Gå til innhold

Kvinner og antallet menn de har sex med

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvorfor er kvinner så redd for å fortelle om antallet menn de har hatt sex med hvis de mener det ikke bør har noe å si? 

Eller kan det være at kvinner vet godt at det har mye å si og at de er hyklere? 🤪

Anonymkode: 69d12...741

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Sikkert fordi de merker dobbeltstandaren og sexismen.

Jeg er ærlig, men om jeg på noe vis merker at den jeg prater med ikke er til å stole på, så tror jeg at jeg hadde ønsket å unngå spørsmålet selv om jeg ikke har noen problemer med mitt eget tall. Vil bare ikke ha noen problemer med dem.

Anonymkode: 5a533...602

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vet ikke, kanskje samme grunn som at jeg ikke alltid er komfortabel og trygg med å fortelle folk at jeg er lesbisk selv om jeg selvsagt skjønner at det ikke er noe galt i å være det?

Anonymkode: 1f9b7...11a

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter pris på å åpenhet. Det er veldig viktig for meg at man kan være åpen. Et forhold uten åpenhet er ikke et forhold jeg ønsker. Og alle har ulike ønsker og preferanser om de først er i forholdsmodus. Hadde jeg vært i det moduset, så hadde jeg ønsket en kvinne med max 1 eller toppen 2 forhold. Jeg har kun 1 forhold bak meg, er svært nøye med hvem jeg blir kjent med. Alstå høy kvalitet er noe jeg forbinder med de som tar seg tid og er nøye på hvem de slepper inn i livet sitt. Noe som er et stort pluss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes ikke andre har noe med mitt sexliv å gjøre. Om jeg har hatt sex med to eller 20 er ikke noe uvedkommende skal bry seg med.

Anonymkode: 1b32e...974

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
frivis skrev (3 minutter siden):

Jeg setter pris på å åpenhet. Det er veldig viktig for meg at man kan være åpen. Et forhold uten åpenhet er ikke et forhold jeg ønsker. Og alle har ulike ønsker og preferanser om de først er i forholdsmodus. Hadde jeg vært i det moduset, så hadde jeg ønsket en kvinne med max 1 eller toppen 2 forhold. Jeg har kun 1 forhold bak meg, er svært nøye med hvem jeg blir kjent med. Alstå høy kvalitet er noe jeg forbinder med de som tar seg tid og er nøye på hvem de slepper inn i livet sitt. Noe som er et stort pluss.

Jeg har hatt et lavvarig forhold, og 3 så små at de ikke kan kalles noe i ungdomstiden. Ingen av mine forhold var gjennomtenkt. Jeg har ligget med 2, det var ikke gjennomtenkt.

Det betyr ikke at jeg ikke tenker fra nå, men sier det så du ikke antar at om ei sier hun har hatt et langt forhold på over 10 år, så var det fordi hun tok seg tid. Jeg var 16 og likte han ved første øyekast. 

Anonymkode: 5a533...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Grunnen for det er at noen menn er direkte drittsekker. De jakter kvinner for å nedlegge dem. Kurtiserer over uker og måneder og de gir inntrykk at at de selv er seriøse i relasjonen, men egentlig er de kun ute etter å se om de lykkes med å få henne i seng. Som en sport. Når de har lyktes og relasjonen omsider har gått over til et seksuelt forhold, mister de interessen og ser etter nye spennende kvinner de kanskje også kan lykkes i å få i seng.

Det spesielle med slike jeger-menn (drittsekker) er at de IKKE går etter en kvinne som åpent og ærlig synes at ONS og tilfeldig sex er greit. De går etter de seriøse kvinnen. De som IKKE vil ha tilfeldig sex, eller sex kun for sex´ens skyld. Årsaken er nok at spenningen hører til de som er vanskelig å få i seng, de som faktisk må LURES før de går med på sex. Det er kun de type kvinnene slike drittsekk-menn føler seier i å få "nedlagt". Samtidig vet menn at "tallet" for en kvinne betyr noe.. FORDI for en seriøs mann vil helst ikke ha en kvinne som har ligget rundt. Om han selv ikke ligger rundt eller tar lett på sex, vil han selvfølgelig ikke at damen sin heller skal ha gjort det. Og slike drittsekk-menn ødelegger faktisk noe hos en anstendig kvinne, for hennes sjanse hos en anstendig mann.

Så slike driittsekker lyver jeg bort! Jeg har dessverre møtt noen slike i min tid som singel. Utenom her på KG er de borte fra min erindring. De har forsvunnet. Fullstendig strøket fra min husk. Og de ble selvfølgelig heller ikke nevnt når det ble snakk om temaet i nytt seriøst forhold.

Så ta den, drittsekker som tror de tar noe fra en kvinne med å få henne nedlagt. En kvinne som synes ONS er greit og nyter tilfeldig sex med tilfeldige menn, har heller ingenting i mot å stå for det og si det rett frem ærlig.

Anonymkode: 946a1...b01

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ikke løyet, men jeg har luket bort et par som har vært nysgjerrige tidlig i "bli kjent" fase. Mitt "antall" tidligere sexpartnere er veldig lavt, men menn som er opptatt av det faller utenfor mine preferanser. Om de selv har hatt mange eller få er i seg selv ikke interessant for meg.

Anonymkode: 59d25...616

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og, jeg for min del som ikke nyter tilfeldig sex, vil selvfølgelig også ha en anstendig mann og ikke en løs billigmann. Hvis de dårlige mennene jeg har møtt hadde vært ærlig og sagt hvor mange kvinner de har harvet over, så hadde jeg rygget sporenstreks.

Så derfor er denne tråden veldig uvesentlig, fordi det er sannsynligvis langt flere menn, enn kvinner, som er hyklerske i å oppgi tallet sitt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor er kvinner så redd for å fortelle om antallet menn de har hatt sex med hvis de mener det ikke bør har noe å si? 

Eller kan det være at kvinner vet godt at det har mye å si og at de er hyklere? 🤪

Hva spiller det for rolle, jeg aner ikke hvor mange menn jeg har hatt sex med, og har ALDRI fått spørsmål om det heller 🤣 og kunne ikke brydd meg mindre om hvor mange min partner har hatt sex med....nå har vi kun sex med hverandre, og historien bryr jeg meg null om !!

Anonymkode: 31fcd...d29

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor tenker du at det er som du skriver? 

Jeg er mann, og har null intresse å fortelle det. Fordi slikt er privat for meg. 

Har møtt kvinner som babler i vei om sexliv uten filter.

Men også dem vil jeg tro skjønner tegningen hvis du som man på en sosialt unormal måte skal avhøre dem om deres sexliv, og da velger å ikke svare. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva spiller det for rolle, jeg aner ikke hvor mange menn jeg har hatt sex med, og har ALDRI fått spørsmål om det heller 🤣 og kunne ikke brydd meg mindre om hvor mange min partner har hatt sex med....nå har vi kun sex med hverandre, og historien bryr jeg meg null om !!

Så du aner ikke om det er en eller tusen personer du har hatt sex med. 

Skjønner behovet å svare som du gjør. Men det å svare med tull som du gjør, det er tull. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex med det som mange vil betegne som mange. Selv om jeg har vært i lange forhold, har jeg hatt intense mellomperioder, og det har vært noen sidesprang i tillegg.

Jeg ønsker (og har!) en partner som matcher meg der. Vi speiler hverandre pg forstår hverandre. Gjennom åpenhet, nysgjerrighet og gjensidig respekt har vi kommet til at vi vil åpne opp forholdet vårt. Først ved å treffe andre sammen, så ved å bli enige om at den andre gjerne kan treffe andre på egenhånd.

Jeg måtte treffe en speilet meg før jeg klarte å sette ord hva jeg ønsler og gjerne ser i et slikt forhold. Jeg trengte også en sterk og uselvisk kjærlighet som gir rom for dette uten sjalusi eller eierlyst fra noen av oss.

Derfor mener jeg åpenhet uansett er bra. Man risikere å måtte kysse noen frosker. Men hei, det er også kyssing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Fordi dobbeltmoralen. Jeg har et ganske så lavt antall (under 10, var 32 da jeg traff ham). Opplyste eksmannen om det. Han på sin side hadde over 40. Men han slet så mye med mitt lille antall at han etter hvert ikke klarte å ha sex med meg. Derfor.

Anonymkode: c3b16...30d

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
frivis skrev (1 time siden):

Så du har kun hatt EN sexpartner?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Grunnen for det er at noen menn er direkte drittsekker. De jakter kvinner for å nedlegge dem. Kurtiserer over uker og måneder og de gir inntrykk at at de selv er seriøse i relasjonen, men egentlig er de kun ute etter å se om de lykkes med å få henne i seng. Som en sport. Når de har lyktes og relasjonen omsider har gått over til et seksuelt forhold, mister de interessen og ser etter nye spennende kvinner de kanskje også kan lykkes i å få i seng.

Det spesielle med slike jeger-menn (drittsekker) er at de IKKE går etter en kvinne som åpent og ærlig synes at ONS og tilfeldig sex er greit. De går etter de seriøse kvinnen. De som IKKE vil ha tilfeldig sex, eller sex kun for sex´ens skyld. Årsaken er nok at spenningen hører til de som er vanskelig å få i seng, de som faktisk må LURES før de går med på sex. Det er kun de type kvinnene slike drittsekk-menn føler seier i å få "nedlagt". Samtidig vet menn at "tallet" for en kvinne betyr noe.. FORDI for en seriøs mann vil helst ikke ha en kvinne som har ligget rundt. Om han selv ikke ligger rundt eller tar lett på sex, vil han selvfølgelig ikke at damen sin heller skal ha gjort det. Og slike drittsekk-menn ødelegger faktisk noe hos en anstendig kvinne, for hennes sjanse hos en anstendig mann.

Så slike driittsekker lyver jeg bort! Jeg har dessverre møtt noen slike i min tid som singel. Utenom her på KG er de borte fra min erindring. De har forsvunnet. Fullstendig strøket fra min husk. Og de ble selvfølgelig heller ikke nevnt når det ble snakk om temaet i nytt seriøst forhold.

Så ta den, drittsekker som tror de tar noe fra en kvinne med å få henne nedlagt. En kvinne som synes ONS er greit og nyter tilfeldig sex med tilfeldige menn, har heller ingenting i mot å stå for det og si det rett frem ærlig.

Samme erfaring her. Mange rundbrennere går etter kvinner med få sexpartnere. En annen gruppe menn som er på jomfrujakt, er de som ønsker å kue og undertrykke kvinnen. Been there, done that. Derfor avviste jeg alle som var overopptatt av antall partnere allerede på første date da jeg ble singel igjen. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Likevel er det slik at folk bryr seg selv om de påstår annet.

Anonymkode: 7bacb...e11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fordi vi blir dømt om vedkommende som spør synes det er for mange. Det sier ingenting om meg som person annet enn at jeg liker sex, men det er ikke akkurat det mange folk tenker. 

Anonymkode: 12f2f...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette med at man skal være mest mulig jomfruelig og helst bare ha en partner er noe som stammer fra kristendommen. Dere lar 3000 år gamle ørkenhøvdinger diktere sexlivet til dere selv og andre mennesker fremdeles den dag i dag. Selv vikingekvinner kunne være mer erotiske. 

Anonymkode: 379fc...666

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...