AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:52 #21 Del Skrevet onsdag kl 17:52 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvorfor er kvinner så redd for å fortelle om antallet menn de har hatt sex med hvis de mener det ikke bør har noe å si? Eller kan det være at kvinner vet godt at det har mye å si og at de er hyklere? 🤪 Anonymkode: 69d12...741 Jeg er redd for å fortelle om det fordi jeg vet at MENN dømmer meg nor og ned hvis de mener antallet er for høyt. Personlig syns jeg ikke det har noe å si men jeg liker jo ikke å bli dømt for noe jeg selv ikke mener at jeg bør bli dømt for. Så da er det bedre å holde kjeft. Anonymkode: 34b43...8ad 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:53 #22 Del Skrevet onsdag kl 17:53 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvorfor er kvinner så redd for å fortelle om antallet menn de har hatt sex med hvis de mener det ikke bør har noe å si? Eller kan det være at kvinner vet godt at det har mye å si og at de er hyklere? 🤪 Anonymkode: 69d12...741 Det handler mer om at menn som stiller det spørsmålet ikke normalt håndterer svaret enn at det er av betydning for kvinnen i seg selv. For min del betyr det ingenting, jeg kunne ikke brydd meg mindre om hvir mange jeg selv, andre eller for den del mannen min har hatt sex med men det betyr ikke at mennene jeg har ligget med før mannen min har tålt svaret på spørsmålet. Derfor er de heller ikke mannen min. Du skjønner det at av de 20+ som har stillt det spørsmålet er det nøyaktig 1 som har tålt svaret. Han kom tilfeldigvis til som en av de siste i rekka og tålte det så godt at han ble en permanent partner. Anonymkode: 23c27...f81 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:58 #23 Del Skrevet onsdag kl 17:58 Kanskje det er for å beskytte det nåverende forholdet, fordi vi vet at menn er svært opptatt av hvor mange andre "hanner" som har vært borti kvinnfolket deres. Anonymkode: 5fdc2...39e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:00 #24 Del Skrevet onsdag kl 18:00 Fordi menn legger for mye i antallet og blir ekle og ufordragelige hvis de mener tallet er for høyt. Anonymkode: 615e8...5af 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:05 #25 Del Skrevet onsdag kl 18:05 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kanskje det er for å beskytte det nåverende forholdet, fordi vi vet at menn er svært opptatt av hvor mange andre "hanner" som har vært borti kvinnfolket deres. Anonymkode: 5fdc2...39e Hadde det vært akseptert at de markerte reviret sitt, så tror jeg nesten de hadde gjort det 😂 Jeg sitter litt med det inntrykket noen ganger. Vet ikke om jeg skal le eller bli smigret... Anonymkode: efe4b...757 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:16 #26 Del Skrevet torsdag kl 10:16 Det er ikke antallet som har noe å si, det er spørsmålet. De fleste kvinner har erfart at dette spørsmålet er det første tegnet på unormal sjalusi og kontrollbehov hos menn og behandler det deretter. Min første kjæreste burde vært fornøyd, dersom det var antall det handlet om, siden han var den første. Men i stedet avhørte han meg om alt og lagde et helvete, fordi jeg hadde vært forelsket i flere, og klina og holdt hender med en fyr før han. Det fortsatte med psykisk og deretter fysisk vold, og sluttet med en episode hvor det bare var tilfeldig at jeg overlevde. Men naiviteten min døde, og da kjæreste nummer to mente jeg løy, fordi jeg var for god i senga til å bare ha hatt to partnere før han, ble han også historie, før det eskalerte. Dette er mange år siden,og jeg er voksen, trygg på meg selv og har ingen problemer med mitt eget antall, men jeg svarer kun på slike spørsmål dersom det er lekent og sexy motivert. Jeg er åpen om at det er godt over snittet, for å lokke trollene ut i sollyset, og smører heller litt på, fremfor å lyve eller underspille det. Dette fungerer godt for meg, og har ført til sunne forhold med sexpositive menn med god følelse av selvverd. Anonymkode: 77f24...cbb 4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:19 #27 Del Skrevet torsdag kl 10:19 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke antallet som har noe å si, det er spørsmålet. De fleste kvinner har erfart at dette spørsmålet er det første tegnet på unormal sjalusi og kontrollbehov hos menn og behandler det deretter. Min første kjæreste burde vært fornøyd, dersom det var antall det handlet om, siden han var den første. Men i stedet avhørte han meg om alt og lagde et helvete, fordi jeg hadde vært forelsket i flere, og klina og holdt hender med en fyr før han. Det fortsatte med psykisk og deretter fysisk vold, og sluttet med en episode hvor det bare var tilfeldig at jeg overlevde. Men naiviteten min døde, og da kjæreste nummer to mente jeg løy, fordi jeg var for god i senga til å bare ha hatt to partnere før han, ble han også historie, før det eskalerte. Dette er mange år siden,og jeg er voksen, trygg på meg selv og har ingen problemer med mitt eget antall, men jeg svarer kun på slike spørsmål dersom det er lekent og sexy motivert. Jeg er åpen om at det er godt over snittet, for å lokke trollene ut i sollyset, og smører heller litt på, fremfor å lyve eller underspille det. Dette fungerer godt for meg, og har ført til sunne forhold med sexpositive menn med god følelse av selvverd. Anonymkode: 77f24...cbb Samme med eksmannen min. Han valgte meg delvis FORDI jeg var jomfru. Det betydde mye for ham. Så ble han sykelig sjalu, uansett om jeg snakket med en medstudent eller sminket meg. Siden jeg blødde ekstremt lite første gangen, begynte han å trekke i tvil at jeg var jomfru før jeg traff ham, og terroriserte meg med det. Så begynte volden. Anonymkode: c3b16...30d 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:20 #28 Del Skrevet torsdag kl 10:20 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Fordi vi blir dømt om vedkommende som spør synes det er for mange. Det sier ingenting om meg som person annet enn at jeg liker sex, men det er ikke akkurat det mange folk tenker. Anonymkode: 12f2f...068 Menn liker ikke flyfiller. Sånn er det bare. Hadde kvinnfolk måtte jobbe like mye som menn for å få seg noe, hadde ting selvfølgelig vært annerledes. Anonymkode: 21768...f06 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:21 #29 Del Skrevet torsdag kl 10:21 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Menn liker ikke flyfiller. Sånn er det bare. Hadde kvinnfolk måtte jobbe like mye som menn for å få seg noe, hadde ting selvfølgelig vært annerledes. Anonymkode: 21768...f06 Problemet er at dere er selv flyfiller. Hvis dere slutter å pule rundt, vil antall kvinner med mange partner automatisk reduseres. Men dere forventer å ha mange partnere, samtidig som dere forventer at damer er dydige. Hvordan skal det gå seg til, rent matematisk? Dere kan også få dere noe ganske lett, bare ikke med de peneste av de pene. For øvrig er det aldri greit å vite hva som er "for mange". Ei venninne av meg opplevde at en 35 år gammel mann som har "levd livet", mente at 2 stykker var for mange. Anonymkode: c3b16...30d 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:26 #30 Del Skrevet torsdag kl 10:26 Aldri blitt spurt om antall. Hadde noen spurt meg ville jeg ledd og lurt på hva som er galt med personen. Anonymkode: 982c1...f7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:30 #31 Del Skrevet torsdag kl 10:30 AnonymBruker skrev (På 19.2.2025 den 4.30): Hvorfor er kvinner så redd for å fortelle om antallet menn de har hatt sex med hvis de mener det ikke bør har noe å si? Eller kan det være at kvinner vet godt at det har mye å si og at de er hyklere? 🤪 Anonymkode: 69d12...741 Grunnen til at jeg ikke forteller det, er fordi noen menn har en holdning til seksualitet jeg ikke orker å forholde meg til. Hvor mange eller få seksualpartnere jeg har hatt, er irrelevant. Dette er et anonymt forum, så her driter jeg i det. Om mine 3 seksualpartnere er mange eller få i en mann sine øyne er uinteressant og irrelevant. Mitt antall partnere vil han jo aldri få vite uansett. Om han spør, så blir han jo uansett ikke nummer 4. Menn som spør om sånne ting og er opptatt av antall partnere, er utenfor mine preferanser og er således en mann jeg ikke har interesse av å date uansett 😃 Anonymkode: bcb6a...166 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkrosa Skrevet torsdag kl 10:31 #32 Del Skrevet torsdag kl 10:31 Fordi andre ikke har noe med det, verken menn eller kvinner. Hvis vi har lyst til å fortelle det, gjør vi det, hvis vi ikke har lyst lar vi vær, og det er uansett opp til oss. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:32 #33 Del Skrevet torsdag kl 10:32 Fordi det ikke raker andre mennesker og særlig ikke en potensiell kjæreste som kan bli usikker/sammenligne seg med tidligere partnere. Hverken jeg eller kjæresten min vet hvor mange eller hvem den andre har hatt sex med. Att han, lik meg, har normal sosial kompetanse og forstår ting som at det er noe man ikke spør andre om av seg selv er en av mange grunner til at jeg har valgt han. Anonymkode: 95526...15f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:36 #34 Del Skrevet torsdag kl 10:36 Vi vet at det ikke har noe å si, men så er det fyren da.. for han vet ofte ikke det. For han blir så usikker på seg selv, skjønner du. Vi vet at det ikke er noen grunn til å bli så usikker, men det evner ikke han å skjønne, så da må vi kanskje beskytte han litt. Noen tåler ikke å høre sannheten, skjønner du, men så er de ikke klar over det selv. Mannen min har aldri spurt meg, fordi han er trygg på seg selv og trenger ikke den bekreftelsen ❤️ Jeg har ikke spurt han heller, skjønner ikke hvorfor det er relevant. Anonymkode: 8198f...3c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:43 #35 Del Skrevet torsdag kl 10:43 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Menn liker ikke flyfiller. Sånn er det bare. Hadde kvinnfolk måtte jobbe like mye som menn for å få seg noe, hadde ting selvfølgelig vært annerledes. Anonymkode: 21768...f06 Hvorfor jobber noen menn så hardt da? Det er jo egentlig unødvendig. Det er jo ikke så vanskelig å få seg et ligg om man bare er helt normalt oppegående, sjarmerende og hyggelig. Tror mange menn "jobber feil" om de må jobbe så hardt for det. Eh, og jo... Menn elsker flyfiller, så lenge de er åpne for han. Sånn er det bare 😊 Problemet er jo som regel at mannen ikke forstår at det er han og hans fremtoning som er problemet. Anonymkode: 8198f...3c0 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet torsdag kl 11:36 #36 Del Skrevet torsdag kl 11:36 Jeg har absolutt ingenting å skjule, men en fyr med fokus på antall tidligere partnere er ikke for meg. Hyklersk er vel et meget enkelt syn på det, når vi veit hvordan kvinner blir behandlet.. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:46 #37 Del Skrevet torsdag kl 11:46 AnonymBruker skrev (1 time siden): Aldri blitt spurt om antall. Hadde noen spurt meg ville jeg ledd og lurt på hva som er galt med personen. Anonymkode: 982c1...f7c Lurt å holde kjeft. Det sies at det ikke har noe å si, eller betyr intet. Jaggu. Om man åpner opp om 3 og 4kanter, antall partnere og gjerne noen av samme kjønn, får pipen en annen lyd. Ikke et knyst må ut. Anonymkode: 7bacb...e11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:56 #38 Del Skrevet torsdag kl 14:56 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Likevel er det slik at folk bryr seg selv om de påstår annet. Anonymkode: 7bacb...e11 Nei det er feil at "folk" bryr seg. NOEN bryr seg, andre ikke. Anonymkode: 946a1...b01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:09 #39 Del Skrevet torsdag kl 15:09 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Menn liker ikke flyfiller. Sånn er det bare. Hadde kvinnfolk måtte jobbe like mye som menn for å få seg noe, hadde ting selvfølgelig vært annerledes. Anonymkode: 21768...f06 Dum måte å si det på. INGEN liker flyfiller. Kvinner liker da heller ikke menn som er flyfiller. Det at en mann får status om han har hatt mange sexpartnere er en dum myte. Jeg tenker at en mann som har hatt mange er en billiig og har lave krav. Derimot har jeg ikke noe problem med hans seksuelle fortid og evt promiskuøse livsførsel som ung, om han har skjerpet seg som voksen. Anonymkode: 946a1...b01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:43 #40 Del Skrevet i går, 14:43 AnonymBruker skrev (På 19.2.2025 den 4.39): Sikkert fordi de merker dobbeltstandaren og sexismen. Jeg er ærlig, men om jeg på noe vis merker at den jeg prater med ikke er til å stole på, så tror jeg at jeg hadde ønsket å unngå spørsmålet selv om jeg ikke har noen problemer med mitt eget tall. Vil bare ikke ha noen problemer med dem. Anonymkode: 5a533...602 På samme måte er det nok mange menn som har hatt seg med en prostituert men velger å ikke nevne det for dama. Anonymkode: 6e4fb...3c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå