Gå til innhold

Date en reiselysten 60 åring, noe for deg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg mistet min kone for en stund siden og er blitt pensjonist. Tenker på å finne meg en reisepartner som kunne tenke seg å bli med rundt i verden. Holder meg i god form for alderen. Er dette noe du kunne ha tenkt deg, og i såfall hva måtte forutsetningene dine være?

Anonymkode: 32a80...eb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kan ikke se at det skal være noe i veien for det?

Anonymkode: c5db0...a2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du prøvd Turvenn.no? Der er det mange som deg.

I tillegg er det en kontakt side her på KG

Anonymkode: ed117...7b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den siden her inne heter Finn en Venn, så ville lagt ut som ikke Anonym der da, så folk kunne sendt deg pm. 
Lykke til!

Anonymkode: ed117...7b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kunne godt ha tenkt meg det, men jeg er i full jobb så jeg har ikke så mye tid til reising. 

Anonymkode: 5346f...054

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du er kjekk og viril, ja takk. 
kvinne 34. 

Anonymkode: c130d...1f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvis du er kjekk og viril, ja takk. 
kvinne 34. 

Anonymkode: c130d...1f1

Virkelig :o Jeg er 60 selv, kunne aldri vært sammen med en på 86 😂

Anonymkode: e211f...811

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At jeg var over 60 selv

Anonymkode: 47f2d...d6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke aktuelt. Genrasjonen deres reiser alt for mye, det er på tide å tenke på miljøet og genrasjonene som kommer etter dere. Vi kan ikke fortsette med en sånn livsstil om oldebarna våre skal ha en verden det er mulig å oerleve i. Maks en utenlandsreise i året med fly.

Anonymkode: 0c9f9...095

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 52, og hadde i utgangspunktet ikke hatt noe imot å date en på 60. Har stor reiselyst selv, så det i seg selv hadde vært et pluss. Men: jeg må sannsynligvis jobbe i 14-15 år til, så jeg er ikke klar for å finne meg en som er pensjonert. Ønsker heller ikke en mann i yrker som pensjoneres rundt 57. Jeg vil finne en mann som skal jobbe ca like lenge som meg, ellers blir hverdagen for skjev og ulik.

Anonymkode: a6bcb...50a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Moren min på 60 kunne gjerne tenkt seg det i hvert fall 😊 Hun synes bare alltid at menn på sin egen alder ser så gamle ut, men hvis du holder deg godt så 😅

Anonymkode: b23f2...a0e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 61 og elsker å reise, så for meg ville det vært aktuelt. Det forutsetter selvfølgelig at man har andre felles interesser enn reising også - og, ikke minst, at man har samme ønsker når det gjelder reisemål. Jeg er ikke en person som gidder å reise til syden for å ligge i sola ved en bassengkant. ;)

Anonymkode: 5196e...0d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager men du er for gammel for meg (jeg er 45) 

Kondolerer med din kone. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvilken aldersgruppe er aktuell for deg ts? 

Anonymkode: 06706...d79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er 52, og hadde i utgangspunktet ikke hatt noe imot å date en på 60. Har stor reiselyst selv, så det i seg selv hadde vært et pluss. Men: jeg må sannsynligvis jobbe i 14-15 år til, så jeg er ikke klar for å finne meg en som er pensjonert. Ønsker heller ikke en mann i yrker som pensjoneres rundt 57. Jeg vil finne en mann som skal jobbe ca like lenge som meg, ellers blir hverdagen for skjev og ulik.

Anonymkode: a6bcb...50a

Akkurat det har jeg aldri skjønt. Må jo være deilig å komme hjem til ferdig middag og støvsugd hus? Og ellers godt vedlikehold med maling osv.? Slikt har man jo mye mer tid til når man ikke jobber. 

Selv har jeg sansen for FIRE-bevegelsen. Spare seg opp penger, investere og så pensjonere seg tidlig. Meningen med livet er ikke jobb for min del i hvert fall, det er mer et nødvendig onde som tar tid vekk fra det jeg egentlig vil gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skal etter sigende holde meg meget bra for alderen, så der klager jeg ikke. Jeg er ikke en slik som sitter hjemme med hendene i fanget. Har både styreverv, er med i flere foreninger og er verge for en rekke personer. Jeg har ikke tenkt så mye på alder, men det viktigste må jo være at begge trives i hverandres selskap. Jeg tenker at personen må være godt voksen og tørre å utfordre seg selv til å reise litt utenfor de stedene alle andre reiser til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg skal etter sigende holde meg meget bra for alderen, så der klager jeg ikke. Jeg er ikke en slik som sitter hjemme med hendene i fanget. Har både styreverv, er med i flere foreninger og er verge for en rekke personer. Jeg har ikke tenkt så mye på alder, men det viktigste må jo være at begge trives i hverandres selskap. Jeg tenker at personen må være godt voksen og tørre å utfordre seg selv til å reise litt utenfor de stedene alle andre reiser til.

Har sluttet med reiser som ikke er helt nødvendige. Flyreiser, cruise ol er veldig skadelig for miljøet 

Anonymkode: 623b6...845

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Har sluttet med reiser som ikke er helt nødvendige. Flyreiser, cruise ol er veldig skadelig for miljøet 

Anonymkode: 623b6...845

Så bra at du følger hjertet ditt. Nå skal jeg følge mitt.😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kunne det, med dersom vi kom godt overens/delte interesser. Men jeg er gift, så det er ikke aktuelt. Er 40 år, har alltid hatt venner som er eldre enn meg.

Anonymkode: 60cf0...f65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå er jeg litt for ung, men hvis jeg hadde vært noen år eldre, kunne det vært aktuelt. Men jeg er litt usikker på hva du er ute etter? Skal vi liksom kun være sammen på reiser? Eller ønsker du en kjæreste du også kan reise med?

Anonymkode: b515c...7d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...