AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:42 #21 Del Skrevet onsdag kl 13:42 Trengte vel egentlig bare lese tittelen "teste grenser tidlig" for å forstå at det er en indikasjon på at ting ikke fungerer så bra mellom dere, og innlegget ditt bekrefter jo det ganske mye. Det er absolutt ikke greit å kalle vennene dine for f*tter for å teste grenser, og det at man i det hele tatt ser behovet for å teste grensene på den måten er et rødt flagg for min del. Anonymkode: 557ab...768 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:46 #22 Del Skrevet onsdag kl 13:46 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har du bearbeidet det forholdet da? Med en psykolog? For har du ikke det så er sjansen stor for at du fortsetter å bare møte menn som ikke har respekt for deg eller er glad i deg. Anonymkode: 1145c...1d5 Har møtt 3 stk etter eksen min. Han 1 var komplett idiot - kuttet han tvert. Han første var utrolig grei, men der var det avstand som hindret oss også har vi han her. Som jeg har utrolig god kjemi med. Jeg får ikke viben at han er hverken det ene eller det andre. Erfaringsmessig gjennom venninner er at dating markedet er helt gjennomsyret av idioter, egoister og folk som ikke eier folkeskikk. Her kommuniserer vi veldig bra, han åpner seg opp, deler om følelsene sine, forteller meg hva han føler og hvordan han ser for seg en relasjon. Han har hittil vært voksen og investert mye tid og energi i meg. Syntes det bare er så synd at man skal kaste folk på hue og ræva ut, når det i hovedsaklig har vært veldig bra. Han sier til meg - fortell meg hva du ikke liker og hva du liker. Vi må lære hverandre å kjenne, også er han en person uten filter som kan være veldig direkte. Jeg sier ikke at dette var innafor, for det var det DEFINITIVT IKKE. Men å kutte folk hele tiden fordi de går over en grense 1-2 ganger, spesielt i startfasen når grensene ikke er helt fastsatt. Derfor syntes jeg det er litt dumt å bare hive han ut... For har datet så mye at jeg kan si at han er en av de "bedre" foruten om dette dumme hendelesen her. Anonymkode: c1f35...d13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:58 #23 Del Skrevet onsdag kl 13:58 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har møtt 3 stk etter eksen min. Han 1 var komplett idiot - kuttet han tvert. Han første var utrolig grei, men der var det avstand som hindret oss også har vi han her. Som jeg har utrolig god kjemi med. Jeg får ikke viben at han er hverken det ene eller det andre. Erfaringsmessig gjennom venninner er at dating markedet er helt gjennomsyret av idioter, egoister og folk som ikke eier folkeskikk. Her kommuniserer vi veldig bra, han åpner seg opp, deler om følelsene sine, forteller meg hva han føler og hvordan han ser for seg en relasjon. Han har hittil vært voksen og investert mye tid og energi i meg. Syntes det bare er så synd at man skal kaste folk på hue og ræva ut, når det i hovedsaklig har vært veldig bra. Han sier til meg - fortell meg hva du ikke liker og hva du liker. Vi må lære hverandre å kjenne, også er han en person uten filter som kan være veldig direkte. Jeg sier ikke at dette var innafor, for det var det DEFINITIVT IKKE. Men å kutte folk hele tiden fordi de går over en grense 1-2 ganger, spesielt i startfasen når grensene ikke er helt fastsatt. Derfor syntes jeg det er litt dumt å bare hive han ut... For har datet så mye at jeg kan si at han er en av de "bedre" foruten om dette dumme hendelesen her. Anonymkode: c1f35...d13 Ok, du har tydeligvis bestemt deg for å ikke kutte han ut, så hva er poenget med tråden? Anonymkode: 1145c...1d5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:12 #24 Del Skrevet onsdag kl 14:12 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg har tydelig sagt ifra at jeg ikke likte denne oppførselen her. Har ingen interesse om å snakke mer med han med mindre han erkjenner at det han gjorde er feil. Jeg har vært med en narsissist tidligere (7 år), og jeg får ikke den viben her. Han tar selvkritikk å legger seg flat. Dette er første gang han går såpass over streken og kan være han ble revet med. Jeg sier ikke det er greit, for det viser jeg med å trekke meg unna og han må «jobbe» med å få meg tilbake. Men skal si at snakker du slik som dette igjen er det over og ut, da mener jeg det. Anonymkode: c1f35...d13 Bare at han kommer på det i utgangspunktet er mer enn nok til å stikke. Hva blir det neste, alle vet at man ikke oppfører seg slik, han er ikke et barn, han synes det er greit å holde på slik. Hva annet tror du at du lære ham om hvordan behandler andre mennesker? Enten er han stokk dum, eller en drittsekk, vil du ha noen delene? Anonymkode: 292b1...a74 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:35 #25 Del Skrevet onsdag kl 14:35 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Har møtt 3 stk etter eksen min. Han 1 var komplett idiot - kuttet han tvert. Han første var utrolig grei, men der var det avstand som hindret oss også har vi han her. Som jeg har utrolig god kjemi med. Jeg får ikke viben at han er hverken det ene eller det andre. Erfaringsmessig gjennom venninner er at dating markedet er helt gjennomsyret av idioter, egoister og folk som ikke eier folkeskikk. Her kommuniserer vi veldig bra, han åpner seg opp, deler om følelsene sine, forteller meg hva han føler og hvordan han ser for seg en relasjon. Han har hittil vært voksen og investert mye tid og energi i meg. Syntes det bare er så synd at man skal kaste folk på hue og ræva ut, når det i hovedsaklig har vært veldig bra. Han sier til meg - fortell meg hva du ikke liker og hva du liker. Vi må lære hverandre å kjenne, også er han en person uten filter som kan være veldig direkte. Jeg sier ikke at dette var innafor, for det var det DEFINITIVT IKKE. Men å kutte folk hele tiden fordi de går over en grense 1-2 ganger, spesielt i startfasen når grensene ikke er helt fastsatt. Derfor syntes jeg det er litt dumt å bare hive han ut... For har datet så mye at jeg kan si at han er en av de "bedre" foruten om dette dumme hendelesen her. Anonymkode: c1f35...d13 Du beskriver langt flere røde flagg enn kun 1-2 ting, så her har du noen knallrosa skybriller på deg. Dette er ikke en sunn relasjon. Anonymkode: 854f9...6a7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:37 #26 Del Skrevet onsdag kl 14:37 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har møtt 3 stk etter eksen min. Han 1 var komplett idiot - kuttet han tvert. Han første var utrolig grei, men der var det avstand som hindret oss også har vi han her. Som jeg har utrolig god kjemi med. Jeg får ikke viben at han er hverken det ene eller det andre. Erfaringsmessig gjennom venninner er at dating markedet er helt gjennomsyret av idioter, egoister og folk som ikke eier folkeskikk. Her kommuniserer vi veldig bra, han åpner seg opp, deler om følelsene sine, forteller meg hva han føler og hvordan han ser for seg en relasjon. Han har hittil vært voksen og investert mye tid og energi i meg. Syntes det bare er så synd at man skal kaste folk på hue og ræva ut, når det i hovedsaklig har vært veldig bra. Han sier til meg - fortell meg hva du ikke liker og hva du liker. Vi må lære hverandre å kjenne, også er han en person uten filter som kan være veldig direkte. Jeg sier ikke at dette var innafor, for det var det DEFINITIVT IKKE. Men å kutte folk hele tiden fordi de går over en grense 1-2 ganger, spesielt i startfasen når grensene ikke er helt fastsatt. Derfor syntes jeg det er litt dumt å bare hive han ut... For har datet så mye at jeg kan si at han er en av de "bedre" foruten om dette dumme hendelesen her. Anonymkode: c1f35...d13 I både hovedinnlegget og i minst ett annet svar sier du at du ikke er interessert i mer kontakt med ham hvis han ikke ber om oppriktig unnskyldning. Med andre ord, du ønsker egentlig å fortsette forholdet til ham, til tross for at han har vist deg flere store, kjente røde flagg for menn man bør unngå. Dessverre ønsker du ikke å se dette, virker det som, og det tyder på at du nok ikke har bearbeidet det 7-årige forholdet du hadde med en narsissist. Og alt du har fortalt her i tråden tyder på at du nå er på vei rett inn i samme typen forhold, med en mann som synes å være manipulativ på en helt annen måte enn din eks, og at du derfor ikke ønsker å se sannheten om denne nye mannen. Dette er dessverre ikke uvanlig hos noen som har vært sammen med en narsissist. Man har lært seg å se eksens røde flagg, men så blir man ofte så fokusert på disse at man ignorerer alle andre røde flagg en ny mann har. Sett utenfra så er det du forteller helt klassisk. En mann som har gått inn fullt og helt for å love bombe deg slik at han får hektet deg. Det som er så skummelt med denne mannen, det er at han avslører sine stygge sider allerede etter seks uker. Det får ikke bare røde flagg til å vaie - det får alle alarmer til å gå av samtidig! Men du, du vil gi ham en sjanse til, bare han sier unnskyld... Du har helt rett, Ts, i at man ikke skal dumpe noen i en bli kjent fase, bare pga. bagateller eller mindre misforståelser. Men det er noe helt, helt annet enn hva den mannen du nå har datet driver med! For han tester deg helt bevisst! Og slik du skriver i tråden kommer du til å bestå shittesten hans med glans. Du sier du ikke forstår hvorfor han gjorde dette når han samtidig snakker om en fremtid med deg. Sett utenfra er bare det at han gjør det nok en ting man kan hake av og så heise enda et rødt, stort flagg. Først lovebomber han deg. Så gir han deg allerede etter seks uker en ordentlig shit-test, hvor han er virkelig stygg mot deg. Når du tror du setter en grense for deg, så vet han at han må jobbe mer for å få deg hektet enda mer. Derfor kommer han etterpå og "innrømmer" at han "gikk litt langt" (men selvfølgelig først etter at du har forsøkt å sette en grense for deg selv), og så sender han nattamelding og hjerter og vil snakke fremtid med deg igjen. Mønsteret er love-bombing, så shit-test for å sjekke hvor mye dritt du tåler her og nå, be om "unnskyldning" slik at du skal tro han bryr seg, for så å love bombe deg videre for å gi deg håp om at han egentlig er en snill og god mann. Om nødvendig så vil han til og med komme med en "ydmyk unnskyldning" og late som om han mener det, han kan komme til å dele personlige ting med deg igjen for å forsøke å knytte deg nærere til seg emosjonelt. Hvorfor? Fordi han da kan fortsette å bryte deg ned... og ned... og ned... Denne mannen har vist deg hvem han virkelig er. Det eneste sunne og fornuftige er å kutte ALL kontakt med ham umiddelbart, blokkere ham på alle sosiale kanaler, aldri slippe ham inn til deg, ikke svare på telefon, aldri ta opp igjen kontakten, og ha svært lav terskel for å kontakte politiet om han forsøker å kontakte deg! Har du fortalt ham at du har vært i et 7 år langt forhold til en narsissist tidligere? Ikke at det spiller noen rolle på din og hans situasjon nå, annet enn at hvis han vet det, så vet han at det er mulig å bryte deg ned, manipulere deg og få kontroll på deg, men at han da må bruke andre teknikker enn han gjerne ville gjort på noen som ikke har en slik erfaring som du har. Om han vet om din eks, så vet han nok også hvordan han skal tilnærme seg deg igjen. Det du trenger å innse, det er at en mann som velger å være så stygg mot ei han sier han vil dele fremtiden med, det er en mann som hvor disse stygge sidene hos ham er en del av den han er. Husk at dette er noe han gjør i den perioden folk flest er opptatt av å vise seg noenlunde fra sin beste og oppriktige side. Denne mannen velger å vise deg at han har svært stygge sider. Spørsmålet han lurer på nå, det er om du lar deg lokke tilbake med en unnskyldning, og hvor mye han må gjøre for å overbevise deg om at han eeegentlig ikke er slik. Og han ligger jo an til å lykkes, siden du vil ta ham tilbake bare han ber om en "oppriktig unnskyldning". Slike menn er ofte svært gode skuespillere, så å spille ydmyk en liten periode, så love bombe deg, før han begynner å manipulere og bryte deg ned på nye måter, det er et spill for dem. Du tror du nå har satt en grense for deg selv. Og det hadde det også kunnet vært med en faktisk god mann som bare hadde gjort mindre bagatellmessige ting, eller hvor en misforståelse førte til feil ord og handlinger. Men du har her ikke med en slik normal person å gjøre, TS. Her har du med en å gjøre som spiller spill med deg, du og din psykiske helse og selvfølelse er taperen om du fortsetter kontakten med denne mannen. Og siden han har avslørt sine stygge sider allerede etter seks uker, så vil det trolig være snakk om svært alvorlig psykisk vold som vil bli fremtiden din i dette forholdet. Det at han så tidlig og så tydelig og stygt tester deg er dessverre også en indikasjon på at denne mannen kan ha lavere terskel for å utøve også fysisk vold. Jeg har ikke skrevet dette som en kritikk av deg, Ts, men i et håp om at du skal se hva du nå utsettes for, og det at du - selv om du forsøker å gjøre det motsatte - faktisk blir lurt rett inn i denne mannens klør. Du må innse at ingen god, snill og stabil mann ville sagt slike ting til deg som det denne gjorde mot deg nå! Du er en altfor god person, for snill, har et nesten urimelig ønske om å få et forhold til å fungere uansett. Dette er i et normalt godt forhold med en normal og stabil og snill mann egenskaper som vil gi deg et gjensidig lykkelig forhold. Men i møte med slike som din eks og denne mannen du har truffet i seks uker, så er disse gode egenskapene dine dessverre også dine verste fiender som vil sende deg rett inn i et nytt voldelig forhold. Det tragiske er at du oppriktig tror at dette forholdet er så mye bedre, og at hvis han gir deg en oppriktig unnskyldning, så vil ting bli bra. Men han endrer ikke personligheten sin selv om han sier unnskyld. Du har sett hans underliggende personlighet, og det er mer enn nok til at du burde kutte absolutt all kontakt med ham umiddelbart! Få hjelp til å bearbeide både forrige forhold og denne siste uheldige erfaringen, for du må lære deg både å se disse røde flaggene slik at du tar dem på alvor. Og du må finne ut hva det er i deg fremdeles om gjør at du er villig til å med åpne øyen gå inn i et forhold til en mann som selv bare etter seks uker viser deg så stygge sider og behandler deg så fullstendig uakseptabelt. Hvis du ikke får bearbeidet og ryddet opp i dette i deg selv, så er det dessverre stor risiko for at du vil gå inn i samme mønster med nye menn. Jeg håper du tar dette på alvor, for du fortjener å få det bra i livet! Det kan du ikke få med en mann med en personlighet som gjør at ham uegnet å være i et forhold. Du kan ikke endre seg, og han endrer seg ikke bare fordi han kanskje må si unnskyld. Han kommer til å forsøke å få deg tilbake, men det er også en del av spillet hans. Du må beskytte deg selv! ❤️ Anonymkode: d0042...1a5 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:52 #27 Del Skrevet onsdag kl 14:52 TS, dette er veldig enkelt! Ingen mann med respekt for seg selv og de han er glad i oppfører seg slikt. Dette kan du kanskje tilgi en 17 åring, en 30 åring uten selv innsikt er ikke noe å samle på. Uten å være frekk, men bør du justere din dating strategi? Det ser ut som du trekker disse mennene til deg. Anonymkode: a33b0...6d9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:21 #28 Del Skrevet onsdag kl 18:21 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Men de jeg har diskutert dette med at gutter føler de må "rakke ned på meg" er fordi de kan føle seg liten av meg? Noen flere som opplever det. Ja vettu, det er mange som preiker om at "damer må gi gutta en sjangse og ikke være så harde på krava" Men tingen er at flere av disse mennene som kan slite med selvfølelsen og egoet, og er rett og slett ufordragelige når de innser at dama de dater får til flere ting enn dem. Jeg har opplevd det samme. JEg datet en som ikke hadde lappen, og når jeg tok lappen og fiksa meg bil, så ble det bare masse klaging på kjøringen min. Og så var det en som hadde lavere lønn enn meg og da var det bare masse surmuling om at jeg hadde to macer osv. Det handler bare om at de er utrygge i seg selv og må hakke litt ofr å føle seg bedre fordi det er lettere, enn å bli inspirert og ta tak i tingene. Anonymkode: 1f8ef...313 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:34 #29 Del Skrevet torsdag kl 13:34 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ja vettu, det er mange som preiker om at "damer må gi gutta en sjangse og ikke være så harde på krava" Men tingen er at flere av disse mennene som kan slite med selvfølelsen og egoet, og er rett og slett ufordragelige når de innser at dama de dater får til flere ting enn dem. Jeg har opplevd det samme. JEg datet en som ikke hadde lappen, og når jeg tok lappen og fiksa meg bil, så ble det bare masse klaging på kjøringen min. Og så var det en som hadde lavere lønn enn meg og da var det bare masse surmuling om at jeg hadde to macer osv. Det handler bare om at de er utrygge i seg selv og må hakke litt ofr å føle seg bedre fordi det er lettere, enn å bli inspirert og ta tak i tingene. Anonymkode: 1f8ef...313 Har opplevd det samme. "Menn" som ikke tåler ressurssterke og selvstendige kvinner. Var selv sammen med en fyr som ikke tålte at jeg eide flere boliger og plutselig spontant kjøpte meg enda en bolig i Oslos dyreste strøk. Needless to say, jeg er ikke sammen med ham lenger. Det vil alltid være smågutter som vil prøve å trykke oss sterke kvinner ned, men vi trenger absolutt ikke kaste bort vår energi og tid på sånne folk. I dag er jeg sammen med en som bare vil meg vel og ikke har behov for å tråkke på meg for å styrke sitt eget ego. Anonymkode: 6a2d2...924 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:48 #30 Del Skrevet torsdag kl 13:48 AnonymBruker skrev (På 19.2.2025 den 14.10): Jeg syntes det er synd fordi vi har hatt den fantastisk bra ellers. Klikker veldig bra, snakker veldig bra og han er respektfull når jeg tar opp ulike problemer. Men skjønner bare ikke denne plutselige endringen her?!? Han er av de jeg har datet som har vært gøyest, og virker genuint intr i noe seriøst også holder han på slik som dette her?! Bare skjønner det ikke. Og ja, vi har en edgy humor.. men hvorfor tøye strikken så jævlig langt bare for å gjøre det? Anonymkode: c1f35...d13 Enkelt. Du er sædbøtta hans, og nå begynner han å miste interessen. Anonymkode: 23e01...725 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:49 #31 Del Skrevet torsdag kl 13:49 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har opplevd det samme. "Menn" som ikke tåler ressurssterke og selvstendige kvinner. Var selv sammen med en fyr som ikke tålte at jeg eide flere boliger og plutselig spontant kjøpte meg enda en bolig i Oslos dyreste strøk. Needless to say, jeg er ikke sammen med ham lenger. Det vil alltid være smågutter som vil prøve å trykke oss sterke kvinner ned, men vi trenger absolutt ikke kaste bort vår energi og tid på sånne folk. I dag er jeg sammen med en som bare vil meg vel og ikke har behov for å tråkke på meg for å styrke sitt eget ego. Anonymkode: 6a2d2...924 Haha, en kvinnes verdi måles ikke utifra hvor mange boliger man har. Den måles mye mer etter integritet, femininitet og ikke minst at de ikke har ligget rundt. Anonymkode: 23e01...725 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:51 #32 Del Skrevet torsdag kl 13:51 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Haha, en kvinnes verdi måles ikke utifra hvor mange boliger man har. Den måles mye mer etter integritet, femininitet og ikke minst at de ikke har ligget rundt. Anonymkode: 23e01...725 Ikke bland inn kuken din i dette. Anonymkode: 247ea...f61 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:06 #33 Del Skrevet torsdag kl 14:06 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Haha, en kvinnes verdi måles ikke utifra hvor mange boliger man har. Den måles mye mer etter integritet, femininitet og ikke minst at de ikke har ligget rundt. Anonymkode: 23e01...725 Nå må du gi deg med den her sexifiseringen din! Skulle tro du var i full brunst. https://www.geno.no/fagstoff-og-hjelpemidler/fagstoff/brunst-og-fruktbarhet/brunst-og-brunstkontroll/brunsttegn/ Anonymkode: deed7...22d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet torsdag kl 14:25 #34 Del Skrevet torsdag kl 14:25 Folk er så dårlige menneskekjennere og roter seg borti håpløse tilfeller hele tiden, klarer ikke å avslutte relasjonen osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:32 #35 Del Skrevet torsdag kl 14:32 AnonymBruker skrev (På 19.2.2025 den 13.56): (lang tekst) Møtt en fyr i 1,5 mnd og hatt det veldig fint egt. God kommunikasjon, daglig kontakt og gjensidig interesse. Møttes en del ganger, god sex og kjemi. En fyr jeg genuint liker... MEN etter han var på besøk her syntes jeg at det har vært et lite skifte i energien. Han har ikke tatt like mye kontakt, feks å ringt som han vanligvis gjør. Men når vi snakker - snakker vi godt sammen, og han er blitt mer kjærlig. Etter han var her sist hadde en vi liten tullete opplevelse når vi drakk og det var forsåvidt begge sin feil at det skjedde.. Har snakket om det og funnet ut hvordan vi evt skal løse det om noe tilsvarende skjer igjen. I går etter en tlf samtale kjente at jeg ble helt matt. Han var så ufordragelig, viste åpenbart at han ikke var intr i å snakke med meg. Kalte venninnen min for en f*tte bare for morro skyld, sa jeg hadde passet bedre med broren hans ?!? At han hadde mange muligheter foruten om meg, svarte med samme mynt - da sa han - "det var ikke det svaret jeg ville du skulle si - tror du det er kjekt å høre du sier sånt?" Eeeh, du som begynte og det hele ble bare barnslig og tåpelig. Han sa "jeg var så betatt av han og hadde kommet krypende til han" .. List goes on and on. Greien er at vi er små frekke med hverandre og pusher hverandre, men denne gangen gikk han LANGT over streken. Han sa på slutten, "åå ble du sur nå?" Sa bare "nei, vi kan snakkes siden" . Og så la jeg på. Etter en liten stund bestemte jeg meg for å sende han en mld. Vi hadde alt avtalt at vi skulle treffes til helgen (er noen timers kjøretur). Da skrev jeg "at han kunne bare drite i helgen og kose seg med jobb, så kan vi snakkes siden". (Fordi han hadde garantert gledet seg til å treffes i helgen og tror han har meg tilgjengelig 24/7. Så skulle jeg si med dette at, gidder faktisk ikke å være med han). Da sa han bare, "Ja, kan drite i helgen - men hva mener du?" Da sa jeg presist;; " At jeg syntes det ikke var kjekt å snakke i tlf med han, han virket uinteressert og bare ute etter å irritere meg. Det skal være gjensidig interesse og det var det ikke nå". Da svarte han "Beklager, jeg gikk for langt der ja". Så svarte jeg bare med, "Flott - ha en fin kveld videre" og han begynte med god natt og hjerte. Svarte ikke! Sendte meg en ny snap i dag uten tekst og har ikke orket å svare og har ingen intensjon om å svare med mindre han genuint unnskylder seg, eller er intr i å snakke om det. Men mitt spørsmål er - hvorfor tester han meg på denne måten her. Han snakker om fremtiden og er åpenbart intr i noe seriøst? Men hvorfor selvsabotere på denne måten her. Personlig opplever jeg at gutter spesielt har en tendens til å være små frekk med meg og rakke meg ned på forskjellige måter. Jeg kan nevne at jeg er en jente som har livet på stell og kanskje har noe "maskulin energi". Fikser og ordner det meste selv, får mye oppmerksomhet fra motsatte kjønn. Har god jobb, veldig fint hus og bil alene og er under 30. Mao flink økonomisk og selvstendig. I følge venner går jeg ofte for partnere som egt er litt under min standard, men sånt bryr jeg meg lite om fordi jeg er mer opptatt av hele pakken, og hvordan de er framfor hvordan de ser ut. Men de jeg har diskutert dette med at gutter føler de må "rakke ned på meg" er fordi de kan føle seg liten av meg? Noen flere som opplever det. Kanksje jeg ikke har vært flink i tidligere relasjoner til å sette tydelige grenser. Men det gjør jeg nå med han her. jeg kommuniserte tydelig hva som plagde meg, så får jeg se hvordan håndterer det videre og om han blir noe mer ydmyk. Gjør han ikke det er det bye bye ! Anonymkode: c1f35...d13 Utifra det du skriver i HI virker du som en voksen oppegående dame, er dette virkelig noe å lure på? Det har i tillegg kun gått 1,5 måned, hvordan tror du det blir om om noen? 🚩🚩🚩 Anonymkode: 784b1...034 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:36 #36 Del Skrevet torsdag kl 14:36 Jeg ble overrasket da du skrev at du er i 20 årene. Jeg var sikker på at dette var noe fjortis greier. Anonymkode: 6dec0...19e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå