AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Andre i liknende situasjon? Er kvinne 38. Jeg føler NULL, ingen kjekkas i verden kunne overbevist meg i skrivende stund. Jeg vil gjerne ha lyst på kjæreste så jeg kan begynne den endeløse jakten igjen, men ingenting frister. Anonymkode: d583e...7aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Hvis du har det fint som singel hvorfor skal du endre noe? Anonymkode: 71977...ace 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Hvis du ikke vil ha kjæreste så slipper du jo det😊 Anonymkode: 48438...618 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Men det er jo det som er tingen. Jeg vil jo egentlig ha kjæreste, jeg har bare mistet fullstendig lysten på en. Skjønner at det ikke gir mening for alle, for dette er ganske nytt for meg også. Jeg savner å se på menn og tenke "shit, han var kjekk, håper han liker meg". Nå driter jeg i alt og kjenner ingenting når jeg snakker med menn. Jeg har ikke noe håp om at noen skal like meg lenger. Jeg har det fint og behagelig som singel, og blir kvalt at tanken på å dele leilighet med noen 24/7, men føler meg ikke helt normal. Kanskje jeg må finne meg en søndagskjæreste. - TS Anonymkode: d583e...7aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Men det er jo det som er tingen. Jeg vil jo egentlig ha kjæreste, jeg har bare mistet fullstendig lysten på en. Skjønner at det ikke gir mening for alle, for dette er ganske nytt for meg også. Jeg savner å se på menn og tenke "shit, han var kjekk, håper han liker meg". Nå driter jeg i alt og kjenner ingenting når jeg snakker med menn. Jeg har ikke noe håp om at noen skal like meg lenger. Jeg har det fint og behagelig som singel, og blir kvalt at tanken på å dele leilighet med noen 24/7, men føler meg ikke helt normal. Kanskje jeg må finne meg en søndagskjæreste. - TS Anonymkode: d583e...7aa Drømmer om å føle det sånn her, er veldig urealistisk at jeg skulle møtt noen nå, så å få fred har vært topp. Tenker på menn hver dag, blir mentalt utslitt, føles ut som en tvangstanke. Anonymkode: ec337...474 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Men kanskje du er deprimert? Er du nedstemt? Anonymkode: ec337...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Men hvorfor skal du ha en? Ingen tvinger deg Anonymkode: 9f383...2bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden Har det helt likt, ts. Først hadde jeg det sånn etter samlivsbrudd i flere år, var bare dødt liksom. Så møtte jeg en det «smalt med» og jeg elsket hvert sekund i forhold og tenkte jeg ikke skjønte hvorfor jeg ville være singel fordi det er fantastisk å ha kjæreste. Så mer eller mindre ghostet han dagen etter vi var blitt offisielle og nå er jeg tilbake som før bare enda verre, er så fjernt og dødt å tenke på et forhold at selv Brad Pitt i sine beste år ville vært «meh». Vil ikke date, ha nærhet eller en gang småflørte med menn, har liksom mistet tiltrekningen til de. Men jeg VIL ha lyst på disse tingene, er ikke en bitter mannehater, har bare mistet interessen. Jeg tror uansett du brått kan oppleve det, men det skjer sannsynligvis organisk der du treffer en det klaffer med av tilfeldigheter enn om du oppsøker det på tinder og slikt?! For noen ganger kan det øke aversjonen om man i utganspunktet ikke føler for det. Heier på deg at du skal føle litt sommerfugler igjen 😊 Anonymkode: 3e7d3...95c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Men det er jo det som er tingen. Jeg vil jo egentlig ha kjæreste, jeg har bare mistet fullstendig lysten på en. Skjønner at det ikke gir mening for alle, for dette er ganske nytt for meg også. Jeg savner å se på menn og tenke "shit, han var kjekk, håper han liker meg". Nå driter jeg i alt og kjenner ingenting når jeg snakker med menn. Jeg har ikke noe håp om at noen skal like meg lenger. Jeg har det fint og behagelig som singel, og blir kvalt at tanken på å dele leilighet med noen 24/7, men føler meg ikke helt normal. Kanskje jeg må finne meg en søndagskjæreste. - TS Anonymkode: d583e...7aa Jeg ser fortsatt ikke problemet. Anonymkode: 71977...ace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden Jeg fikk det samme da jeg kom i overgangsalderen. Jeg føler ikke for å ha en mann lenger, prater med dem uten følelse av tiltrekning og har ingen trang til intimitet. Jeg har blitt komplett aseksuell og det er jo egentlig veldig befriende. Anonymkode: 5e414...886 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå