AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Kan en mann og en kvinne, som begge er heterofile, møtes over fire øyne, på ukentlig basis, over flere måneder uten at det oppstår følelser? Anonymkode: fde1a...3e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Ja på jobb gjør man jo til dels det. Kollegaer må jobbe 2 og 2 hos oss innimellom - på prosjektbasis Anonymkode: 9ace0...605 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Ja. Anonymkode: b26db...d48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Ja. For meg skal det sinnsykt mye for at det oppstår noe. Anonymkode: a1154...2ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Ja? Det er virkelig ikke naturlig at man skal få romantiske følelser for alle av det motsatte kjønn bare fordi man har litt alenetid sammen. Da bør man ta en runde med hva man definerer som romantiske følelser. Anonymkode: f74ed...df1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Har hatt venner av motsatt kjønn hele livet. Vi reiser på ferie sammen. Overnatter hos hverandre under brudd med samboere eller for annet. Tilbragt veldig mye tid alene sammen med det motsatte kjønn. Aldri vært romantisk intressert eller rotet med noen av disse mennene. Får du selv romantiske følelser for noen kun fordi du er hetero og er med noen av det motsatte kjønn? Det gjør ihvertfall ikke jeg. Anonymkode: d333c...f14 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden (endret) Selvfølgelig, og det er tilfelle for min del for 99,9 % av alle damer jeg møter. Altså, aldri romantiske følelser fra min side. Endret 3 timer siden av Nowayback 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Selvsagt. Anonymkode: 653b4...09b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Jeg har reist mye og bodd i flere ulike land. Nordmenn er helt vannvittig sær på dette. Dette er et ikke-problem selv i land vi nordmenn gjerne tenker på som mindre likestilt enn oss. Jeg har også en teori. De som vokser opp med vennskap på tvers av kjønn utvikler ikke romantiske følelser for noen bare fordi de har litt alenetid sammen. De som ikke vokser opp slik, får jeg inntrykk av gjerne gjør det mye lettere. Man trenger rett og slett å eksponeres og sosialiseres på tvers av kjønn som barn. Jeg har møtt min mannlige barndomsvenn minst en gang i uka siden vi var 4år, mye bare oss to. Vi ble ofte spurt når vi skulle gifte oss når vi vokste opp. Vi er nå 40år, og begge ble gift, dog ikke med hverandre. Anonymkode: c6bf8...e44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Har absolutt ingen romantiske følelser for mine svigerbrødre hverfall Anonymkode: 0c471...050 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden Ja, man får jo ikke romantiske følelser for alle man treffer. I tillegg er jeg gift og da tenker man ikke på andre på den måten i det hele tatt. Ikke om jeg hadde vært singel mens motparten hadde hatt dame heller. Anonymkode: e9987...e57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden Tja, tenker du på at en ender opp med følelser eller at begge faller for hverandre etter hvert? Anonymkode: f1d50...656 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 54 minutter siden #13 Del Skrevet 54 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan en mann og en kvinne, som begge er heterofile, møtes over fire øyne, på ukentlig basis, over flere måneder uten at det oppstår følelser? Anonymkode: fde1a...3e5 Jepp! Jobber tett med en mannlig kollega, og det rykker ikke i en eneste muskel, verken hos ham eller meg. Har også fritidsaktivitet og verv der det er mest menn. Omgås dem på ukentlig basis, ingen av dem er tiltrukket av meg. Så jo, det går Anonymkode: 837e7...379 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå