Athod Skrevet 20. februar #21 Del Skrevet 20. februar Så ikke debatten og aner ikke hvem Næss er, men blir ikke overrasket over at de inviterer mindre intelligente til å argumentere mot innvandringen. "Se hvor dumme de er". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuminatum Skrevet 20. februar #22 Del Skrevet 20. februar frivis skrev (På 19.2.2025 den 4.45): Jeg elsker Israel og Trump fordi dem ønsker at du og jeg skal være fri, få lov å si vår mening. De ønsker fred. Hvordan kan dere støtte noen andre enn dem? Trump ønsker jo ikke annet enn å bli rikere selv og skape seg et oligarki med seg selv i sentrum. Frihet er kun for de som har sammenfallende meninger. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutte Skrevet 20. februar #23 Del Skrevet 20. februar I en kommentar til VG i ettertid så sammenligner Lysbakken Næss med den politiske metoden i USA, hvor man ikke er interessert i å diskutere med motparten, men bare vil brøle ut forakt og kaos. Nå synes ikke jeg Lysbakken selv heller er så god på diskusjoner. Han er mer opptatt av å prate selv og egne ord. Fra han fikk ordet (hvor han faktisk også avbrøt), så gikk skravla så og si konstant og det var nesten ikke mulig å komme gjennom tilbake. Lysbakken stilte spørsmål, men fortsatte allikevel å prate videre uten å gi mulighet til å svare. Etterpå anklager han Næss for og ikke svare på spørsmål. Mye skjult hersketeknikk som lå bak der, som for øvrig er vanlig blant politikere. Interessant å se alle detaljer. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stina234 Skrevet 22. februar #24 Del Skrevet 22. februar Lysbakken lever i en naiv boble. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Example Skrevet 22. februar #25 Del Skrevet 22. februar Tutte skrev (På 20.2.2025 den 12.57): I en kommentar til VG i ettertid så sammenligner Lysbakken Næss med den politiske metoden i USA, hvor man ikke er interessert i å diskutere med motparten, men bare vil brøle ut forakt og kaos. Nå synes ikke jeg Lysbakken selv heller er så god på diskusjoner. Han er mer opptatt av å prate selv og egne ord. Fra han fikk ordet (hvor han faktisk også avbrøt), så gikk skravla så og si konstant og det var nesten ikke mulig å komme gjennom tilbake. Lysbakken stilte spørsmål, men fortsatte allikevel å prate videre uten å gi mulighet til å svare. Etterpå anklager han Næss for og ikke svare på spørsmål. Mye skjult hersketeknikk som lå bak der, som for øvrig er vanlig blant politikere. Interessant å se alle detaljer. Jeg er ikke fan av Lysbakken, men det var ganske tydelig å se hvem som var en trent politiker med erfaring og hvem som er et brølehue med en egen podkast hvor han styrer sjappa. Lysbakken prøvde å svare til temaet, men fikk likevel inn noen poenger. Man så faktisk at han ble ganske sint, men klarte likevel å få inn noen treffende poenger som trigget Ness til å se enda mer idiot ut. Et interessant skue i retorikk, hvor jeg selv kjenner på at jeg egentlig deler flere av meningene Ness kom med, men når man fremstår så usympatisk og har så lite klasse, så taper han likevel diskusjonen med glans. Ironisk nok har han jo jobbet for å blitt tatt seriøst, og var ute i VG tidligere i år hvor han raset mot å bli sett på som ytre høyre, og presterer han å oppføre seg sånn på Debatten. Jaja. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå