Gå til innhold

Lønn på sykehus

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

jeg vurderer å bytte jobb fra privat til sykehus, men er redd lønnen er mye dårligere. Noen som vet lønnen på følgende stillinger på sykehus? Kan jo ikke spørre om lønnen så tidlig i søkningsprosessen, så håper noen her vet☺️

- helsesekretær, autorisert

- adm. konsulent

- kontorleder uten personalansvar

- kontorarbeider

jeg har jobbet 9år som helsesekretær tidligere, men nå vært ca 19år i det private der jeg jobbet som adm. sekretær.

starter ansienniteten på sykehuset da på 9år eller teller de årene jeg også var i det private? 

Anonymkode: a5dc4...e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I det offentlige er det vanlig at all ansiennitet tas med i beregningen, uavhengig av om det er fra privat eller offentlig sektor. Jeg har dessverre ingen kjennskap til lønn i yrkene du nevner.  

Anonymkode: 37ffd...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte som helsesekretær på stort sykehus. Jobber nå som administrasjonskonsulent. Tjener det samme som helsesekretær, full ansiennitet med 16 år +. Lønn 527500,- pr. år. 

Anonymkode: 7333b...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg begynte som helsesekretær på stort sykehus. Jobber nå som administrasjonskonsulent. Tjener det samme som helsesekretær, full ansiennitet med 16 år +. Lønn 527500,- pr. år. 

Anonymkode: 7333b...bab

Så lønn til helsesekretær og adm. konsulent er det samme på sykehus? Trodde faktisk at adm. konsulent skulle være litt mer, men greit å vite. Takk☺️

Anonymkode: a5dc4...e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...