Gå til innhold

Konfirmasjon, bordkort

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du leser at jeg skrev at jeg pleier å skrive det. Bortsett fra at jeg syns det er litt rart å kalle noen du ALDRI har truffet feks som har vært sammen 1måned for tante/onkel. Men da er det tydligvis normalt? Ikke alle som liker å bli kalt det så tidlig. Blir for seriøst for noen. 

Anonymkode: c878e...63f

Du skrev bare et innlegg der du satt alle i bås avhengig av hvor hyppig man sees, hvor involvert man er, og hvor lenge man har vært i familien. 

Det har nok ikke noe å si hva du skriver på kortet, de merker hva du mener, uansett. 

Anonymkode: dffd2...b06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Takk for svar. Ser det er blandete meninger her. Føler jeg kommer til å såre noen uansett hva jeg skriver. Vil at alle sksl føle seg velkommen , men føler og det blir feil og skrive til en og ikke en annen i ett forhold feks. 

Vil jo at det skal være personlig og. Vanskelig dette!

Anonymkode: c878e...63f

Husk at gjestene ikke vet om de kvalene du går gjennom nå. Det er aldri upersonlig å skrive noens navn på et bordkort, og det er virkelig ikke noen som kan bli såret eller føle seg uvelkommen av et bordkort med navnet sitt på.

Det du skriver her viser enda tydeligere hvor greit det er å sløyfe "titlene".  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...