AnonymBruker Skrevet 19. februar #1 Skrevet 19. februar Hva tenker dere om.sånne. jeg føler lett at de er manipulerende. Men om jeg ikke vil svare på spørsmål om sykdom jobb og om jeg har det bra eller om jeg har problemer... så blir noen irriterte og mener at msn er lukket, sky... Jeg vil helst unngå spørsmål om hvor jeg jobber for eksempel. Eller er det da umulig å bli kjent om man ikke er som en åpen bok om alt? Anonymkode: 9baf1...cbf 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar #2 Skrevet 19. februar Man må treffes før man snakker om sånt. Ta en rask førstedate og en kaffe. Så du vet hvem du utleverer deg til. Anonymkode: 04944...c7e 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar #3 Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Man må treffes før man snakker om sånt. Ta en rask førstedate og en kaffe. Så du vet hvem du utleverer deg til. Anonymkode: 04944...c7e Ikke sant Anonymkode: 9baf1...cbf
AnonymBruker Skrevet 19. februar #4 Skrevet 19. februar Som de svarer over her, avtal en kaffe et sted ute på en Cafè. Det viktigste er at vi alle er ærlig på profilen, at bilder viser helfigur i tillegg til ansikt, og at vi skriver hvis bildene er gamle. Ikke noe gøy å møte noen, selv ikke for kaffe, å føle seg lurt! Anonymkode: b43d8...9c6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå