Gå til innhold

Kvinner på over 80 kg?

AnonymBruker

Kvinner på over 80 kg?   

35 stemmer

1. 1. Er det blitt vanlig for kvinner nå til dags å veie oppimot eller over 80 kg?

• Ja
      26
    • Nei
      9

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det blitt vanlig for kvinner nå til dags å veie oppimot og over 80 kg? Kjenner du noen som veier 80 kg eller over? 

Anonymkode: 15c8c...bd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Både kvinner og menn er jo blitt mer overvektige, så sikkert vanligere enn før.

Når det er sagt sier jo ikke vekta i seg selv så veldig mye om man ikke vet hvor høy personen er. Litt forskjell på å være 80 kg og 155 cm vs. 80 kg og 180 cm...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Herregud, går da ikke rundt og spør folk hva de veier, så vet ikke hva som er vanlig. Veier rett over 50 selv, om det har noen relevans

Anonymkode: 0982a...9bf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det blitt mer og mer vanlig at folk her så opphengt i vekt og ser ned på folk som veier litt mer?

• Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget med denne tråden?

Og hvorfor er det bare kvinners vekt du stiller spørsmål ved?

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har veid alt fra 50 - 105 kg som voksen (sistnevnte vekt høygravid med barn nr 3), tenker alt er like «vanlig». Nå er måler å ha en vekt som ca er det samme som min høyde. 166 cm passer fint med ca 66 kg ish. Men har i mange år vært 75-80 kg også.

Anonymkode: de22e...8da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er det blitt vanlig for kvinner nå til dags å veie oppimot og over 80 kg? Kjenner du noen som veier 80 kg eller over? 

Hva legger du i vanlige? Vanlig som i de fleste? Nei. vanlig som at man sannsynligvis vil se en kvinne over 80 kilo hver gang man er på et shoppingsenter eller en stor kino? Ja. 

Jeg kjenner flere kvinner på over 80 kilo. Noen er typ 185 høye, andre fordi de ar for dårlig kosthold. De som er skikkelig overvektige trenger jeg jo ikke å vite akkurat vekten til for å se at de er over 80 kilo. 

Anonymkode: b62b1...b50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når ble menn så avhengig av undersøkelser rundt kvinner?

Om vi har hatt litt av den samme innsatsen innad medisin. 

Anonymkode: 47fad...343

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hva slags spørsmål er det?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Veier du din omgangskrets?

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 178 høy og veier fort 80+ ja 🙈

Anonymkode: 8ac1c...28a

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønner ikke helt hva du mener. Antall kg på vekten betyr egentlig ikke all verden for hvordan en person ser ut. Jeg ligger på mellom 70 og 80 kg, bruker medium i klær og alle sier jeg er slank 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 7d762...eb1

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi blir alle tykkere ettersom vi amerikaniseres med matproduksjon som ultra prosessert og mat med tett energi innhold. Dette samtidig som vi sitter i ro foran en dataskjerm 7.5t om dagen så er det jo nødt til å gå bare en vei..... Var nylig på en reise i Asia...  Du finner ikke mange overvektige der for å si det sånn!!

Anonymkode: d1b25...76a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

80 kg sier jo ingenting om man ikke ser det i sammenheng med høyde. Hvor ung er du, egentlig?

Anonymkode: 362c7...3b6

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror jeg kjenner en som er over 80 kg, kanskje to. 
De fleste er nok rundt meg, ish, jeg er rundt 60 kg, 177 høy. 

Anonymkode: 87069...94d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg veier 83kg og er 180 høy. Personlig trives jeg best rundt 75-77kg, men etter en skade og lite trening så ble det sånn. Jeg er fremdeles langt fra stor og dersom jeg vil kan jeg fint gå i f.eks magetopp uten at det tyter ut både her og der. Bare for å danne et bilde. Jeg bruker M/L i klær og bruker de samme klærne som før skaden. Jeg er lang og dermed må jeg faktisk opp i str uansett for at ikke klærne skal bli for korte. 

Anonymkode: 4cb21...5e0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

60% av Norges befolkning er vel overvektige. Så ja, mange damer veier over 80 kg og er tjukke. 

Anonymkode: bef36...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...