Athod Skrevet i går, 08:55 #21 Del Skrevet i går, 08:55 Så ikke debatten og aner ikke hvem Næss er, men blir ikke overrasket over at de inviterer mindre intelligente til å argumentere mot innvandringen. "Se hvor dumme de er". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuminatum Skrevet i går, 08:58 #22 Del Skrevet i går, 08:58 frivis skrev (På 19.2.2025 den 4.45): Jeg elsker Israel og Trump fordi dem ønsker at du og jeg skal være fri, få lov å si vår mening. De ønsker fred. Hvordan kan dere støtte noen andre enn dem? Trump ønsker jo ikke annet enn å bli rikere selv og skape seg et oligarki med seg selv i sentrum. Frihet er kun for de som har sammenfallende meninger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutte Skrevet i går, 11:57 #23 Del Skrevet i går, 11:57 I en kommentar til VG i ettertid så sammenligner Lysbakken Næss med den politiske metoden i USA, hvor man ikke er interessert i å diskutere med motparten, men bare vil brøle ut forakt og kaos. Nå synes ikke jeg Lysbakken selv heller er så god på diskusjoner. Han er mer opptatt av å prate selv og egne ord. Fra han fikk ordet (hvor han faktisk også avbrøt), så gikk skravla så og si konstant og det var nesten ikke mulig å komme gjennom tilbake. Lysbakken stilte spørsmål, men fortsatte allikevel å prate videre uten å gi mulighet til å svare. Etterpå anklager han Næss for og ikke svare på spørsmål. Mye skjult hersketeknikk som lå bak der, som for øvrig er vanlig blant politikere. Interessant å se alle detaljer. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå