AnonymBruker Skrevet i går, 14:47 #41 Del Skrevet i går, 14:47 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): På samme måte er det nok mange menn som har hatt seg med en prostituert men velger å ikke nevne det for dama. Anonymkode: 6e4fb...3c7 Sidestiller du det å ha et par kjærester med å støtte menneskehandel? Anonymkode: c3b16...30d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:49 #42 Del Skrevet i går, 14:49 AnonymBruker skrev (På 20.2.2025 den 11.16): Det er ikke antallet som har noe å si, det er spørsmålet. De fleste kvinner har erfart at dette spørsmålet er det første tegnet på unormal sjalusi og kontrollbehov hos menn og behandler det deretter. Min første kjæreste burde vært fornøyd, dersom det var antall det handlet om, siden han var den første. Men i stedet avhørte han meg om alt og lagde et helvete, fordi jeg hadde vært forelsket i flere, og klina og holdt hender med en fyr før han. Det fortsatte med psykisk og deretter fysisk vold, og sluttet med en episode hvor det bare var tilfeldig at jeg overlevde. Men naiviteten min døde, og da kjæreste nummer to mente jeg løy, fordi jeg var for god i senga til å bare ha hatt to partnere før han, ble han også historie, før det eskalerte. Dette er mange år siden,og jeg er voksen, trygg på meg selv og har ingen problemer med mitt eget antall, men jeg svarer kun på slike spørsmål dersom det er lekent og sexy motivert. Jeg er åpen om at det er godt over snittet, for å lokke trollene ut i sollyset, og smører heller litt på, fremfor å lyve eller underspille det. Dette fungerer godt for meg, og har ført til sunne forhold med sexpositive menn med god følelse av selvverd. Anonymkode: 77f24...cbb Dette her er bare sykt! Selvfølgelig kan man være god i senga selv, om man har hatt få partnere. Det for min del handler om motivasjon. En mann som gjør deg gæren, ja da kommer det jo til uttrykk... Anonymkode: efe4b...757 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:51 #43 Del Skrevet i går, 14:51 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sidestiller du det å ha et par kjærester med å støtte menneskehandel? Anonymkode: c3b16...30d Jeg sidestiller det at noen menn vil ha innblikk i hvor mange sexpartnere dama har hatt før dem (og damer sier at det ikke er deres sak) med at noen kvinner vil ha innblikk i om mannen har kjøpt sex (og mannen sier at det ikke er deres sak). Hvis det man har gjort er historie så burde det gjelde begge kjønn. Anonymkode: 6e4fb...3c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:06 #44 Del Skrevet i går, 16:06 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sidestiller du det å ha et par kjærester med å støtte menneskehandel? Anonymkode: c3b16...30d Her er det da ikke snakk om sidestilling, men starttråd handler om årsaker for å ikke svare ærlig og stå for egne valg og livsførsel. Hvis noen mener at kvinner skal opplyse om tidligere antall sexpartnere, må selvfølgelig også menn opplyse om besøk hos prostituerte, for det er myyyye verre. Anonymkode: 946a1...b01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:18 #45 Del Skrevet i går, 16:18 K 50. Debuterte tidlig, kjæreste og barn tidlig. 3 seriøse og lange forhold senere, men med år i mellom som singel. Skulle jeg delt antall partnere på antall aktive år ville jeg hatt ca en halv mann pr år i 30 år. Anonymkode: b90e8...607 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:27 #46 Del Skrevet i går, 16:27 Hvorfor skal man fortelle? Er jo hysterisk hvor feilaktig dømmende menn kan være. Har en venninne med generalisert angst og panikk angst som aldri dater og knapt tør å se menn i øynene, hun har ligget med 150 menn fordi hun får dekket behovet for nærhet etter noen øl på byen, så har jeg en venninne med synlig falske lepper som er veldig utadvendt og er forlovet og har ligget med 2 menn. Gjett hvem som har hatt horestempelet på seg? Jepp, den sistnevnte. Personlig holder jeg kun kjeft fordi jeg syns det er privat. Var i et langvarig forhold med en jeg stolte på og vi var åpne med hverandre fordi han var nysgjerrig og ingen andre baktanker. Leser menn lett og holder kjeft til andre menn fordi jeg ser de spør uti fra usikkerhet osv. Har under snittet men sier det ikke likevel, nettopp fordi jeg ikke vil ha noe relasjon med usikre menn. Anonymkode: 76b64...8be 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå