Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når begynner barna å spise med spiseskje? 

Anonymkode: e057e...7df

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi lot våre prøve fra de var 5-6 mnd med at de holdt skjea opp mot munn. Fra ca 7 mnd skjønte de hvordan men kunne bli litt søl.

Anonymkode: 6cbe7...679

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mener du skje generelt, eller spiseskje? En spiseskje er jo litt stor for en baby, men de fikk en liten skje fra de var rundt 6 mnd+ og begynte med fast føde, ble lite brukt i starten kan du si. 

Anonymkode: c87a2...3db

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi ga barna våre «skje» fra 6mnd når de begynte med fast føde. De har likt tommy tippee smushee skjeene veldig godt! Anbefaler de på det varmeste.

Anonymkode: be24e...1d7

AnonymBruker
Skrevet

Våre har brukt dessertskjeer til de har vært 8-12 år. Variert mellom barna og type mat. Før det har spiseskje vært for stort i munnen.

Anonymkode: a2137...5af

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mine fikk skje så fort de begynte å sitte i stol ved bordet. Ble bare gris i starten men de lærer etter hvert.

Anonymkode: 5b872...da6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Mener du skje generelt, eller spiseskje? En spiseskje er jo litt stor for en baby, men de fikk en liten skje fra de var rundt 6 mnd+ og begynte med fast føde, ble lite brukt i starten kan du si. 

Jeg mener spiseskje, ja.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis du mener vanlig spise skje slik voksene bruker. Så fikk de det fra ca 6 års alder når de var borte og litt hjemme. Barneskje ble fjernet fra skuffen da de var rundt 9 år

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvis du mener vanlig spise skje slik voksene bruker. Så fikk de det fra ca 6 års alder når de var borte og litt hjemme. Barneskje ble fjernet fra skuffen da de var rundt 9 år

Okei, takk! 😊

AnonymBruker
Skrevet

Ne

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

En eller annen gang så valgt de det selv, aner ikke når, det hender 2 åringen vil ha det og bruker litt, men egentlig er den jo for stor, lar a bare holde på. Så bytter a etterhvert. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...