AnonymBruker Skrevet i går, 02:47 #1 Del Skrevet i går, 02:47 Hah, leste nettopp gjennom innlegg jeg la ut her for 7 år siden på en annen bruker hvor jeg sutra over eksen min og hvor mye jeg ville ha han tilbake. Alle her kjefta så mye på meg på tiden, men jeg endte opp med å bli sammen med han igjen likevel. Vil bare si at dere har faktisk alltid rett, uansett hvor jævlig krasse dere er. For det var det verste valget jeg har tatt i mitt liv. En eks er en eks av en grunn. Kunne ønske venninnene mine på den tiden var like direkte som dere, så kunne jeg kanskje dodget en kule. Anonymkode: 29ee9...0e7 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 02:58 #2 Del Skrevet i går, 02:58 Prøver å spare noen for opplagt bortkastet tid men det nytter sjeldent. Anonymkode: 14d2d...4a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:40 #3 Del Skrevet i går, 04:40 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hah, leste nettopp gjennom innlegg jeg la ut her for 7 år siden på en annen bruker hvor jeg sutra over eksen min og hvor mye jeg ville ha han tilbake. Alle her kjefta så mye på meg på tiden, men jeg endte opp med å bli sammen med han igjen likevel. Vil bare si at dere har faktisk alltid rett, uansett hvor jævlig krasse dere er. For det var det verste valget jeg har tatt i mitt liv. En eks er en eks av en grunn. Kunne ønske venninnene mine på den tiden var like direkte som dere, så kunne jeg kanskje dodget en kule. Anonymkode: 29ee9...0e7 AnonymBruker skrev (1 time siden): Prøver å spare noen for opplagt bortkastet tid men det nytter sjeldent. Anonymkode: 14d2d...4a1 Veldig sjelden en lærer av andres erfaringer, helst sine egne. Anonymkode: fdd9d...71e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:14 #4 Del Skrevet i går, 05:14 Jeg fikk også litt hjelp av KG når jeg begynte å lure på å dra fra drittsekk-samboeren min. Det snakkes fra levra her, og det gikk liksom opp et lys at det ikke var normalt som han drev på. Nå 2 år etterpå sitter jeg å ikke kan forstå hvordan jeg i det hele tatt klarte å være sammen med en sånn idiot, så ja, noen ganger trenger man en faceslap Anonymkode: 18757...2b8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:16 #5 Del Skrevet i går, 07:16 Jeg tror at så snart man oppsøker nettet og forum for å be om råd i forholdet sitt så er det noe som skurrer. Jeg husker jeg googlet masse da jeg datet en fyr som viste seg å ha narsissistiske trekk, altså han løy om alt mulig. Bare vanskelig å se når man har følelser for folk. Godt å bare kunne lufte tanker på KG noen ganger også, og høre ulike innspill. Litt mye trolling noen ganger men det er jo lett å spotte heldigvis. Anonymkode: 05607...2a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå