Gå til innhold

Debatten NRK1 18.02.2025

Hansehan

Anbefalte innlegg

Så ikke debatten og aner ikke hvem Næss er, men blir ikke overrasket over at de inviterer mindre intelligente til å argumentere mot innvandringen. "Se hvor dumme de er".

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

frivis skrev (På 19.2.2025 den 4.45):

Jeg elsker Israel og Trump fordi dem ønsker at du og jeg skal være fri, få lov å si vår mening. De ønsker fred. 

Hvordan kan dere støtte noen andre enn dem? 

Trump ønsker jo ikke annet enn å bli rikere selv og skape seg et oligarki med seg selv i sentrum.

Frihet er kun for de som har sammenfallende meninger.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en kommentar til VG i ettertid så sammenligner Lysbakken Næss med den politiske metoden i USA, hvor man ikke er interessert i å diskutere med motparten, men bare vil brøle ut forakt og kaos.

Nå synes ikke jeg Lysbakken selv heller er så god på diskusjoner. Han er mer opptatt av å prate selv og egne ord. Fra han fikk ordet (hvor han faktisk også avbrøt), så gikk skravla så og si konstant og det var nesten ikke mulig å komme gjennom tilbake. Lysbakken stilte spørsmål, men fortsatte allikevel å prate videre uten å gi mulighet til å svare. Etterpå anklager han Næss for og ikke svare på spørsmål. Mye skjult hersketeknikk som lå bak der, som for øvrig er vanlig blant politikere.

Interessant å se alle detaljer.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...