AnonymBruker Skrevet 19. februar #41 Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Bullshit. Har som deg, hatt sex flere ganger på første date. Er ikke det som er avgjørende i negativ forstand for om det ikke blir noe mer. Hun jeg er sammen med nå hadde sex med meg på første date, ville bare ha mer etter første gang jeg og er glad for at det skjedde. Anonymkode: 7cf3e...711 Hehe, der møtte du deg selv i døra. Du har åpenbart vanskelig for å holde på partnerene dine. For meg er det også avgjørende. Om dama ligger på første date, så blir det med den daten, evt. to-tre ligg til før jeg går videre. Anonymkode: 08fb1...2b4 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar #42 Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Alle guttene jeg har hatt sex med på første møtet har ønsket å fortsette kontakten i ettertid. Og de som det ikke har blitt noe mer av har enten 1) vært emosjonell utilgjengelig og ikke klar for å finne seg noen, 2) avstanden har vært et hinder eller 3). Og alle jeg har lagt mer første møtet foruten om ons har kommet tilbake og ønsket kontakt. De fleste er singel enda, men det er vel problemet at de selv ikke er klar og ikke slår seg til ro. Møtte en fyr nå, sex på 1 date og holdt kontakten i 2 mnd og truffes 6 ganger. Går veldig bra hittil og han er ikke blitt mindre interessert, tvert imot. Så det jeg konkluderer med er at om de ikke er klar spiller det ingen rolle. Er de klar og det er god kjemi er ikke nødvendigvis sexen avgjørende for det blir noe mer. Det er mest sannsynlig helt andre faktorer som nevnt ovenfor. Issues med seg selv, ikke klar osv… Anonymkode: 22fcc...eb2 Altså er du en av disse damene vi ikke gidder å være i forhold med. Noen ligg (kanskje fem-seks ) så er vi borte - med alle slags forklaringer 😁 Anonymkode: 08fb1...2b4 1
Btw Skrevet 19. februar #43 Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg tenker vel at sex kan man med fordel vente med. Du er bekymret for at sexen skal være dårlig, og at det oppdages seint i forholdet, men jeg vil våge å påstå at det motsatte er verre. Det er ikke noe greit å bli sammen med noen fordi sexen er helt fantastisk, og så finne ut, kanskje etter at man har flyttet sammen, at sexen er det eneste som er bra, og at partneren er ubrukelig på de fleste andre områder. Dårlig sex kan man som regel utvikle til å bli bra, men en dårlig personlighet som blirt oppdaget for seint, det er mer plundrete. Du tenker også at du vil ha et langvarig forhold, og da bør personlige egenskaper vektes langt sterkere enn god sex, for sexen vil komme og gå i de fleste forhold, men personen skal du holde ut med. Anonymkode: cad94...f21 Ikke ofte det kommer et innlegg om sex og dating som er skrevet av voksen person og ikke folk med en mentalt kapasitet på 14år
AnonymBruker Skrevet 19. februar #44 Skrevet 19. februar Hadde sex med kjæresten sånn ca 2t etter jeg møtte henne første gang, gikk helt fint det, vært sammen i 3 år nå 😊 Anonymkode: aa62c...144
AnonymBruker Skrevet 19. februar #45 Skrevet 19. februar Jeg møtes gjerne hjemme første gang, og har gjerne sex. Det betyr åpenbart ikke "hjemmedate betyr sex", men at hvis vi har lyst, har vi lov. Er også lov å ikke ha lyst. Jeg har ingen tro på at å vente betyr at forholdet blir noe mer varig, eller noe bedre. Dette har kun noe for seg om du er av typen som ser på sex som ikke blir noe mer, som et slags nederlag. For min del tenker jeg at det i det minste betydde sex med en jeg hadde lyst på, uavhengig av hva som skjer videre. Anonymkode: b9a44...400
AnonymBruker Skrevet 19. februar #46 Skrevet 19. februar Hvor langt unna hverandre bor dere? Kan dere ikke møtes et sted på midten? Jeg og kjæresten min bor 2,5 time unna hverandre. På 1.date møttes vi i en by ca midt mellom oss. Det gjorde vi også på 2.date. På 3.date kom han til meg, der vi dro på en utflukt og så spiste vi middag hos meg. Det endte med sex, siden det føltes så naturlig. Men han overnattet ikke. På 4.date dro jeg til hans by, der vi brukte dagen sammen. Om jeg husker riktig, så overnattet jeg hos han første gangen da. Etter det har vi overnattet hos hverandre hver gang. Jeg tror det er lurt å ta det gradvis egentlig. Ikke forhast deg med noe. Men om han bor timesvis unna, forstår jeg at det er litt tungvindt. Dere kan jo evt avtale at han skal overnatte på hotell. I tilfelle daten blir helt kræsj. Kjipt å ha en mann på overnatting om du ikke har god kjemi med han, og så har du lovt han å overnatte. Det høres ikke så lurt ut Anonymkode: 3b1ed...2e2
AnonymBruker Skrevet 24. februar #47 Skrevet 24. februar Hadde sex på første date, fortsatt sammen etter 6 år..... Anonymkode: 5900b...802 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar #48 Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (På 19.2.2025 den 13.18): Altså er du en av disse damene vi ikke gidder å være i forhold med. Noen ligg (kanskje fem-seks ) så er vi borte - med alle slags forklaringer 😁 Anonymkode: 08fb1...2b4 Kjære vene... Jeg er enig i at sex kan vente, jeg ser etter en partner som vil bli kjent, og som ikke er en tulling som bare er ute etter sex. Jeg hadde aldri tatt med en fremmed hjem på første møte, og jeg hadde aldri i verden hatt sex med personen før vi var blitt forholdsvis godt kjent. Men du, du er jo nøyaktig samme typen som de damene du kritiserer, og det vanvittig rare er at du tror du er bedre enn dem. Anonymkode: 6ca81...47b 1 3
Sunnfjording Skrevet 25. februar #49 Skrevet 25. februar Har ingen tro på at det er noen spesiell regel med sex eller ikke på første date
AnonymBruker Skrevet 25. februar #50 Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (På 19.2.2025 den 13.18): Altså er du en av disse damene vi ikke gidder å være i forhold med. Noen ligg (kanskje fem-seks ) så er vi borte - med alle slags forklaringer 😁 Anonymkode: 08fb1...2b4 Det der går da begge veier, til det klaffer gjensidig og begge ønsker å ta det videre. Det går aldri videre når ene eller begge ikke føler for det. Helt normalt ja, med alle slags forklaringer, men det skjer ikke når det klaffer. Så alle er det du så hovmodig kaller den du siterer for andre, til det ikke er slik for begge, og det er det eneste vi leter etter. Utrolig umoden og barnslig kommentar av deg. Viser jo litt hvem du er, så ikke lurt å være for hovmoden. Man er slik man oppfører seg. Det er den man er. Noe kvinne du ønsker meget mulig vil oppdage. Bedre å være et godt menneske. En dag blir det viktig. Anonymkode: 00015...d83
Anonym11223344 Skrevet 25. februar #51 Skrevet 25. februar Hvorfor diskuterer dere når folk skal ha sex? Dette skal og bør være under vår verdighet. 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar #52 Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (På 19.2.2025 den 13.18): Altså er du en av disse damene vi ikke gidder å være i forhold med. Noen ligg (kanskje fem-seks ) så er vi borte - med alle slags forklaringer 😁 Anonymkode: 08fb1...2b4 Litt vittig denne.. En som tror det er han som velger bort damene. Uten å skjønne at hvis damen vil ha sex med deg på første date, så var hun heller ikke interessert i noe mer enn noen få ganger. Snakk om å kaste stein i glasshus og møte seg selv i døra. Anonymkode: 0df78...408
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå