AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Tenker at en ansiktsløft vil vare i 10 år selv om den koster 150tusen (tenker kjeve og hals også) Hvis jeg spør en kirurg vil de anbefale ansiktsløft, mens en kosmetisk sykepleier vil anbefale injeksjoner… Hva tenker dere? (dere som mener man må eldes naturlig trenger ikke å svare her, det er en annen diskusjon…) Anonymkode: c6720...b17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Jeg ville gått for ansiktsløft om du er kandidat for det. Helt klart! Det ser så mye mer naturlig ut. Botox og filler blir aldri naturlig når vi passerer 45+ Det blir feil nesten uansett. En ser oppblåst og stiv ut. Jeg tok både botox og filler frem til ca 40 årsalder, men har stoppet nå. Jeg har fått helt skrekken av å se alle «putefjesa» rundt forbi. Jeg synes også det bare kreves mer og mer, og problemene forplanter seg på en måte. Det oppstår hele tiden noe nytt som må behandles. Anonymkode: ddda0...86d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 minutter siden #3 Del Skrevet 13 minutter siden Jeg holder meg til botox, men nå bruker jeg ikke halvparten av det du bruker på det da. Anonymkode: efcad...44a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå