenia og Kasakhstan også. Russlands behov for lebensraum forsvinner ikke med en såkalt fred. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Al Bundy Skrevet 28. februar #30 Del Skrevet 28. februar Om 4 år er den gule klovnen historie, håper jeg. Men amerikanske velgeres idiotskap skal ikke undervurderes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet 1. mars #31 Del Skrevet 1. mars Al Bundy skrev (4 timer siden): Om 4 år er den gule klovnen historie, håper jeg. Men amerikanske velgeres idiotskap skal ikke undervurderes... Vance tar over tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå