AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:14 #21 Del Skrevet torsdag kl 07:14 Vi har møbelrenser, det er gull. Selv uten omgangssyke, man aner ikke hvor skitten en sofa, madrass eller tepper, egentlig er. Koster ikke mye, ca 3-4 000 mener jeg, men føler det er tjent inn igjen på møbler vi har klart å redde, og inneklima. Anonymkode: 490f4...c27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:33 #22 Del Skrevet torsdag kl 09:33 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Klor skal jo ta det, om du ikke føler deg trygg kan du la den ligge urørt i fjorten dager da. Anonymkode: 7059a...944 Det forsvinner ikke på magisk vis etter fjorten dager. Det er en ren myte. Ville ved fremtidig omgangssyke hatt madrass på gulvet, hatt på madrassbeskytter og sørget for at den syke ikke håndterte i-pader og fjernkontroller. Anonymkode: 3e592...290 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mar124 Skrevet torsdag kl 09:37 #23 Del Skrevet torsdag kl 09:37 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Om dere allerede har hatt omgangssyken, så blir dere jo ikke resmittet av det samme viruset? Noen i husstanden som ikke har hatt enda, kan bli det, men har dere gjennomgått er dere immune mot virustypen i deres egne kroppsvæsker. Virus overlever ikke mange timene nedi en sofa uansett, så vask og rens blir jo for å fjerne lukt og generell ekkelhet, ikke for smittevern. Anonymkode: c0a80...10e Dette stemmer ikke, og er nok grunnen til at det er så mye omgangssyke i omløp. Føler folk er utrolig slepphendte med vask av hjemmene sine når det har vært sykdom. Vi har blitt smittet på besøk hos folk som hadde vært syke for over to uker siden liksom.. viruset overlever alt av temperaturer under 60 grader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:58 #24 Del Skrevet torsdag kl 09:58 Mar124 skrev (19 minutter siden): Dette stemmer ikke, og er nok grunnen til at det er så mye omgangssyke i omløp. Føler folk er utrolig slepphendte med vask av hjemmene sine når det har vært sykdom. Vi har blitt smittet på besøk hos folk som hadde vært syke for over to uker siden liksom.. viruset overlever alt av temperaturer under 60 grader. Det er akkurat dette jeg tror har skjedd her hjemme nå. Ungene var i bursdag i helgen til noen som hadde runden helgen før bursdagen. Jeg er helt nazi på vaskingen og blir alltid helt paranoid i lang stund etter vi er ferdig. Anonymkode: 7506d...06c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:00 #25 Del Skrevet torsdag kl 10:00 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det forsvinner ikke på magisk vis etter fjorten dager. Det er en ren myte. Ville ved fremtidig omgangssyke hatt madrass på gulvet, hatt på madrassbeskytter og sørget for at den syke ikke håndterte i-pader og fjernkontroller. Anonymkode: 3e592...290 Dette er det vi har gjort. Men jeg var ikke rask nok når jeg hørte boblelydene hos den ene (som ikke hadde fått det enda). Det kom to runder på rappen og fjernkontroll og iPad var dessverre innenfor skuddlinjen 😖😞 Anonymkode: 7506d...06c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:03 #26 Del Skrevet torsdag kl 10:03 Noen som vet om jeg kan være trygg på at viruset er drept når jeg har vasket sengetøy, sofatrekk, håndklær mm. på 90 grader? ts Anonymkode: 7506d...06c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå