AnonymBruker Skrevet 18. februar #1 Skrevet 18. februar Noen lever med partneren sin i årevis uten å fise foran hverandre. Blant annet går blogger Sophie Elise ut og forteller at hun og kjæresten aldri fiser i hverandres nærvær, og de hører heller aldri hverandre tisse f.eks. Dette er for å oppretteholde illusjonen om at den andre ikke gjør ekle ting, og dermed få et bedre forhold med mer spenning og tenning. For meg høres dette helt jævlig ut, og jeg ser på en slik relasjon som anstrengt og ikke bærekraftig over tid. Kjærlighet er å kunne senke guarden og vise hele seg (uten at man selvsagt trenger å bæsje med publikum liksom - ikke det jeg mener) Vil dog tro at mange er uenige med mitt syn. Så hva tenker du? Anonymkode: 94525...f63 2 4
AnonymBruker Skrevet 18. februar #2 Skrevet 18. februar Jeg raper og fiser ikke med vilje foran kjæresten, men når det skjer uventet så kan vi le av det. Vi hører også hverandres lyder fra toalettet, og er det krise så tisser vi mens den andre er på badet, men jeg vil helst være alene. Han bryr seg ikke, men respekterer meg. Synes ikke det er ekkelt i seg selv, alt er helt normalt for alle mennesker, men synes det er respektfullt å ikke rape/fise foran andre mennesker hvis man kan unngå det. Selv kjæresten som er tett på hele tiden og som har sett meg både med omgangssyke og annet. Normal folkeskikk, rett og slett. 😊 Anonymkode: 1eb6d...cfa 5
AnonymBruker Skrevet 18. februar #3 Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg raper og fiser ikke med vilje foran kjæresten, men når det skjer uventet så kan vi le av det. Vi hører også hverandres lyder fra toalettet, og er det krise så tisser vi mens den andre er på badet, men jeg vil helst være alene. Han bryr seg ikke, men respekterer meg. Synes ikke det er ekkelt i seg selv, alt er helt normalt for alle mennesker, men synes det er respektfullt å ikke rape/fise foran andre mennesker hvis man kan unngå det. Selv kjæresten som er tett på hele tiden og som har sett meg både med omgangssyke og annet. Normal folkeskikk, rett og slett. 😊 Anonymkode: 1eb6d...cfa Helt enig. Det faller meg ikke naturlig å fise foran andre uansett hvem de er, selv om det selvsagt kan skje. Da er det ikke sånn at det gjør meg enormt flau, men vi ler det av og later som ingenting. Har absolutt ingen interesse i noe annet. Det koster meg ingenting å gå til et annet rom, eller sørge for "lydløs" utblåsning 🤭 Dessuten har jeg gjennom en oppgave jeg skrev som omhandlet utroskap i langvarige forhold, at svært mange av mennene jeg intervjuet sa at de var mindre tiltrukket av partnere som fiser åpent/høyt. Det stilte høyt opp sammen med ustelt hår/klesstil. Jeg elsker lekenhet og seksuell tenning pg ønsker å opprettholde det best mulig, så da føler jeg iallfall ingen grunn til å utfordre mitt naturlige instinkt om å unngå det 😅 Anonymkode: 0c873...e9b 4 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar #4 Skrevet 18. februar Jeg har aldri prompet foran min mann (sammen i 6 år). Han gjør det av og til men jeg kjefter han faktisk ut for noe mer kvalmt og ekkelt vet jeg ikke om… verste jeg vet… Anonymkode: 64f3d...c47
AnonymBruker Skrevet 18. februar #5 Skrevet 18. februar Mannen fiser i hytt og pine, jeg gjør det på do 😜 tisser også med lukket dør, men har sluttet å legge papir i doskåla og skru på vasken sånn som jeg gjorde da vi var nyforelsket😂 vært sammen i 15 år, gift i 3 😜 Anonymkode: b2968...59e 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar #6 Skrevet 18. februar Det går an å finne en mellomting. Hvis jeg er syk med omgangssyken så kan jeg ikke unngå at mannen hører lyder fra badet, men jeg kan sette på vasken og prøve å gjøre det diskret. Jeg ville heller aldri prompet foran han med vilje, det er INGEN mennesker jeg ville gjort det foran. Skjer det et uhell så skjer det og da kan man le litt, men et forhold hvor jeg ligger på sofaen og promper og han raper og klør seg på ballene? ALDRI. Anonymkode: 04b02...316 6
AnonymBruker Skrevet 18. februar #7 Skrevet 18. februar Jeg fiser ikke foran andre. Anonymkode: 1e419...5d3 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar #8 Skrevet 18. februar Jeg er i et nytt forhold (1 år). Forrige forhold satt prompen løst og vi gjorde aldri noe for å opprettholde noen intensjon om sexyhet. Jeg har i tillegg ibs og veldig stinkende promp. Vi hadde utrolig lite sex hele forholdet. Jeg vil holde litt igjen denne gangen. Om det slipper en promp i blant, men ikke at jeg stinker ned hele leiligheten med mine svovelaktige ibs-promper. Jeg vil riktignok få veldig vondt i magen om vi flytter sammen... så kanskje det er best å forbli særboere! Anonymkode: 4972b...55d 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar #9 Skrevet 18. februar Det kan jo skje. Så pass må man tåle. Trenger jo ikke gjøre det med vilje. Anonymkode: ceb37...b5f 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar #10 Skrevet 18. februar Fis, men innen rimelighetens grenser, er min mening. Man trenger ikke å marinere hverandre i tarmgass 24/7, men man trenger heller ikke å løpe på do hver gang eller holde det inne. Vær fri, men ha noen begrensninger. Anonymkode: 06830...b9f 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar #11 Skrevet 18. februar Sammen i 30 år, fiser ikke sammen, har ikke behov for det, og syns i grunn det er veldig lett å la være. (Vi fiser kanskje ganske lite i utgangspunktet) Anonymkode: e8c05...77b 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar #12 Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg er i et nytt forhold (1 år). Forrige forhold satt prompen løst og vi gjorde aldri noe for å opprettholde noen intensjon om sexyhet. Jeg har i tillegg ibs og veldig stinkende promp. Vi hadde utrolig lite sex hele forholdet. Jeg vil holde litt igjen denne gangen. Om det slipper en promp i blant, men ikke at jeg stinker ned hele leiligheten med mine svovelaktige ibs-promper. Jeg vil riktignok få veldig vondt i magen om vi flytter sammen... så kanskje det er best å forbli særboere! Anonymkode: 4972b...55d Herregud, det er jo ikke greit å utsette en samboer for det. Jeg har selv ibs og sliter med det samme, men jeg går jo på toalettet når jeg må prompe. Jeg ville ALDRI gjort det foran samboeren min! Jeg hadde også klikka hvis jeg måtte leve i andres prompestank. Du må ta kontroll på problemet ditt. Regulere kostholdet, gå oftere på do, trene daglig og gå mye tur. Da får du mindre luft. Hvis jeg kjenner at jeg har mye luft en kveld så går jeg meg en kveldstur og kan slippe det ut der, men aldri aldri inne blant folk. Noe så vemmelig. Anonymkode: 04b02...316
AnonymBruker Skrevet 18. februar #13 Skrevet 18. februar Hvorfor er dette ikke uventet fra noen som Sophie Elise? Det er jo ikke én ting som er ekte med henne. Anonymkode: 18d1f...c65 7
Rosa Gnom Skrevet 18. februar #14 Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen lever med partneren sin i årevis uten å fise foran hverandre. Blant annet går blogger Sophie Elise ut og forteller at hun og kjæresten aldri fiser i hverandres nærvær, og de hører heller aldri hverandre tisse f.eks. Dette er for å oppretteholde illusjonen om at den andre ikke gjør ekle ting, og dermed få et bedre forhold med mer spenning og tenning. For meg høres dette helt jævlig ut, og jeg ser på en slik relasjon som anstrengt og ikke bærekraftig over tid. Kjærlighet er å kunne senke guarden og vise hele seg (uten at man selvsagt trenger å bæsje med publikum liksom - ikke det jeg mener) Vil dog tro at mange er uenige med mitt syn. Så hva tenker du? Anonymkode: 94525...f63 Gjør det aldri med vilje i samme rom som med andre,men det har jo skjedd. Hvis man er syk eller lignende. Under sex kan det jo også skje noen uhell,men aldri med vilje. 1
SPOCA Skrevet 18. februar #15 Skrevet 18. februar Enig med deg ts. Kunne aldri tenkt meg å være i et forhold hvor vi ikke kan være avslappet med hverandre. Det er deilig og fint. Romantikken og kjærligheten tåler det altså. 1 1 2
Memorangen Skrevet 18. februar #16 Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Det går an å finne en mellomting. Hvis jeg er syk med omgangssyken så kan jeg ikke unngå at mannen hører lyder fra badet, men jeg kan sette på vasken og prøve å gjøre det diskret. Jeg ville heller aldri prompet foran han med vilje, det er INGEN mennesker jeg ville gjort det foran. Skjer det et uhell så skjer det og da kan man le litt, men et forhold hvor jeg ligger på sofaen og promper og han raper og klør seg på ballene? ALDRI. Anonymkode: 04b02...316 Prøver du seriøst å spy diskret? 😅 det er nå det siste jeg hadde tenkt på om jeg hadde omgangssyken. 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar #17 Skrevet 18. februar Memorangen skrev (1 time siden): Prøver du seriøst å spy diskret? 😅 det er nå det siste jeg hadde tenkt på om jeg hadde omgangssyken. Det går an å spy uten å brøle, slik enkelte gjør. Man MÅ ikke overdrive alle kroppslige funksjoner. Anonymkode: e5824...614 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar #18 Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Noen lever med partneren sin i årevis uten å fise foran hverandre. Blant annet går blogger Sophie Elise ut og forteller at hun og kjæresten aldri fiser i hverandres nærvær, og de hører heller aldri hverandre tisse f.eks. Dette er for å oppretteholde illusjonen om at den andre ikke gjør ekle ting, og dermed få et bedre forhold med mer spenning og tenning. For meg høres dette helt jævlig ut, og jeg ser på en slik relasjon som anstrengt og ikke bærekraftig over tid. Kjærlighet er å kunne senke guarden og vise hele seg (uten at man selvsagt trenger å bæsje med publikum liksom - ikke det jeg mener) Vil dog tro at mange er uenige med mitt syn. Så hva tenker du? Anonymkode: 94525...f63 Drittstank og høye rap har ikke så mye med kjærlighet å gjøre. Anonymkode: e5824...614
AnonymBruker Skrevet 18. februar #19 Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Helt enig. Det faller meg ikke naturlig å fise foran andre uansett hvem de er, selv om det selvsagt kan skje. Da er det ikke sånn at det gjør meg enormt flau, men vi ler det av og later som ingenting. Har absolutt ingen interesse i noe annet. Det koster meg ingenting å gå til et annet rom, eller sørge for "lydløs" utblåsning 🤭 Dessuten har jeg gjennom en oppgave jeg skrev som omhandlet utroskap i langvarige forhold, at svært mange av mennene jeg intervjuet sa at de var mindre tiltrukket av partnere som fiser åpent/høyt. Det stilte høyt opp sammen med ustelt hår/klesstil. Jeg elsker lekenhet og seksuell tenning pg ønsker å opprettholde det best mulig, så da føler jeg iallfall ingen grunn til å utfordre mitt naturlige instinkt om å unngå det 😅 Anonymkode: 0c873...e9b Nettopp. Ingenting som er mer avtennende enn en mann med fett hår i utvaska joggis som sitter i sofaen, klør seg i balla og roper høyt. Fysj. Anonymkode: e5824...614
AnonymBruker Skrevet 18. februar #20 Skrevet 18. februar Fiser ikke foran andre. Men hvis jeg må, så sprer jeg skinkene slik at det kommer lydløst ut. Anonymkode: c7d02...277
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå