AnonymBruker Skrevet 18. februar #1 Skrevet 18. februar Når begynner barna å spise med spiseskje? Anonymkode: e057e...7df
AnonymBruker Skrevet 18. februar #2 Skrevet 18. februar Vi lot våre prøve fra de var 5-6 mnd med at de holdt skjea opp mot munn. Fra ca 7 mnd skjønte de hvordan men kunne bli litt søl. Anonymkode: 6cbe7...679 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar #3 Skrevet 18. februar Mener du skje generelt, eller spiseskje? En spiseskje er jo litt stor for en baby, men de fikk en liten skje fra de var rundt 6 mnd+ og begynte med fast føde, ble lite brukt i starten kan du si. Anonymkode: c87a2...3db 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar #4 Skrevet 18. februar Vi ga barna våre «skje» fra 6mnd når de begynte med fast føde. De har likt tommy tippee smushee skjeene veldig godt! Anbefaler de på det varmeste. Anonymkode: be24e...1d7
AnonymBruker Skrevet 18. februar #5 Skrevet 18. februar Våre har brukt dessertskjeer til de har vært 8-12 år. Variert mellom barna og type mat. Før det har spiseskje vært for stort i munnen. Anonymkode: a2137...5af 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar #6 Skrevet 18. februar Mine fikk skje så fort de begynte å sitte i stol ved bordet. Ble bare gris i starten men de lærer etter hvert. Anonymkode: 5b872...da6
AnonymBruker Skrevet 19. februar #7 Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Mener du skje generelt, eller spiseskje? En spiseskje er jo litt stor for en baby, men de fikk en liten skje fra de var rundt 6 mnd+ og begynte med fast føde, ble lite brukt i starten kan du si. Anonymkode: c87a2...3db Jeg mener spiseskje, ja.. Anonymkode: e057e...7df
AnonymBruker Skrevet 19. februar #8 Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg mener spiseskje, ja.. Anonymkode: e057e...7df Hvis du mener vanlig spise skje slik voksene bruker. Så fikk de det fra ca 6 års alder når de var borte og litt hjemme. Barneskje ble fjernet fra skuffen da de var rundt 9 år Anonymkode: 6cbe7...679 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar #9 Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvis du mener vanlig spise skje slik voksene bruker. Så fikk de det fra ca 6 års alder når de var borte og litt hjemme. Barneskje ble fjernet fra skuffen da de var rundt 9 år Anonymkode: 6cbe7...679 Okei, takk! 😊 Anonymkode: e057e...7df
AnonymBruker Skrevet 19. februar #10 Skrevet 19. februar Ne AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg mener spiseskje, ja.. Anonymkode: e057e...7df En eller annen gang så valgt de det selv, aner ikke når, det hender 2 åringen vil ha det og bruker litt, men egentlig er den jo for stor, lar a bare holde på. Så bytter a etterhvert. Anonymkode: c87a2...3db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå