AnonymBruker Skrevet 18. februar #1 Skrevet 18. februar Okei så nå kommer noe veldig rart, men er veldig nysgjerrig. Derfor spør jeg dere 😛 har hatt stikk og mye nedpress idag, mye harde kynnere. Når jeg la meg nå så fikk jeg sånn ekkel følelse der nede, som om det kilte inni vagina. Kommer og går enda, veldig ekkel følelse… Anonymkode: f8f8b...c29
AnonymBruker Skrevet 18. februar #2 Skrevet 18. februar Vet noen kjenner ungen krafser mot det området med hånden😆 Kanskje hånden ligger ved hodet. Anonymkode: ecb36...240
AnonymBruker Skrevet 20. februar #3 Skrevet 20. februar 30 uker på vei her, jeg kjenner når lille er der nede og krafser 😅 noen ganger kan det være en lett kilende følelse, som oftest kjennes det som at hun prøver å klore seg ut 🥲 Anonymkode: 56d5a...2fd
AnonymBruker Skrevet 24. februar #4 Skrevet 24. februar Er 24 uker og har det ofte. Han ligger langt nede og sparker o.l nedover så det kiler nedover, kjennes ut som en hånd som går ned i kanalen der 😖 ganske ekkel følelse.. Anonymkode: 992be...5ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå