Gå til innhold

Gulvteppe ved sofa. Ull eller polyester?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenkte skaffe et gulvteppe, og har funnet to fine. Ett er i polyester og ett er i ull. Utgjør det noen praktisk forskjell for oss? 

Det i polyester reklamerer med at det er enklere å rengjøre en naturmaterialer, men trodde ull var ganske greit også. Det i ull er litt finere og også litt dyrere...

Relevant her er også at begge tepper er lyse beige ish og jeg har tre barn. Jeg skjønner at teppet neppe lever evig...

Anonymkode: faefe...e19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde polyester som hunden spydde på. Fikk det ikke rent så det gikk i søpla og vi kjøpte ull. Hunden spydde på det og vi fikk det helt rent igjen. Så selv hadde jeg gått for ull. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ett i ull tidligere, kunne jo ikke holde føttene på det for jeg klødde så sykt. 

Anonymkode: 5df07...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har ull, og det kjennes deilig under føttene. Kjøper av prinsipp ikke polyester.

Anonymkode: ebe3f...613

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ull før, aldri mer. Det avga enormt mye lo og støv. Har polyester nå, superfornøyd.

Anonymkode: 98580...ef0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når jeg skifter teppe på stua, blir det til et som robotstøvsugeren min liker godt, uten å herpe det. Ull tror jeg ikke er helt det jeg bør ha...

Anonymkode: 3d328...cf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...