Gå til innhold

Mistet helt lysten på kjæreste... hvordan få den tilbake?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Andre i liknende situasjon? Er kvinne 38. Jeg føler NULL, ingen kjekkas i verden kunne overbevist meg i skrivende stund. Jeg vil gjerne ha lyst på kjæreste så jeg kan begynne den endeløse jakten igjen, men ingenting frister. 

Anonymkode: d583e...7aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har det fint som singel hvorfor skal du endre noe?

Anonymkode: 71977...ace

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke vil ha kjæreste så slipper du jo det😊

Anonymkode: 48438...618

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo det som er tingen. Jeg vil jo egentlig ha kjæreste, jeg har bare mistet fullstendig lysten på en. Skjønner at det ikke gir mening for alle, for dette er ganske nytt for meg også. Jeg savner å se på menn og tenke "shit, han var kjekk, håper han liker meg". Nå driter jeg i alt og kjenner ingenting når jeg snakker med menn. Jeg har ikke noe håp om at noen skal like meg lenger. Jeg har det fint og behagelig som singel, og blir kvalt at tanken på å dele leilighet med noen 24/7, men føler meg ikke helt normal. Kanskje jeg må finne meg en søndagskjæreste.
- TS

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men det er jo det som er tingen. Jeg vil jo egentlig ha kjæreste, jeg har bare mistet fullstendig lysten på en. Skjønner at det ikke gir mening for alle, for dette er ganske nytt for meg også. Jeg savner å se på menn og tenke "shit, han var kjekk, håper han liker meg". Nå driter jeg i alt og kjenner ingenting når jeg snakker med menn. Jeg har ikke noe håp om at noen skal like meg lenger. Jeg har det fint og behagelig som singel, og blir kvalt at tanken på å dele leilighet med noen 24/7, men føler meg ikke helt normal. Kanskje jeg må finne meg en søndagskjæreste.
- TS

Drømmer om å føle det sånn her, er veldig urealistisk at jeg skulle møtt noen nå, så å få fred har vært topp. Tenker på menn hver dag, blir mentalt utslitt, føles ut som en tvangstanke.

Anonymkode: ec337...474

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det helt likt, ts. Først hadde jeg det sånn etter samlivsbrudd i flere år, var bare dødt liksom. Så møtte jeg en det «smalt med» og jeg elsket hvert sekund i forhold og tenkte jeg ikke skjønte hvorfor jeg ville være singel fordi det er fantastisk å ha kjæreste. Så mer eller mindre ghostet han dagen etter vi var blitt offisielle og nå er jeg tilbake som før bare enda verre, er så fjernt og dødt å tenke på et forhold at selv Brad Pitt i sine beste år ville vært «meh». Vil ikke date, ha nærhet eller en gang småflørte med menn, har liksom mistet tiltrekningen til de. Men jeg VIL ha lyst på disse tingene, er ikke en bitter mannehater, har bare mistet interessen. 

Jeg tror uansett du brått kan oppleve det, men det skjer sannsynligvis organisk der du treffer en det klaffer med av tilfeldigheter enn om du oppsøker det på tinder og slikt?! For noen ganger kan det øke aversjonen om man i utganspunktet ikke føler for det. Heier på deg at du skal føle litt sommerfugler igjen 😊

Anonymkode: 3e7d3...95c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

- TS

Jeg ser fortsatt ikke problemet.

Anonymkode: 71977...ace

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det samme da jeg kom i overgangsalderen. Jeg føler ikke for å ha en mann lenger, prater med dem uten følelse av tiltrekning og har ingen trang til intimitet. Jeg har blitt komplett aseksuell og det er jo egentlig veldig befriende. 

Anonymkode: 5e414...886

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det sånn lenge etter min X for noen år siden, ikke fordi det var noe kaos eller turbulent eller ille brudd, men jeg hadde vært ganske lei over tid da vi flyttet fra hverandre, Og det var faktisk "godt" å kjenne at jeg kunne "puste" igjen og leve mitt eget liv

Jeg var litt på Tinder etc bare fordi jeg var nysgjerrig, men det var aldri noe som fristet til å møte, eller noen annen jeg falt for. Jeg var singel i over 2 år og storkoste meg! Stort nettverk med venner og felles fritidsaktiviteter gjorde at jeg var veldig sosial og kunne ikke hatt det bedre. 

Men brått dukker det opp en fyr, merkelig nok en jeg kjente fra før, og da bare falt bitene på plass av seg selv litt og litt, og jeg ble sammen med han med en god følelse. Så bare vent, dukker "den rette" opp, så får du nok de følelsene du skal ha :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke heng på KG er første bud. Det dreper virkelig lysten på en mann. 

Anonymkode: ddc2b...698

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg fikk det samme da jeg kom i overgangsalderen. Jeg føler ikke for å ha en mann lenger, prater med dem uten følelse av tiltrekning og har ingen trang til intimitet. Jeg har blitt komplett aseksuell og det er jo egentlig veldig befriende. 

Anonymkode: 5e414...886

Samme her. Men er mann på 43 år.

Anonymkode: 4bfd9...222

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og på på KG karens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
DrueSmoothie skrev (11 timer siden):

Jeg hadde det sånn lenge etter min X for noen år siden, ikke fordi det var noe kaos eller turbulent eller ille brudd, men jeg hadde vært ganske lei over tid da vi flyttet fra hverandre, Og det var faktisk "godt" å kjenne at jeg kunne "puste" igjen og leve mitt eget liv

Jeg var litt på Tinder etc bare fordi jeg var nysgjerrig, men det var aldri noe som fristet til å møte, eller noen annen jeg falt for. Jeg var singel i over 2 år og storkoste meg! Stort nettverk med venner og felles fritidsaktiviteter gjorde at jeg var veldig sosial og kunne ikke hatt det bedre. 

Men brått dukker det opp en fyr, merkelig nok en jeg kjente fra før, og da bare falt bitene på plass av seg selv litt og litt, og jeg ble sammen med han med en god følelse. Så bare vent, dukker "den rette" opp, så får du nok de følelsene du skal ha :)

Du var på Tinder i 2 år for å få bekreftelse. Litt av ett kupp du må være! 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 18.2.2025 den 21.23):

- TS

Det er jo gjerne sånn det blir når man blir avvist gang etter gang. Blir litt lei menn, og sliten av å prøve å holde selvtilliten oppe.

Anonymkode: ee208...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Du var på Tinder i 2 år for å få bekreftelse. Litt av ett kupp du må være! 🤪

Nei jeg var IKKE på Tinder i 2 år.... Jeg var innom en kjapp tur nå og da, men slettet profilen etter få dager hver gang (gjetter jeg var innom 3-4 ggr på denne tiden)  ;) Når jeg innså at jeg aldri hadde lyst til å ta steget og møte noen etter noen meldinger, selv om flere av de jeg matchet med både var hyggelige og så bra ut i mine øyne, så var det jo bortkastet for både meg og evt han i andre enden :)  Så nei det har absolutt ingenting med bekreftelse å gjøre ;) 

Endret av DrueSmoothie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Og kvinner. 100%.

Anonymkode: a6b37...cd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 18.2.2025 den 20.47):

Andre i liknende situasjon? Er kvinne 38. Jeg føler NULL, ingen kjekkas i verden kunne overbevist meg i skrivende stund. Jeg vil gjerne ha lyst på kjæreste så jeg kan begynne den endeløse jakten igjen, men ingenting frister. 

K48 her. Nesten i samme situasjon som deg. Har kjærlighetssorg og det ble slutt for 3-4 måneder siden med han jeg ønsket å bli gammel med. Jeg har pr I dag null lyst på menn og det bekymrer meg litt. Da tenker jeg tenk om jeg aldri får lyst å treffe noen igjen eller klarer ikke å finne noen fordi jeg er for gammel for menn... jeg har prøvd å flørte med noen i det siste for å kjenne på om det er en gnist i meg, men neida...

Anonymkode: 55dbc...93f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...