AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Noen som har fått EMDR hos psykolog og kan fortelle meg litt mer. Har takket nei til det da jeg er så redd jag vill si og oppleve en del mer til psykologen en der jeg har lyst til .. Her er det mye trauma.alt fra barndom ,dødsfall i nærmaste familie til min egen kreft.. er egentlig henvist for kreften men må si som psykologen sa jeg kan inte lova att annet kommer opp når du får denne slags behandling . Anonymkode: 929db...f55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Ingen ?? Anonymkode: 929db...f55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Vil du bli bedre? Anonymkode: f3306...745 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Vil du bli bedre? Anonymkode: f3306...745 Klart jag vil. Men er nok mye som ligger bak i min fortid. Mye tragisk desværre som jeg er redd at oppleve igjen. Anonymkode: 929db...f55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå