Gjest cecilia Skrevet 8. mars 2006 #1 Skrevet 8. mars 2006 Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette innlegget, men fant ut at det kanskje passet inn best her.... Ser mer eller mindre aldri på dette programmet, men det jeg så idag sjokkerte meg virkelig! Der var det en mor som fortalte helt uproblematisk at hun behandlet dødrene sine svæt forskjellig. Den ene var pen, slank og veloppdragen, mens den andre var i hennes øyne mindre pen, overvektig(noe jeg mener hun slettes ikke var) og hadde også en slags hudsykdom. Hun satt der og fortalte på "national tv", at hun likte den pene datteren bedre, og at den pene fikk et storslått bursdagselskap, mens den "mindre pene" ikke engang fikk en eneste kake på sin bursdag. Hun fortalte også at hun følte seg ille til mote når hun tok henne med ut blant folk, og hun ble mer eller mindre oversett av mora Det er viktig å legge til at begge disse barna var rundt 7 år, og at mora mente den "mindre pene" ikke klarte å oppføre seg som folk. Hun spiste som en gris, og spiste dobbelt så mye som søsteren. Hun mente også at denne 7-åringen burde visst såpass at dersom man spiser mye, blir man feit, og blir man feit lykkes man ikke i livet Hun var bekymret for at datteren skulle bli et avskum Jeg satt der helt uten ord under innslaget. Dette er jo rett og slett psykisk mishandling av et barn på det verste, og synes faktisk hun skule blitt fradømt foreldreretten. Stakkars lille jente... Helt ubegripelig at det finnes slike "voksne" mennesker!
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #2 Skrevet 8. mars 2006 Så ikke episoden, men helt enig med deg. Og er det ikke også litt suspekt at "snille Dr. Phil" og tv-selskapet tjener penger på å sende sånt på tv?
Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2006 #4 Skrevet 8. mars 2006 Så denne episoden også. Jeg ble målløs. Skjønner ikke at det er mulig.. Hun burde ikke ha rett til å ha barn.
Gjest Maddy Skrevet 8. mars 2006 #5 Skrevet 8. mars 2006 Ja jeg så den og jeg ble fly forbanna. Fatter ikke at den morra kan få beholde de stakkars ungene. For det er jo synd på begge to. Burde vært meldt til både politi og barnevern for barnemishandling.
Gjest Piper Skrevet 8. mars 2006 #6 Skrevet 8. mars 2006 Jeg ble imponert over hvor rolig Dr. Phil var, for jeg freste her jeg satt hjemme. Det verste var at det virket ikke som hun hadde dårlig samvittighet heller. Hun snakket som om det skulle være en selvfølge at det skulle være slik, og selv om hun liksom sa hun behøvde hjel fikk ejg ikke inntrykk av at hun mente det. Hun virket rett og slett kald, og behøver psykolog selv.
Sniglå Skrevet 8. mars 2006 #7 Skrevet 8. mars 2006 Jeg satt og lurte på om det rett og slett var humbug hele greia... Det virket på en måte for dumt til å være sant! Men det er mange gale folk i denne verden, så skulle ikke forundre meg om det var genuint..
Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2006 #8 Skrevet 8. mars 2006 Det finnes MENGDER av uvettige amerikanere. Ikke misforstå, det finnes mange ok også, men det er nå engang sånn at det finnes SVÆRT mange amerikanere i denne verden, og de blir ganske synlige da..........................
rugrat Skrevet 8. mars 2006 #9 Skrevet 8. mars 2006 Jeg ser ofte på Dr.Phil, og det er tydeligvis mange mennesker her i verden som mangler et eller annet, som f.eks vett! Jeg tror faktisk ikke det er skuespilleri, og jeg er også imponert over hvor rolig Dr.Phil er. Men det er ikke sikkert han er det på bakrommet etter showet. Den dama som nevnes her trenger helt klart alvorlig hjelp til å fatte at hun ødelegger barnet sitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå