AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:19 #1 Del Skrevet onsdag kl 12:19 Hei jeg vurderer å bytte jobb fra privat til sykehus, men er redd lønnen er mye dårligere. Noen som vet lønnen på følgende stillinger på sykehus? Kan jo ikke spørre om lønnen så tidlig i søkningsprosessen, så håper noen her vet☺️ - helsesekretær, autorisert - adm. konsulent - kontorleder uten personalansvar - kontorarbeider jeg har jobbet 9år som helsesekretær tidligere, men nå vært ca 19år i det private der jeg jobbet som adm. sekretær. starter ansienniteten på sykehuset da på 9år eller teller de årene jeg også var i det private? Anonymkode: a5dc4...e73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:21 #2 Del Skrevet onsdag kl 12:21 I det offentlige er det vanlig at all ansiennitet tas med i beregningen, uavhengig av om det er fra privat eller offentlig sektor. Jeg har dessverre ingen kjennskap til lønn i yrkene du nevner. Anonymkode: 37ffd...8cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:22 #3 Del Skrevet onsdag kl 12:22 Jeg begynte som helsesekretær på stort sykehus. Jobber nå som administrasjonskonsulent. Tjener det samme som helsesekretær, full ansiennitet med 16 år +. Lønn 527500,- pr. år. Anonymkode: 7333b...bab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:24 #4 Del Skrevet onsdag kl 12:24 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg begynte som helsesekretær på stort sykehus. Jobber nå som administrasjonskonsulent. Tjener det samme som helsesekretær, full ansiennitet med 16 år +. Lønn 527500,- pr. år. Anonymkode: 7333b...bab Så lønn til helsesekretær og adm. konsulent er det samme på sykehus? Trodde faktisk at adm. konsulent skulle være litt mer, men greit å vite. Takk☺️ Anonymkode: a5dc4...e73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå