AnonymBruker Skrevet 18. februar #1 Skrevet 18. februar Baby på 11 måneder er overivrig med andre barn og babyer. Overivrig som at hen tar tak i klær, prøver å ta i ansiktet, vil gjerne smake på de andre. Med små babyer vi omgås skjermer vi dem selvsagt, men føles litt håpløst når en treåring blir redd vår baby. Hva kommer denne atferden av? Er det noe vi som foreldre kan gjøre for at baby kan «oppføre» seg med andre babyer og barn? Anonymkode: 29758...c40
AnonymBruker Skrevet 19. februar #2 Skrevet 19. februar Er ikke det ganske vanlig for alderen? Anonymkode: 1ba46...82e 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar #3 Skrevet 19. februar Det er nok ganske vanlig når de er så små. Noen barn er mer ekstreme enn andre. Men mine har vært veldig på, og nysgjerrig i den alderen. Men også lært seg mye tidlig. Anonymkode: cdc67...204 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar #4 Skrevet 20. februar Det gjorde min og på den alderen. Prøvde å bruke mindre babyer som støtte til å reise seg opp osv 😅 etterhvert har hun forstått at det ikke går, spesielt når hun har forsøkt å bruke eldre barn som støtte er de flinke til å gi beskjed på en måte som har gjort at hun har forstått nå at det er mennesker og de kan vi ikke deise i, bruke som bord osv, det er fase og går over ☺️👍 en del av livet og læring Anonymkode: 6d996...720
AnonymBruker Skrevet 21. februar #5 Skrevet 21. februar Høres nokså normalt ut. Ville skjermet andre barn/ditt barn når du ser at det blir for mye og ellers sett på det som en av de tingene man må regne med når man har en 11-måneder gammel baby. På litt yngre babyer får man ofte samme reaksjon når de ser et speil. Jeg synes det er kjempesøtt, jeg. Anonymkode: d60bb...9a5
AnonymBruker Skrevet 21. februar #6 Skrevet 21. februar Det gir seg i 2.5 års alderen. Storebror på snart sju har ikke vært redd for lillebror på tre på ca et halvt år 😆 Anonymkode: 65a36...9b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå