Te- Presten Skrevet 20. februar #21 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): K48 her. Nesten i samme situasjon som deg. Har kjærlighetssorg og det ble slutt for 3-4 måneder siden med han jeg ønsket å bli gammel med. Jeg har pr I dag null lyst på menn og det bekymrer meg litt. Da tenker jeg tenk om jeg aldri får lyst å treffe noen igjen eller klarer ikke å finne noen fordi jeg er for gammel for menn... jeg har prøvd å flørte med noen i det siste for å kjenne på om det er en gnist i meg, men neida... Anonymkode: 55dbc...93f Det er jo «bare» 3-4 mnd siden det ble slutt. Å gå inn i noe nytt for tidlig er ofte som å hoppe fra steikepanna for å berge livet, bare for å lande i bålet. Folk er jo litt forskjellige her. Noen trekker seg unna, mens andre søker bekreftelse. Slik jeg ser det er begge deler fult forståelig. Og da går det ofte litt tid før man faktisk er klar for noe. Du bør jo ikke gå inn i et forhold med mindre du har virkelig lyst (nå tenker jeg i kontrast til følelsen å trenge noen for å være lykkelig). Det jeg litt klønete prøver å si er gi det litt tid. 3-4 mnd er kort tid om du hadde mye å bearbeide. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #22 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (På 18.2.2025 den 20.47): Andre i liknende situasjon? Er kvinne 38. Jeg føler NULL, ingen kjekkas i verden kunne overbevist meg i skrivende stund. Jeg vil gjerne ha lyst på kjæreste så jeg kan begynne den endeløse jakten igjen, men ingenting frister. Anonymkode: d583e...7aa Er jevngammel mann, og har følt på det samme i mange år. Null og niks, der ingen fristet. Helt til jeg "traff" den rette. Da slo alle mine brytere seg på igjen etter å ha vært avslått i lang tid. Så ikke stress. Let etter den rette... og den kommer gjerne når du minst forventer det. Anonymkode: fe80c...ec1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #23 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (På 18.2.2025 den 23.39): Jeg fikk det samme da jeg kom i overgangsalderen. Jeg føler ikke for å ha en mann lenger, prater med dem uten følelse av tiltrekning og har ingen trang til intimitet. Jeg har blitt komplett aseksuell og det er jo egentlig veldig befriende. Anonymkode: 5e414...886 Samme har skjedd meg i overgansalderen også,er nå 46. Anonymkode: 20f94...3fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #24 Del Skrevet 20. februar Er 36 år og har det på samme måten. Ganske avslappende å ikke ha noe crush eller ønske om å finne en mann, litt kjedelig og man savner ofte de gode følelsene man kjente før. Men når jeg går forbi et par så blir jeg bare sånn æsj at de orker være sammen 😂 blir ikke sjalu på par, tenker bare sykt mye jobb det må være, hensyn å ta og alt som kommer med. Deilig å være alene, heller mange gode venner å finne på gøye ting med. Men så har jeg vært for det meste i forhold hele mitt voksne liv så er ikke rart jeg er lei. Anonymkode: 2bbcb...e3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #25 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (På 18.2.2025 den 20.53): Hvis du har det fint som singel hvorfor skal du endre noe? Anonymkode: 71977...ace Samme tenker jeg. Mann 37, null interesse for en kjæreste og det går faktisk veldig fint. Anonymkode: 9b703...efa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #26 Del Skrevet 21. februar Te- Presten skrev (15 timer siden): Det er jo «bare» 3-4 mnd siden det ble slutt. Å gå inn i noe nytt for tidlig er ofte som å hoppe fra steikepanna for å berge livet, bare for å lande i bålet. Folk er jo litt forskjellige her. Noen trekker seg unna, mens andre søker bekreftelse. Slik jeg ser det er begge deler fult forståelig. Og da går det ofte litt tid før man faktisk er klar for noe. Du bør jo ikke gå inn i et forhold med mindre du har virkelig lyst (nå tenker jeg i kontrast til følelsen å trenge noen for å være lykkelig). Det jeg litt klønete prøver å si er gi det litt tid. 3-4 mnd er kort tid om du hadde mye å bearbeide. K48 her igjen; Det jeg er redd for er at den lysten som ts snakker aldri kommer tilbake igjen og da er er jeg litt fucked fordi jeg blir ikke yngre og det blir vanskeligere og vanskeligere å finne noen pga alder. Anonymkode: 55dbc...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #27 Del Skrevet 21. februar K50 her, og føler det på nøyaktig samme måte. Er så tilfreds med å være alene, nyter å bestemme selv, sove alene og bare leve godt uten å måtte tilpasse meg noen andre eller å gi av meg selv. Har gode venner, barn som snart er voksne og ellers en god familie. Men klart, savnet etter en kjæreste er jo der, men ikke nok til at jeg orker. Dater en fyr nå helt i startfasen, en mann med gode kvaliteter og midt i blinken for meg, men likevel kjenner jeg på en lei ambivalens. Orker jeg dette? Det vil helt sikkert kreve like mye som det gir… skal jeg ofre frihet og uavhengighet…? Mehh… Trist, men jeg tror jeg har det like godt alene. Anonymkode: 3b272...feb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #28 Del Skrevet 22. februar Dere som er i eller på vei i overgangsalderen. Vurderer dere ikke hormontilskudd for å gjenvinne vitaliteten? Anonymkode: 23e56...49e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #29 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (På 21.2.2025 den 11.48): K48 her igjen; Det jeg er redd for er at den lysten som ts snakker aldri kommer tilbake igjen og da er er jeg litt fucked fordi jeg blir ikke yngre og det blir vanskeligere og vanskeligere å finne noen pga alder. Anonymkode: 55dbc...93f Jeg skjønner hva du mener, selv om det er en litt annen situasjon enn det jeg er i akkurat nå. Jeg har vært singel i snart ti år, noe som også har bidratt til at jeg ikke lenger føler et behov for å finne noen på samme måte som før, tror jeg. Selv om jeg også tror at man fint kan føle et behov for frihet når man har bodd lenge nok med en person, eller flere. Jeg har datet da, og vært kjempeforelska, men den siste forelskelsen min førte også til den verste kjærlighetssorgen jeg noensinne har hatt. Var i kjelleren i noen år. Etter det var alt annerledes, og jeg har ikke hatt følelser for noen siden. Så jeg er sikkert litt formet av den perioden, men jeg hadde håpet at jeg skulle få tilbake interessen for menn. Savner å crushe litt på noen, livet er litt kjedelig uten. Kjedelig men behagelig. Anonymkode: d583e...7aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #30 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Dere som er i eller på vei i overgangsalderen. Vurderer dere ikke hormontilskudd for å gjenvinne vitaliteten? Anonymkode: 23e56...49e Hvordan vet man om man er i eller på vei i overgangsalderen? Personlig har jeg opplevd endel kjipe ting de siste syv årene som har sugd livskraften ut av meg, så jeg vet faktisk ikke om det er det som har gjort meg helt uinteressert i menn eller om det kan være overgangsalderen nå. Jeg tenker at 2025 blir en slags test for å finne ut av dette her. Om ting ikke endrer seg i løpet av dette året, så tar jeg det som et tegn på at det er overgangsalderen. Anonymkode: d583e...7aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå