solfrøkna Skrevet onsdag kl 12:09 #1 Del Skrevet onsdag kl 12:09 Hei, Jeg fikk satt inn hormonspiral (Mirena) for 9 dager siden. Etter innsetting har jeg hatt utfordringer med spotting som også beskrevet i informasjon om preparatet og fra gynekolog. Det er ikke så mye og stort sett er det mest om morgenen. Har noen erfaring med dette og når den daglige småspottingen avtar etter innsetting? Min utfordring nå er at jeg har en mann jeg treffer og jeg er sikker på at han synes dette er helt ok (brannbil ingen hindring), men jeg blir veldig bevisst det og synes ikke det er så stas om jeg skal få småblødninger under samleie i tide og utide. Om det er slik at spotting og uregelmessige blødninger fortsetter ei stund. Har noen erfart at spiralen kan kombineres med f.eks p-piller for å evt slippe dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:15 #2 Del Skrevet onsdag kl 12:15 Det varte et års tid her. Anonymkode: 52c1c...991 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:22 #3 Del Skrevet onsdag kl 12:22 Min erfaring da jeg fikk satt inn spiral i fjor, var 2 mnd med blødninger og intense menssmerter. Deretter blødninger ca 1 uke hver mnd, da også med sterke menssmerter. Har hatt noen mnd med opphold, men har nylig fått blødninger og menssmerter igjen Anonymkode: e5a94...174 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå