AnonymBruker Skrevet 19. februar #1 Del Skrevet 19. februar Jeg mistet min kjære hund og min beste venn og samtidig mistet jeg venninna mi. Jeg har aldri hatt hund, han var min første og jeg har sørget og sørger enda. Venninna mi var med meg hele veien og støttet meg til jeg måtte ta farvel med min hund. Dagene etter ble vonde og jeg var ikke meg selv. Venninna mi sendte melding om at hun tenkte på meg. Hun og mannen ville komme på besøk men jeg ville ikke ha besøk. Plutselig mistet vi kontakt. Vi som hadde kontakt hver dag har nå så å si nesten ikke kontakt. Jeg sender mld alltid først, hun er kort i svarene. Jeg har sagt beklager til henne at jeg ble stille en stund mtp min hund, og jeg har bedt om unnskyldning men det hjelper ikke. Hun er sosial med andre men ikke med meg. Jeg visste ikke at jeg mistet henne også samtidig som jeg mistet hunden min Jeg savner henne men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre når hun er kald. Hva hadde du gjort? Anonymkode: cc9a9...682 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #2 Del Skrevet 19. februar Det var trist å høre ♥️ Det er nok best å gi det litt tid, ta heller kontakt en sjelden gang. Føler med deg ♥️ Anonymkode: 5c121...56f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 19. februar #3 Del Skrevet 19. februar Jeg hadde tatt kontakt med henne og bare uttrykt at du savner henne og at det var tungt å miste hunden din. Så ville jeg hørt om hun ville tatt en kopp kaffe med deg? Da har du strukket ut en hånd. Dersom du enda ikke får noe respons vet du at du har gjort ditt og da må det være opp til henne. Kan hende hun sliter med sine ting hun også. Men inviter ut på en kopp kaffe/lunsj og se. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #4 Del Skrevet 19. februar Ikke mas på venninna di. Skjønner at dette er tungt, men det hjelper ikke å mase, det er lett at hun da trekker seg enda lenger unna. Det må være balanse i et vennskap. Ingen kan være alt for en venn. Synes det høres ut som du har det veldig vanskelig. Det finnes ting du kan gjøre for å komme ut av ensomheten, men kanskje du trenger tid til å sørge over hunden først. Sender deg varme tanker. Anonymkode: a241a...f37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå