Gå til innhold

Homepartykonsulent?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Jeanette

Jeg ser meg om etter en ekstrainntekt,og vil gjerne høre hvor mye dere som driver litt med dette kan tjene på det. Hvilke typer produkt er mest lønnsomt å selge? Undertøy, kosmetikk,dildoer.....?

Kan tenke meg å jobbe 3-4 ganger i mnd.

Glad for råd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Send meg en PM, så kan jeg fortelle litt om det jeg driver med....

HAr ikke lyst til å forklare noe her inne, i frykt (kanskje ikke riktig ord, men...) for å bryte noen regler (om reklame)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jeanette !!

Vanskelig og si hva du tjener meste på, da jeg ikke har prøvd alle de alternativene du nevner.

Du bør aller først finne deg den produktgruppen du selv liker, og er opptatt av. Første bud som selger/homepartykonsulent ol, er at du er meget fornøyd med produktene selv.

Selv selger jeg Hudpleieprodukter og kosmetikk, og fortjenesten min står i stil til innsatsen.

Har kikket på mange "konsept" før jeg bestemte meg, og luket fort ut de som sier at man kan tjene masse penger, på å jobbe lite.

Det høres jo "deilig ut" med også veldig urealistisk.

Jeg er også litt skeptisk til de firmaene som forlanger at du skal investere i masse produkter.

Hva om du ikke liker "jobben" åsså sitter du der, men kjelleren full av "tap"

Man kan tjene bra mye penger på slike ting, men man må gå helhjertet inn for det. Jobbe systematisk og være ærlig.

Føler kundene dine at du er en god representant for ditt "firma" så selger du deretter også.

Nå driver jeg riktignok ikke med Homeparty, men med katalogsalg, men ønsker jeg og holde en visning så kan jeg selvsagt det. Men har valgt og ikke gjøre det. Jeg liker salg via kataloger, og det og kunne veillede og prate fortrolig med en og en kunde.

Jeg syntes deg også er moro med kampanjer der man kan få gaver, reiser osv i tillegg til fortjenesten, dersom man står på litt ekstra.

Så bruk litt tid på og finne "din" greie.

Forteller deg gjerne mer, men da helst via mail, da jeg er en "Noldus" på disse "PM-greiene" :lol:

Hører gjerne fra deg.

Uansett, lykke til med "jobben"

Det er i grunn bare du som bestemmer hvor mye du vil tjene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å selge noen kjente plastprodukter. Moro, og det er derfor jeg gjør det. Min gruppeleder tjente i fjor 230000, men da må man vel stå på ganske bra, og i tillegg verve flere. Og man må ha opparbeidet et bra kunderegister, av kunder som ønsker å være vertinner igjen og igjen!

Så jeg har ennå langt igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...