AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:44 #1 Del Skrevet tirsdag kl 21:44 Trenger litt hjelp med Tabs. Eldstemann har hatt en kjøretime nå, og fått regning i Tabs. Men yngste har tatt trafikalt grunnkurs for et par måneder siden, og da fikk jeg regning i Tabs der og. Tidligere fikk jeg opp eldstemann i Tabs etter han tok TG, men etter yngste tok dette ser det ut som eldste er vekke fra Tabs. Er det ikke mulig å ha tilgang til to barn der? Inne i appen på eldste så står jeg som kontaktperson, men jeg får altså ingenting opp uansett. Noen som har vært borti lignende problemstilling og vet om det er mulig å ha tilgang til flere barn der? Må jeg kontakte kjøreskolen kanskje? Burde jo være en løsning for dette 😅 Anonymkode: 56348...225 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet tirsdag kl 22:44 #2 Del Skrevet tirsdag kl 22:44 Måten jeg har gjort dette på: Gå til https://tabs.no/start Logge inn med ungdommens telefonnummer og tilhørende passord. Da kan en velge hvilken konto en ønsker å logge inn på ved å bytte på telefonnummer Ungdommen forsvinner fra tabs når de er ferdige hos kjøreskolen, normalt kort tid etter førerprøven er bestått. Betaling kan gjøres via Vipps, mot gebyr på 1,95% eller via bank konto uten gebyr. Gebyret blir fort 700 kr, har benyttet bank for å unngå det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (På 18.2.2025 den 22.44): Trenger litt hjelp med Tabs. Eldstemann har hatt en kjøretime nå, og fått regning i Tabs. Men yngste har tatt trafikalt grunnkurs for et par måneder siden, og da fikk jeg regning i Tabs der og. Tidligere fikk jeg opp eldstemann i Tabs etter han tok TG, men etter yngste tok dette ser det ut som eldste er vekke fra Tabs. Er det ikke mulig å ha tilgang til to barn der? Inne i appen på eldste så står jeg som kontaktperson, men jeg får altså ingenting opp uansett. Noen som har vært borti lignende problemstilling og vet om det er mulig å ha tilgang til flere barn der? Må jeg kontakte kjøreskolen kanskje? Burde jo være en løsning for dette 😅 Anonymkode: 56348...225 Ingen problem å ha tilgang til flere. Men man kan kun logge inn når eleven er registrert som aktiv. Når eleven har fullført opplæringen i en klasse (TGK eller bil for eksempel) blir de registrert med sluttdato da blir de låst ute. Man må også være registrert som kontaktperson. Skolen kan også legge inn slik at du får SMS med betalingsinfo og hvis de gidder kan de sende deg efaktura. TBL12 skrev (På 18.2.2025 den 23.44): Måten jeg har gjort dette på: Gå til https://tabs.no/start Logge inn med ungdommens telefonnummer og tilhørende passord. Da kan en velge hvilken konto en ønsker å logge inn på ved å bytte på telefonnummer Ungdommen forsvinner fra tabs når de er ferdige hos kjøreskolen, normalt kort tid etter førerprøven er bestått. Betaling kan gjøres via Vipps, mot gebyr på 1,95% eller via bank konto uten gebyr. Gebyret blir fort 700 kr, har benyttet bank for å unngå det. Gebyret på 1.95% velger skolen om de betaler selv eller belaster eleven. Jeg har alltid latt dem slippe, gidder ikke diskusjoner rundt hvorfor de har betalt for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden ajarRun skrev (2 timer siden): Gebyret på 1.95% velger skolen om de betaler selv eller belaster eleven. Jeg har alltid latt dem slippe, gidder ikke diskusjoner rundt hvorfor de har betalt for mye. Takk for info, jeg har bare erfaring med en trafikkskole, og de belastet eleven med gebyret. Har dermed alltid betalt via bank for å unngå det. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå