Pentagon Skrevet 19. februar #1 Skrevet 19. februar Tips til type rengjøringsmiddel? Tenker særlig på gulvet. Vasker og vasker men føler jeg fortsatt kjenner ett lag av støv oppå parketten. Kanskje vi må leie en sånn grundig vasker? Hvis folk har erfaringer tar jeg imot med takk😊
AnonymBruker Skrevet 19. februar #2 Skrevet 19. februar Har du skikkelige støvsugerposer som ikke slipper gjennom finstøv? En god runde med støvsugeren med ordentlige poser og et nytt filter i støvsugeren bør ta unna mesteparten av støvet på gulvet. Anonymkode: 45bd3...e2c
AnonymBruker Skrevet 19. februar #3 Skrevet 19. februar Du kan jo leie industristøvsuger? https://www.hygglo.no/category/1842-grovstovsuger Anonymkode: d7d56...11e
AnonymBruker Skrevet 19. februar #4 Skrevet 19. februar Ville klaget til selskapet. Har pusset opp mye, har kun skjedd en gang da de er veldig nøye på støvvegger og industristøvsuging. Og da leide de inn byrå for å vaske ned. Anonymkode: e0ea6...6ac 3
NatNat Skrevet 19. februar #5 Skrevet 19. februar Pentagon skrev (21 minutter siden): Tips til type rengjøringsmiddel? Tenker særlig på gulvet. Vasker og vasker men føler jeg fortsatt kjenner ett lag av støv oppå parketten. Kanskje vi må leie en sånn grundig vasker? Hvis folk har erfaringer tar jeg imot med takk😊 har du vasket parketten med sepe eller rengjøringsmiddel ? håper ikke
AnonymBruker Skrevet 19. februar #6 Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ville klaget til selskapet. Har pusset opp mye, har kun skjedd en gang da de er veldig nøye på støvvegger og industristøvsuging. Og da leide de inn byrå for å vaske ned. Anonymkode: e0ea6...6ac Kan tenkes at ts har pusset opp selv da. det må bare vaskes flere ganger. Det forsvinner etterhvert. Lurt å dekke til alt av gulv og vegger som ikke skal pusses. La det ligge i et par dager etter arbeidet er ferdig og deretter forsiktig samle sammen plasttrekk fra gulv. Det svever lenge i lufta og virvler lett opp igjen Anonymkode: 6211d...590
AnonymBruker Skrevet 19. februar #7 Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan tenkes at ts har pusset opp selv da. det må bare vaskes flere ganger. Det forsvinner etterhvert. Lurt å dekke til alt av gulv og vegger som ikke skal pusses. La det ligge i et par dager etter arbeidet er ferdig og deretter forsiktig samle sammen plasttrekk fra gulv. Det svever lenge i lufta og virvler lett opp igjen Anonymkode: 6211d...590 Oi, da har man lite erfaring. Nei, det forsvinner ikke helt, det setter seg i tepper, sofa, overalt. For vanlig støvsuger blåser det i alle retninger, det er ultrafint støv. Og man ødelegger støvsugeren på toppen. Det å dekke til, ha industristøvsuger, støvsuge, og støvsuge en gang til, løpende. Ha støvvegger, matter, gulvdekke der man går. Er en nødvendighet. Anonymkode: e0ea6...6ac
AnonymBruker Skrevet 19. februar #8 Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Oi, da har man lite erfaring. Nei, det forsvinner ikke helt, det setter seg i tepper, sofa, overalt. For vanlig støvsuger blåser det i alle retninger, det er ultrafint støv. Og man ødelegger støvsugeren på toppen. Det å dekke til, ha industristøvsuger, støvsuge, og støvsuge en gang til, løpende. Ha støvvegger, matter, gulvdekke der man går. Er en nødvendighet. Anonymkode: e0ea6...6ac Vel. Nå var det vel nettopp det jeg presiserte? Å dekke til gulv og vegger som ikke skal pusses? Jeg mener også at dersom man skal pusse så må man faktisk ta vekk alt av møbler i rommet. Noen støvsugere har slikt filter, jeg støvsugde med sånn støvsuger. Og byttet filteret etterpå. Vasket over gulvet et par ganger over noen dager. Og alt støv ble borte da. Jeg har ikke dårlig erfaring med pussestøv, og lurer veldig på hvordan du kan uttale deg om det basert på mitt svar til ts? Anonymkode: 6211d...590 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar #9 Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vel. Nå var det vel nettopp det jeg presiserte? Å dekke til gulv og vegger som ikke skal pusses? Jeg mener også at dersom man skal pusse så må man faktisk ta vekk alt av møbler i rommet. Noen støvsugere har slikt filter, jeg støvsugde med sånn støvsuger. Og byttet filteret etterpå. Vasket over gulvet et par ganger over noen dager. Og alt støv ble borte da. Jeg har ikke dårlig erfaring med pussestøv, og lurer veldig på hvordan du kan uttale deg om det basert på mitt svar til ts? Anonymkode: 6211d...590 Jeg uttaler meg jo om TS, ikke deg. Eller følte du deg truffet? Anonymkode: e0ea6...6ac
AnonymBruker Skrevet 19. februar #10 Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg uttaler meg jo om TS, ikke deg. Eller følte du deg truffet? Anonymkode: e0ea6...6ac Du siterte jo meg i svaret ditt. Så da antar jeg at du svarte meg. Anonymkode: 6211d...590 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar #11 Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Du siterte jo meg i svaret ditt. Så da antar jeg at du svarte meg. Anonymkode: 6211d...590 Er du ny her? Vi debatterer TS, og HI. Du viste til at TS sannsynligvis har pusset opp selv, og fått til dette. Jeg responderte på det. Anonymkode: e0ea6...6ac
AnonymBruker Skrevet 19. februar #12 Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Er du ny her? Vi debatterer TS, og HI. Du viste til at TS sannsynligvis har pusset opp selv, og fått til dette. Jeg responderte på det. Anonymkode: e0ea6...6ac Da var du i beste fall veldig uklar i svaret ditt. Og du er ikke mindre uklar nå.. La meg se om jeg forstår svaret ditt: Du svarte ikke den du siterte, men likevel skriver du at du responderte på det du siterte? 😆 Anonymkode: 7c7dd...00e
AnonymBruker Skrevet 19. februar #13 Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du ny her? Vi debatterer TS, og HI. Du viste til at TS sannsynligvis har pusset opp selv, og fått til dette. Jeg responderte på det. Anonymkode: e0ea6...6ac Jeg er ikke ny her nei. Men jeg begynner å forstå at du er noe ufin i svarene dine. Jeg poengterte at det var en mulighet at ts hadde pusset opp selv, og derfor ikke kunne kontakte firmaet, som en foreslo. Om ts hadde pusset opp selv og blitt plaget med pussestøv i etterkant, så trenger vel ikke du å kommentere at ts har lite erfaring? Ts har kun spurt et enkelt spørsmål, ingen her vet noe mer om ts eller boligen hennes. Du vet jo ingenting om det. Uansett, om ts er uerfaren, så trenger hun ingen belæring om at hun er det. Anonymkode: 6211d...590 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå