Gå til innhold

anxious attachment style

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kjenner jeg sliter skikkelig med dette her. Datet en fyr i litt over 1 mnd. Han er ikke like aktiv på some som jeg, men liker å ringe f.eks. - jobber mye og er travel. Merker nå at han ikke svarer like mye, åpner snappene mine uten å svare etc. Selv om han skriver mindre så virker han til å bli mer kjærlig. Når han sier han skal ringe følger han det opp, spør hvordan jeg har det, at han «savner meg»… Og har hittil lagt innsats inn for å se meg. Men merker når han la vær å snappe meg og han er aktiv på snap, eller at km på tinderen hans oppdaterer seg. For vi begge er fremdeles på Tinder. Har blitt enige om å ikke være fysisk med noen, men ikke ulovlig å snakke siden det er enda et tidlig om alt kan skje i denne fasen. Viktig å ikke legge alle eggene i en kurv tenker jeg. 

Lurer bare på om noen andre sliter med det samme? For når han kan gå 5-6 timer uten å snappe; så sender han en ny og jeg svarer uten at han fortsetter samtalen blir jeg litt sånn… ehhh?!? Kanskje han er blitt litt tryggere hvor vi står og han kalte meg - fine «damen min» i helgen. Så interessen er der, men når han blir laber i tekstingen så blir jeg usikker pgr jeg er ikke vandt til det. Innrømmer at jeg er litt barnslig å sjekker scoren hans og den går knapt opp med 2-4 på 5-6 timer.

Men hjelp, kan jeg ta dette opp med han og hvordan evt ? 

Anonymkode: 7fb64...872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Problemet ligger jo hos deg, så det er jo noe du må jobbe med. Du burde sjekke ut Sabrina Zohar, hun har både podcast og er på instagram.

Anonymkode: 822b1...37a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...