AnonymBruker Skrevet 19. februar #1 Del Skrevet 19. februar Gravid, lite symptomer og urolig - men optimistisk Anonymkode: e0805...88d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 19. februar #2 Del Skrevet 19. februar Nei. Men de har 50 prosent sjanse på å gjette riktig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #3 Del Skrevet 19. februar De bør la være å spå i svangerskap Anonymkode: 1c467...391 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #4 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (22 timer siden): De bør la være å spå i svangerskap Anonymkode: 1c467...391 Enig. Men jeg spådde meg selv i begge svangerskapene. Jeg er ikke klarsynt da jeg ikke ser, men jeg får alltid korrekt svar når jeg spør kortene. Uansett; jeg fikk i første svangerskap svar i kortene om at det ikke kom til å gå bra. Jeg nektet å tro på det, men det viste seg å stemme. Så ble jeg gravid på nytt og spurte kortene når babyen ble født. Jeg hadde termin godt uti januar, men kortene ville ha det til at babyen kom til å komme i desember. Igjen trodde jeg ikke på det, men gjett hvem som fødte i begynnelsen av desember? Uansett; jeg har sluttet å legge kort der jeg spør om framtiden nå, fordi jeg for det første ikke vet hvem jeg spør og hva intensjonen til ånden jeg spør er, og jeg tror det er en risiko for at det fører til at ting manifesterer seg som ikke var forutbestemt. Anonymkode: 837fe...468 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå