AnonymBruker Skrevet 19. februar #1 Del Skrevet 19. februar Hei! Jeg snakker med en gutt nå, vi har hatt våre konfrontasjoner, og jeg er mer keen på han-Han er ikke keen på meg. Vi kjenner ikke hverandre og kommer aldri kontakt med hverandre natrulig,hvis vi ikke avtaler noe. Vi har hatt intim relasjon, men den er over, og virker ikke som at det kommer tilbake. Jeg er fremdeles keen på han, og jeg lar han vite det. Men av flere grunner, bl a at han har seksuelle ønsker som jeg synes er rare,og at han kan være veldig kort i tankegangen enten på hvordan han kommer over til andre,eller så er han bare så dårlig på å si hva han egetig mener- Og da snakker jeg om at han sier han vil snakke,men så svarer han overfladiskt og meningsløst. Jeg tar dette opp med han,med en gang-Og sier hvis han ikke vil snakke,så må han jo ikke si at han faktisk vil det. SYnes det er sårende,etter en intim relasjon,hvor hantidligere synes jeg var fin(hans ord) så velger han å fremstå helt annerledes nå. Nemmelig at han ikke kan si hva han mener, men virker som at han sier han han tror jeg vil høre-For å så skape ubehag av å faktsik snakke,slik at jeg avbryter.4 han sier han vil melde med meg-men han svarer,uten å svare.. Det kan gå 2 dager eller mer. Forrige helg,sendte ejg melding fredag, og fikk svar mandag. Da svarte han også at det gikk bra med han. Spør jeg om hvordan det går sier han "bra,ingenting spennende" og sånn er svaret mandag,tirsdag onsdag, og alle andre dager. Han er ellers en ganske direkte gutt,og han kom til meg,og prøvde seg først-Og at han turde, var noe av det jeg synes var sexy-Selvtilliten hans! Så det er ikke selvtilliten det står på,men virker som han har et problem med å snakke ordentlig sammen. Konfrontasjon vil jeg tro han er vant med, men det virker som at han skyr unna når det kommer til ubehag rundt sosiale samspill? Noen her inne som tenker som han? Jeg synes det er sårende, og har tatt det opp med han x antall ganger, men istedenfor å ta det til seg, og innrømme at dettte er noe han faktisk gjør,så angriper han meg, og sier at han ikke vet hvorfor han er som han er, og begynner med helt usaklige arbumenter,for å starte en krangel-Og jeg står der helt oppgitt. VIrker som dette er hvordan han vil ha det? Men ejg prøver virkelig å ta han på ordet, for vet noen bare er sånn,som ikke klarer konfrontasjoner rundt å vireklig snakke ordentlig, men da er man jo heller ikke typen som er såpass direkte med fremmende,går rett på sak og har stor sosial krets og mye selvtillitt-Så det er noe som skurrer. Håper noen her inne, kan gi meg litt tips og råd, på å få han til å snakke ut? Han sier han bare synes det er uhyggelig å snakke med emg,og driter i om jeg har rett-Fakta er at det er uhyggelig. Og dette er et eksempel på hva han sier, når jeg snakker om at han ikke gir mening, da han sier han vil snakke,men så svarer han slik han gjør. Jeg driter jo i denne retten min,og vil bare ha han til å lage mening. Siste greien han skrev, var at han kom til å blokkkere, dersom jeg ikke kunne oppføre meg-Jeg må bare le høyt. Men det er jo egetlig gøy,uten at det faktisk er morro. Kan noen komme med noen gode innspill tips og råd? Dropp råd som bare sier dropp han, fordi det er ikke mye konsruktivt. Det kommer potensielt til å skje uansett, fra den ene eller andre siden, men jeg lurer på- dersom det virkelig er et kommunikasjonsproblem-Hva kan hjelpe? Takk for innspill! Anonymkode: 4a5c1...c77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 19. februar #2 Del Skrevet 19. februar Let it go - let it go.... 11 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #3 Del Skrevet 19. februar Jeg må spørr, hva godt får du ut av å jage en person som ikke er interessert i deg? Det må jo være vondt å bli avvist gang på gang? Anonymkode: ea2df...e5c 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #4 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg må spørr, hva godt får du ut av å jage en person som ikke er interessert i deg? Det må jo være vondt å bli avvist gang på gang? Anonymkode: ea2df...e5c Hvis du virkelig lytter til hva tråden handler om-Så handler det om kommunikasjon-Og ikke det om han er interessert i meg eller ikke. Jeg skjønner det er vanskelig å se, fordi jeg spør om noe i gråsonen- Noe som ikke gir to streker under svaret-Men det er hva jeg ønsker åfokusere på i tråden. Om andre der ute, som kansje har 'erfart samme kommunikasjonsmåte kan gi et lite innblikk, eller komme med tips og råd, eller om det er andre der ute som har vært gjennom det samme. Anonymkode: 4a5c1...c77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #5 Del Skrevet 19. februar det handler om at du ikke skjønner det han kommuniserer i så fall, han er jo tydelig på at han ikke er på samme stille som deg.. Anonymkode: 5384c...279 8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #6 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvis du virkelig lytter til hva tråden handler om-Så handler det om kommunikasjon-Og ikke det om han er interessert i meg eller ikke. Jeg skjønner det er vanskelig å se, fordi jeg spør om noe i gråsonen- Noe som ikke gir to streker under svaret-Men det er hva jeg ønsker åfokusere på i tråden. Om andre der ute, som kansje har 'erfart samme kommunikasjonsmåte kan gi et lite innblikk, eller komme med tips og råd, eller om det er andre der ute som har vært gjennom det samme. Anonymkode: 4a5c1...c77 Men kjære deg, han vil jo ikke ha noe mer å gjøre med deg, dette er jo ikke første gangen han eventuelt må blokkere deg. Hvorfor er det så vanskelig for deg å respektere andre sine grenser? Han skylder deg faktisk ikke å snakke ut. Anonymkode: ea2df...e5c 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #7 Del Skrevet 19. februar Han er ikke interessert… Anonymkode: fe0f1...c4a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #8 Del Skrevet 19. februar Sist jeg møtte slik kommunikasjonsmetode var av noen som manipulerte og brukte meg.. Det eksisterer ikke noen kommunikasjon som får han der til å kommunisere som du vil. Han er sånn. Let it go and move on. Anonymkode: 4d476...57b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #9 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men kjære deg, han vil jo ikke ha noe mer å gjøre med deg, dette er jo ikke første gangen han eventuelt må blokkere deg. Hvorfor er det så vanskelig for deg å respektere andre sine grenser? Han skylder deg faktisk ikke å snakke ut. Anonymkode: ea2df...e5c Kjære deg?? Unskyld?? Ikke kom med mindregjørings komlekser- Dette er faktisk et sted for å stille råd og tips, ikke få dømming og antakelser tredd nedover hodet.. Kjære deg- skal jeg si deg- Her har du missforstått.. Eller så har du ikke satt deg godt nok inn i emnet,før du kommenterte:) Han sier han vil snakke, og da er det nok heller bedre om man klarer å se gråsonen og hva som ikke blir kommunisert- Altså å lytte-Kjære deg:) Kansje en annen tråd er bedre for deg å snakke på-Jeg er ikke helt klar for å fortsette denne samtalen! Lykke til ! Anonymkode: 4a5c1...c77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #10 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sist jeg møtte slik kommunikasjonsmetode var av noen som manipulerte og brukte meg.. Det eksisterer ikke noen kommunikasjon som får han der til å kommunisere som du vil. Han er sånn. Let it go and move on. Anonymkode: 4d476...57b er jo ikke så mye å slippe heller egtl-Han vil jo ikek snakke..Bare sykt irr at han får maksimal ydmykelse av meg med på kjøpet siden jeg trodde på han, og siden den gang, har han ikke gjort annet enn å utnytte det til sin egen fordel.. Ha nhar masse venner,så trist å se at han klarer seg så godt..føles feil å si, for høre sså bittert ut, men jeg vet jo at det er sånn det er..kjenner han jo på en litt annen måte nå Anonymkode: 4a5c1...c77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #11 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): er jo ikke så mye å slippe heller egtl-Han vil jo ikek snakke..Bare sykt irr at han får maksimal ydmykelse av meg med på kjøpet siden jeg trodde på han, og siden den gang, har han ikke gjort annet enn å utnytte det til sin egen fordel.. Ha nhar masse venner,så trist å se at han klarer seg så godt..føles feil å si, for høre sså bittert ut, men jeg vet jo at det er sånn det er..kjenner han jo på en litt annen måte nå Anonymkode: 4a5c1...c77 Her sier du det jo rett ut selv også; det er ikke mye å gi slipp på, fordi han vil jo faktisk ikke. Han har vist veldig, veldig tydelig i sine handlinger at han ikke kan gi deg det du ønsker og håper på. Du må ta et valg om å slutte å bygge forhåpninger til et menneske som ikke viser intensjoner til å møte deg på dine behov. Anonymkode: 83b72...09f 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cassio Skrevet 19. februar #12 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): er jo ikke så mye å slippe heller egtl-Han vil jo ikek snakke..Bare sykt irr at han får maksimal ydmykelse av meg med på kjøpet Anonymkode: 4a5c1...c77 Det er jo du selv som legger opp til ydmykelse ved å klore deg fast. La det gå, han er virkelig ikke interessert. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #13 Del Skrevet 19. februar Han er jo helt klart ikke interessert. Du må bare innse det. Anonymkode: bb16d...9c7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #14 Del Skrevet 19. februar cassio skrev (13 minutter siden): Det er jo du selv som legger opp til ydmykelse ved å klore deg fast. La det gå, han er virkelig ikke interessert. Da legger du jo også automatisk inn,at man ikke skal ta han på ordet,i en slik setting. Det er jo ikke mye bedre det? Dessuten,så er jo dette akk hva jeg sier ikke gir hva jeg ser etter. Står ganske tydelig svart på hvitt, for de som har ERFARING, innspill som har vært i samme situasjon og løst det osv.. Anonymkode: 4a5c1...c77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 19. februar #15 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da legger du jo også automatisk inn,at man ikke skal ta han på ordet,i en slik setting. Det er jo ikke mye bedre det? Dessuten,så er jo dette akk hva jeg sier ikke gir hva jeg ser etter. Står ganske tydelig svart på hvitt, for de som har ERFARING, innspill som har vært i samme situasjon og løst det osv.. Anonymkode: 4a5c1...c77 Jeg har erfaring fra dating, kjæresteforhold, samboerskap, ekteskap og ellers mange mellommenneskelige relasjoner. Og det lyser ganske åpenbart fra innlegget ditt at dere ikke er kompatible. Så hvorfor fortsetter du å slå en død hest? Han nyter nok tilværelsen hvor du konstant higer etter hans bekreftelse og erkjennelse - men den vil du sannsynligvis aldri få.... 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #16 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hei! Jeg snakker med en gutt nå, vi har hatt våre konfrontasjoner, og jeg er mer keen på han-Han er ikke keen på meg. Vi kjenner ikke hverandre og kommer aldri kontakt med hverandre natrulig,hvis vi ikke avtaler noe. Vi har hatt intim relasjon, men den er over, og virker ikke som at det kommer tilbake. Jeg er fre Takk for innspill! Anonymkode: 4a5c1...c77 Du har jo svart deg sjølv. Og det i aller første setning: " jeg er mer keen på han-Han er ikke keen på meg" Anonymkode: 539d6...98a 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #17 Del Skrevet 19. februar Kan det tenkast at du er redd for relasjonar og difor higer etter han?. Ofte ligg svaret i oss sjølve. Ikkje bruk tid analyser han ,men bruk tid på a analyser kvifor du er så opphengt i relasjon til ein som tydeleg viser, uansett ord, han ikkje ønsker være med deg. Anonymkode: 175de...338 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #18 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Da legger du jo også automatisk inn,at man ikke skal ta han på ordet,i en slik setting. Det er jo ikke mye bedre det? Dessuten,så er jo dette akk hva jeg sier ikke gir hva jeg ser etter. Står ganske tydelig svart på hvitt, for de som har ERFARING, innspill som har vært i samme situasjon og løst det osv.. Anonymkode: 4a5c1...c77 Flere av oss har vært i samme situasjon. Vi løste det ved å gi slipp på håpet og komme oss videre. Anonymkode: 83b72...09f 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #19 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan det tenkast at du er redd for relasjonar og difor higer etter han?. Ofte ligg svaret i oss sjølve. Ikkje bruk tid analyser han ,men bruk tid på a analyser kvifor du er så opphengt i relasjon til ein som tydeleg viser, uansett ord, han ikkje ønsker være med deg. Anonymkode: 175de...338 Dette er veldig, veldig viktig råd ❤️ Anonymkode: 83b72...09f 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 19. februar #20 Del Skrevet 19. februar Snakke ut? Han er ikke interessert. Han prøver å fade deg ut av livet.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå