Gå til innhold

Er det greit for deg at partneren din flørter med andre?

AnonymBruker

Er det greit for deg at partneren din flørter med andre?  

133 stemmer

1. 1. Er det greit for deg at partneren din flørter med andre?

• Ja
      45
    • Nei
      88

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Må tilstå at jeg ikke akkurat blir overrasket over de mannlige brukerne som "gjerne vil at den andre skal ha det gøy"...

Det er vel helst de selv som ønsker å "ha det gøy". 

Guilty as charged her. Med litt nyansering. Jeg har det gøy med flørting en gang i blant, og unner kona mi det samme- Særlig i et kjedelig arbeidsliv. Men jeg tar det ikke helt ut av det blå. Vi har snakket om det flere ganger og hun er like ærlig som meg på at hun fløter på jobb. Hun har dog en litt annen begrunnelse. Der jeg gjør det for moro skyld, mener hun at det kan være bra for samarbeidsforholdet, for å få ting til å flyte uten gnisninger. Mer instrumentell flørting, altså.

De lever visstnok i forhold der alt er tillatt (hvor åpne disse forholdene i virkeligheten er, får man ta med en stor klype salt), da kan man med rette stille spørsmål ved hva som er hensikten med å ha en partner. Er det bare for å ha noen å ha sex med når man er inne i en periode da "man ikke har det så gøy"? Må føle seg veldig spesiell og elsket, den kona.

Stor forskjell på at flørting er tillatt og at alt er tillatt. Søkt å begynne å snakke om sex med andre i denne tråden.

Det taler også for seg den graden av særs spesielle tråder som florerer på diverse underforum for tiden, det er viktig å oppmuntre til å være verst mulig. Å bedra noen er easy-peasy, ikke noe problem. Åpent forhold, det er tingen, det høres mye bedre ut enn at man ligger med andre enn kona.

Enig i at disse trådene kunne talt for seg selv, dersom budskapet i overskrift/hovedinnlegg var det som dominerte nedover i trådene. Men det er du og dine likesinnede strenge og pertentelige som dominerer.

Hvorfor ikke være så ærlige at dere sier rett ut at dere er her inne for å jakte på lettlurte damer? For det er den egentlige årsaken til at dere henger her. Glad i kona deres, det er dere ikke.

Uansett hvor mye dere forsøker å omskrive hva flørten betyr, så er det den dere prøver på for å skaffe til veie nye damer, nye sexpartnere. Det er ikke for å være "hyggelig og grei", da hadde dere aldri orket.

Dumt å jakte damer som anonym.

Anonymkode: da442...18d

For et elendig innlegg. Tok det litt punkt for punkt her.

Anonymkode: b9023...646

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 19.2.2025 den 10.02):

Noen brukere påstår dette er greit for de fleste par. Er det greit for deg?

Anonymkode: fbbce...530

Selvfølgelig.

Flørt er uskyldig morro😊

Anonymkode: 9384e...78f

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være litt kjedelig for den som blir flørtet med- hvis hun/han liker den som flørter og tror at den andre er interessert. Så har personen en kjæreste og/eller bare flørter for gøy/ bekreftelse. Men litt uskyldig flørting/ tulling mellom kolleger på feks julebord og man vet at alle har partnere hjemme og ingen er interessert i hverandre det kan gå. Men kan også være på grensen. Hvis man gir masse komplimenter, kroppskontakt osv er det ikke greit- da går det mer over i kategorien «sjekking».

Anonymkode: e5234...2c3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lang tråd med mange ja og nei så jeg orker ikke lese riktig alle.
Jeg var veldig i tvil om jeg skulle svare ja eller nei for det er mange faktorer som spiller inn. Hva defineres som flørting? Skjer dette blant folk som ikke vet at vi er sammen eller blant kjente som vil oppfatte meg som en dust/dott?

Min kone er svært utadvendt og hyggelig, og kan oppfattes som flørtende selv om det ikke var meningen hennes. Jeg unner henne disse sommerfuglene som flørtingen medfører om det skjer i "trygge" omgivelser. Jeg liker å se at hun koser seg og "tillater" at hun er litt mer åpen enn hva som er normalt. Tenner litt på at andre kjekke gutter/menn synes hun er attraktiv. Det gjør meg litt stolt av henne. Hun er imidlertid veldig monogam og tror ikke hun noensinne har vært fristet til utroskap. Jeg får ofte høre at jeg er heldig som har henne 🙂 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
911 skrev (14 timer siden):

Veldig lang tråd med mange ja og nei så jeg orker ikke lese riktig alle.
Jeg var veldig i tvil om jeg skulle svare ja eller nei for det er mange faktorer som spiller inn. Hva defineres som flørting? Skjer dette blant folk som ikke vet at vi er sammen eller blant kjente som vil oppfatte meg som en dust/dott?

Min kone er svært utadvendt og hyggelig, og kan oppfattes som flørtende selv om det ikke var meningen hennes. Jeg unner henne disse sommerfuglene som flørtingen medfører om det skjer i "trygge" omgivelser. Jeg liker å se at hun koser seg og "tillater" at hun er litt mer åpen enn hva som er normalt. Tenner litt på at andre kjekke gutter/menn synes hun er attraktiv. Det gjør meg litt stolt av henne. Hun er imidlertid veldig monogam og tror ikke hun noensinne har vært fristet til utroskap. Jeg får ofte høre at jeg er heldig som har henne 🙂 

Screenshot_20250221-115602.png

Screenshot_20250221-115647.png

Anonymkode: 938b0...75a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det kan jo være litt kjedelig for den som blir flørtet med- hvis hun/han liker den som flørter og tror at den andre er interessert. Så har personen en kjæreste og/eller bare flørter for gøy/ bekreftelse. Men litt uskyldig flørting/ tulling mellom kolleger på feks julebord og man vet at alle har partnere hjemme og ingen er interessert i hverandre det kan gå. Men kan også være på grensen. Hvis man gir masse komplimenter, kroppskontakt osv er det ikke greit- da går det mer over i kategorien «sjekking».

Anonymkode: e5234...2c3

Masse utroskap på julebord hvert år, så det er nok ikke så uskyldig som mange vil ha det til. Masse alkohol innabords, så blir det enda mindre uskyldig.

Anonymkode: a79fc...c4a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ser det hele tiden lines inn definisjoner fra leksikon og ordbok. Definisjon burde vært med i HI…

På folkemunne finnes noe som kalles «vennskaplig flørt», som for noen som ser på kan se ut som enten en veldig hyggelig person eller tolkes som «no mer» avhengig av hvordan du er skrudd sammen selv.

Min skala:

0 - helt kald og saklig informasjonsutveksling/samtale 

1- smil og høflig/hyggelig prat 

2- tull og tøys og rent vennskap (kunne vært broren min)

3- ekstra hyggelig, vennskapelig flørt og hint som bare er ment vennskapelig, ikke ønske om noe mer, men personen kunne nok ha tolket det slik

4- sjekking, her skrur vi på alt så det ikke er rom for tvil og det ene tar det andre

5- kjærester: her er jeg helt pusekatt og en annen person en det folk flest ser

Anonymkode: 1a898...798

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hareena skrev (45 minutter siden):

Ja, men han kan ikke kunsten. Jeg derimot...

Er det greit for han at du flørter med andre menn? Det er best du svarer ja, hvis ikke er du en

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Er det greit for han at du flørter med andre menn? Det er best du svarer ja, hvis ikke er du en

Det vet jeg ikke, men jeg sa heller ikke at jeg flørtet med andre menn, jeg antydet at jeg behersket flørtens kunst. Man trenger ikke utøve alt man behersker, særlig ikke hvis det kan såre noen. Dessuten er det forskjell på et kort blikk og vulgær oppførsel/åpenbar sjekking eller tafsing. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hareena skrev (1 time siden):

Det vet jeg ikke, men jeg sa heller ikke at jeg flørtet med andre menn, jeg antydet at jeg behersket flørtens kunst. Man trenger ikke utøve alt man behersker, særlig ikke hvis det kan såre noen. Dessuten er det forskjell på et kort blikk og vulgær oppførsel/åpenbar sjekking eller tafsing. 

Hmm... mistenkelig det her 🤨

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hmm... mistenkelig det her 🤨

Å ja, du er av den typen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hareena skrev (1 time siden):

Neida, ikke her på KG 😄 Flørter man er selvfølgelig eneste mål å harve over mottakeren av flørten umiddelbart. 

Anonymkode: 14e0f...034

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Masse utroskap på julebord hvert år, så det er nok ikke så uskyldig som mange vil ha det til. Masse alkohol innabords, så blir det enda mindre uskyldig.

Anonymkode: a79fc...c4a

Men da er det ikke flørt, men sjekking.

Folk må lære seg nyansens kunst. 

Anonymkode: 14e0f...034

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En flørt kan defineres på mange måter. Jeg tenker det er viktig for hvert enkelt par å faktisk ta opp dette temaet og bli enige om hvor grensa går. Det er så innmari ulikt fra person til person. 

Når det kommer til meg selv syns jeg det er skikkelig ugreit om min partner velger å dedikere 80% av sin tid til det motsatte kjønn i sosiale settinger. Mens andre syns dette er helt greit, fordi man trenger å kunne prate med andre når man er ute. Noen kaller dette sykelig sjalusi, mens jeg anser dette som sosialt intelligens. Så forskjellig er vi 😉 Alt er riktig, men finn deres grense ❤️

Anonymkode: bd2e9...740

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hareena skrev (57 minutter siden):

Å ja, du er av den typen. 

Typen som ikke liker at partneren flørter med andre, akkurat som flertallet her.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...