AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:09 #1 Del Skrevet onsdag kl 13:09 Noen som har pluss? https://www.dagbladet.no/tema/50-ar-de-storste-sexproblemene/82639859 Anonymkode: 4c1a1...8bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:49 #2 Del Skrevet onsdag kl 13:49 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Noen som har pluss? https://www.dagbladet.no/tema/50-ar-de-storste-sexproblemene/82639859 Anonymkode: 4c1a1...8bf Jeg har. - overgangsalder - manglende lyst - tørre slimhinner -ereksjonsproblemer -problemer med utløsning for menn. Anonymkode: 1c7df...f2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:57 #3 Del Skrevet onsdag kl 13:57 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har. - overgangsalder - manglende lyst - tørre slimhinner -ereksjonsproblemer -problemer med utløsning for menn. Anonymkode: 1c7df...f2c Og likevel mener mange menn over 50 at de fortjener og er attraktive for 20 år gamle jenter. Med den sviktende ereksjonen og den manglende utløsningen sin. https://tidsskriftet.no/2001/01/klinikk-og-forskning/erektil-dysfunksjon-hos-norske-menn-over-40-ar Ca. 30 prosent av menn over 40, har ereksjonsproblemer, og ca. 10 prosent av dem har fullstendig ereksjonssvikt. Sikkert veldig interessant for unge, aktive damer Anonymkode: db9ed...3b6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:27 #4 Del Skrevet onsdag kl 14:27 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ca. 30 prosent av menn over 40, har ereksjonsproblemer, og ca. 10 prosent av dem har fullstendig ereksjonssvikt. Sikkert veldig interessant for unge, aktive damer Anonymkode: db9ed...3b6 Det må jo være opp til disse 20-åringene å bestemme selv?? Der er jo tydeligvis interessant for noen... Hva med damer/cougars som tror de er et catch for yngre menn. Hvorfor i all verden tror de at det skal være interessant for unge virile menn? Men det finnes jo noen sånne forhold også. Anonymkode: aec5b...a9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:29 #5 Del Skrevet onsdag kl 14:29 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det må jo være opp til disse 20-åringene å bestemme selv?? Der er jo tydeligvis interessant for noen... Hva med damer/cougars som tror de er et catch for yngre menn. Hvorfor i all verden tror de at det skal være interessant for unge virile menn? Men det finnes jo noen sånne forhold også. Anonymkode: aec5b...a9b Det finnes slike forhold også, ja. Og jeg synes de er rare. Likevel, er kvinner seksuelt på topp rundt 40-årsalderen. Så det kan ikke akkurat sammenlignes. Personlig synes jeg det er nasty, da. Anonymkode: db9ed...3b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:46 #6 Del Skrevet onsdag kl 14:46 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Og likevel mener mange menn over 50 at de fortjener og er attraktive for 20 år gamle jenter. Med den sviktende ereksjonen og den manglende utløsningen sin. https://tidsskriftet.no/2001/01/klinikk-og-forskning/erektil-dysfunksjon-hos-norske-menn-over-40-ar Ca. 30 prosent av menn over 40, har ereksjonsproblemer, og ca. 10 prosent av dem har fullstendig ereksjonssvikt. Sikkert veldig interessant for unge, aktive damer Anonymkode: db9ed...3b6 Altså, nå er det ikke sllik at alle menn over 50 sliter med ereksjonen. Det er heller ikke slik at alle kvinner sliter med lysten og tørre slimhinner. Jeg er over 50 og kuken står like stramt opp som den gjorde da jeg var yngre. Tar litt mer for å fyre meg opp enn før men jeg lover deg, jeg kan gi deg en runde kanskje bedre en en liten spjæling på 20 Anonymkode: 1c7df...f2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:52 #7 Del Skrevet onsdag kl 14:52 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Og likevel mener mange menn over 50 at de fortjener og er attraktive for 20 år gamle jenter. Med den sviktende ereksjonen og den manglende utløsningen sin. https://tidsskriftet.no/2001/01/klinikk-og-forskning/erektil-dysfunksjon-hos-norske-menn-over-40-ar Ca. 30 prosent av menn over 40, har ereksjonsproblemer, og ca. 10 prosent av dem har fullstendig ereksjonssvikt. Sikkert veldig interessant for unge, aktive damer Anonymkode: db9ed...3b6 Så 60 % av dem fungerer helt fint. Godt å høre Anonymkode: 4cb6b...3ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:53 #8 Del Skrevet onsdag kl 14:53 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Og likevel mener mange menn over 50 at de fortjener og er attraktive for 20 år gamle jenter. Med den sviktende ereksjonen og den manglende utløsningen sin. https://tidsskriftet.no/2001/01/klinikk-og-forskning/erektil-dysfunksjon-hos-norske-menn-over-40-ar Ca. 30 prosent av menn over 40, har ereksjonsproblemer, og ca. 10 prosent av dem har fullstendig ereksjonssvikt. Sikkert veldig interessant for unge, aktive damer Anonymkode: db9ed...3b6 Er 55 og har sluttet med forhold. Ønsker ikke forhold med yngre menn, under 50. Og synes få menn over 50 er seksuelt attraktive. Og så hører man jo om endel over 50 som har problemer med ereksjon, sliter med å få utløsning. Chattet endel, snakket og om sex. Noe som gikk igjen var at de skrev de var veldig utholdende. At de trengte lang tid for å komme. Og evighetsmenn er helt uinteressante. Var i ett forhold med en som aldri ble helt hard, selv ikke med piller. Han sa etterhvert at det hadde vært sånn I over 10 år, fra han var 43. Hans ekser hadde vært utro og gått fra han pga det. Det ble for frustrerende for meg. Han fikk orgasme med delvis slapp kuk og var fornøyd. Men for meg var det ikke tilfredsstillende. Savnet å knulle. Bedre å leve alene uten. Anonymkode: cfca5...55d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:57 #9 Del Skrevet onsdag kl 14:57 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så 60 % av dem fungerer helt fint. Godt å høre Anonymkode: 4cb6b...3ac Har du rundet 50 år har opp i mot 40–50 prosent av alle menn tidvis et potensproblem. Kommer du opp i 75 år er tallet over 70 prosen Anonymkode: cfca5...55d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:04 #10 Del Skrevet onsdag kl 16:04 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du rundet 50 år har opp i mot 40–50 prosent av alle menn tidvis et potensproblem. Kommer du opp i 75 år er tallet over 70 prosen Anonymkode: cfca5...55d Ikke sikkert det er så farlig i 75 års alderen for min del som kvinne heller, haha skal være gla man lever da tenker jeg Anonymkode: 4cb6b...3ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:18 #11 Del Skrevet onsdag kl 16:18 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det finnes slike forhold også, ja. Og jeg synes de er rare. Likevel, er kvinner seksuelt på topp rundt 40-årsalderen. Så det kan ikke akkurat sammenlignes. Personlig synes jeg det er nasty, da. Anonymkode: db9ed...3b6 Men mest nasty av alt må det nesten være å kalle andres relasjoner uansett alder og kjønn som man i tillegg har null innsikt i nasty. Litt trangsynt, noe høyt selvbilde og bare veldig veldig norsk. Anonymkode: e7e3d...f27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:21 #12 Del Skrevet onsdag kl 16:21 Det er forskjell på både kvinner og menn i alle aldere. Noen eldre kvinner og menn fungerer bedre enn unge. Unntak finnes alltid. Anonymkode: b2746...ae5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:05 #13 Del Skrevet onsdag kl 17:05 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det må jo være opp til disse 20-åringene å bestemme selv?? Der er jo tydeligvis interessant for noen... Hva med damer/cougars som tror de er et catch for yngre menn. Hvorfor i all verden tror de at det skal være interessant for unge virile menn? Men det finnes jo noen sånne forhold også. Anonymkode: aec5b...a9b Det er ganske interessant at slike 20-åringer ytterst sjelden velger å bli sammen med en uføretrygdet eller lavtlønnet mann på 50+. Kanskje de egentlig ser på sviktende ereksjon som et pluss, da sex ikke nødvendigvis er en viktig faktor for å være sammen med disse mennene. Anonymkode: ee905...7de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:15 #14 Del Skrevet i går, 06:15 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det er ganske interessant at slike 20-åringer ytterst sjelden velger å bli sammen med en uføretrygdet eller lavtlønnet mann på 50+. Kanskje de egentlig ser på sviktende ereksjon som et pluss, da sex ikke nødvendigvis er en viktig faktor for å være sammen med disse mennene. Anonymkode: ee905...7de Nå er det vel en svært liten gruppe kvinner (eller skal vi si jenter...) som er i forhold med menn på 50. Hvor mange av oss vet om noen i nærområdet/omgangskretsen som er i slike forhold? Tenker ikke på milliardærer og berømte skuespillere som har kjøpt seg en ungjente. Anonymkode: 14dc1...eac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå