AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:14 #1 Del Skrevet tirsdag kl 20:14 Er det innafor å be en mann på middag hjem til meg når jeg kjenner hans beste venn og flere i hans nærmeste familie? Vi har også mange felles venner som sier han er en kjempehyggelig mann. Vi har chattet og snakket i tlf i 6 uker og er i slutten av 30-åra. Vi bor langt uti gokk s(på hver vår kant) å ingen steder å treffes. Jeg har heller ikke lappen. Anonymkode: 0f699...fc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:36 #2 Del Skrevet tirsdag kl 20:36 Etter det du skriver så høres jo dette ut som en hyggelig kar. Mange har gitt han gode skussmål, så du har jo på en måte allerede lest CV`n hans😉 Det siste du vil er jo at noen skifter personlighet midt under maten. (Som mann hadde jeg blitt veldig glad for å bli bedt på middag) Anonymkode: b00f3...3e6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:12 #3 Del Skrevet tirsdag kl 21:12 Det er bare det at om du ikke kjenner han og han tror hjemmedate er sex sitter du i saksa. Håper han er så grei at han tar avslag, men noen prøver seg veldig når de først er innenfor døren, som er kjempe ugreit. Anonymkode: 019fb...551 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:03 #4 Del Skrevet tirsdag kl 22:03 Dere kan vel møtes på en kafé eller restaurant? Anonymkode: 05a0f...f4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:11 #5 Del Skrevet tirsdag kl 22:11 Innafor er det selvfølgelig. Smart eller gjennomtenkt er ikke sikkert. Mange beskriver de fleste seriemordere og voldtektsmenn som nydelige mennesker, nettopp fordi de ikke visste om den jævlige siden. De fleste er ordentlig mennesker, om du vil invitere han hjem, så gjør det da. Du er vel oppegående nok til å ta risikovurderingen selv? Anonymkode: 4e4df...f77 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:25 #6 Del Skrevet i går, 05:25 De fleste menn er hyggelige og respektfulle, og du kjenner jo mange av de rundt han, så dette kommer til å gå helt fint. Anonymkode: 1d15c...db0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
8ilver8nake Skrevet i går, 06:29 #7 Del Skrevet i går, 06:29 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er det innafor å be en mann på middag hjem til meg når jeg kjenner hans beste venn og flere i hans nærmeste familie? Vi har også mange felles venner som sier han er en kjempehyggelig mann. Vi har chattet og snakket i tlf i 6 uker og er i slutten av 30-åra. Vi bor langt uti gokk s(på hver vår kant) å ingen steder å treffes. Jeg har heller ikke lappen. Anonymkode: 0f699...fc3 Høres helt flott ut, jeg har hatt mange slike dater med damer jeg ikke kjenner eller har omgangskrets med også. Man klarer som regel å vurdere rimelig godt om de man skal treffe er oppegående og trygge så ser ikke noe galt i første date hos den ene eller andre. Ikke minst vet man jo da adressen til den man skal treffe så kan ikke akkurat gjemme seg hvis de er dust. Var veldig vanlig før med første date hos den ene eller andre men tror det har skjedd en stor endring siste 10 årene der folk er livredde for å møtes hos hverandre. Bare det å foreslå det er nok til at folk kutter kontakten i dagens samfunn, synes det er litt rart når man bare kan si man ikke er komfortabel med det eller foretrekker noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:43 #8 Del Skrevet i går, 09:43 Jeg hadde ikke gjort det uansett. Offentlig sted første ganga alltid, uten unntak. Anonymkode: af0c5...957 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå