AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #21 Del Skrevet 3 timer siden Jeg ville nok ikke hatt hjemmedate aller første treff. Bedre å treffes for tur eller kaffe/øl/middag da. Altså ute blant folk. Man kan aldri vite. Når det er sagt, hadde jeg sex på andre date med han som nå er kjæresten min. Vi chattet også lenge før vi møttes, og kjemien bare stemte. Det økte bare vår interesse for hverandre, så å ha sex tidlig trenger ikke å være negativt. Anonymkode: 183e7...4ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 3 timer siden #22 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Lurer også på hva dere tenker generelt om å ha sex på første date. Kan det være negativt i forhold til at jeg ønsker et langvarig forhold? Kjør på. Som du selv resonnerer: Det er nest å vite hvordan ting fungerer med én gang. Dere er ikke 17-åringer, og vi lever ikke i 1957. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 3 timer siden #23 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja da kan det jo bli liv i stua! Alltid moro når du møter de som endrer personlighet totalt! Kanskje det cafè besøket ikke var så dumt. 😁 Anonymkode: 00841...847 Kafébesøk og SÅ raskt hjem til sengehalmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #24 Del Skrevet 3 timer siden Exo skrev (2 timer siden): Det blir ikke noe mer dersom du har sex på første date. Stol på meg, har hatt sex med mange på første date. Helt uinteressant å møte dem senere for min del. Sånn sett godt å få luket ut menn med slik tankegang, men jeg tenker nå mer på sikkerhet og fremtidsplaner. Om det er kjempegod kjemi under første treffet, gleder man seg desto mer til neste gang. Anonymkode: b9234...90c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 3 timer siden #25 Del Skrevet 3 timer siden Tror ikke det er så lurt å be noen man aldri har truffet hjem til seg. Ikke først og fremst fordi han kan være en gal morder Men fordi det nok blir veldig kjipt hvis det viser seg at dere ikke trives så godt sammen i virkeligheten. Kjedelig å måtte bruke hele helga sammen med noen man ikke synes er så trivelig likevel... Ville absolutt forsøkt å treffe ham et nøytralt sted først, kanskje dere kan treffes et sted midt mellom bostedene deres, for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #26 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Lurer også på hva dere tenker generelt om å ha sex på første date. Kan det være negativt i forhold til at jeg ønsker et langvarig forhold? Spørs om det er noe grunnlag for forhold da. Mange vil tenke at om hun inviterer på hjemmedate, så er det kun snakk om sex. Hjemmedate = sex Men å invitere hjem uten å kjenne fyren når du tillegg har barn, nei. Direkte uansvarlig er det. Dere har en avstand og barn på hver deres kant. Hvordan tenkte du at et evt forhold skulle fungert? Sånn rent praktisk altså. Anonymkode: 52c73...511 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Exo Skrevet 3 timer siden #27 Del Skrevet 3 timer siden 9 minutter siden, AnonymBruker said: Sånn sett godt å få luket ut menn med slik tankegang, men jeg tenker nå mer på sikkerhet og fremtidsplaner. Om det er kjempegod kjemi under første treffet, gleder man seg desto mer til neste gang. Anonymkode: b9234...90c Tipper du får luket ut en del ved å hoppe til køys på første date ja 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #28 Del Skrevet 3 timer siden Hinkelpinkel skrev (54 minutter siden): Å herregud, er det mulig?! Barnet er selvsagt ikke hjemme! Etter 3 måneder får man litt innsikt i hvordan en person er. Tja? Tar rundt to år å virkelig bli kjent med noen, og bli kjent fasen er et slags lyinggame, hvor man kun presenterer sine gode sider. Spesielt om man ikke treffes er det enkelt å rosemale seg selv, og utelukke alt som er negativt. Jeg hadde aldri tatt første møte hjemme. Jeg har meldet lenge med menn før jeg traff dem, og møtet avslørte at det jeg trodde var bra kjemi på ingen måte var det. Han ene skremte vettet av meg. Var på ingen måte slik jeg hadde fått inntrykk av. Vi hadde meldet daglig i ukesvis, og også pratet på telefonen. Anonymkode: 00015...d83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #29 Del Skrevet 3 timer siden Jeg og mannen møttes første gang hjemme hos meg, og hadde sex på 1.date. Nå er vi samboere på 3.året. Meen før dette har jeg hatt hjemmedater der kjemien ikke var så bra i virkeligheten som over tlf, det var slitsomt 😅 Best erfaring med å møtes ute/gjøre en aktivitet elns. Men begrenser seg litt med lang avstand ja. Anonymkode: f77f0...d48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #30 Del Skrevet 3 timer siden Selv om du liker han på nett, trenger du ikke like han på ekte. Derfor kan det jo bli ubehagelig å be han hjem og enda verre om du planlegger sex. Anonymkode: 25b3c...ba5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #31 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Sånn sett godt å få luket ut menn med slik tankegang, men jeg tenker nå mer på sikkerhet og fremtidsplaner. Om det er kjempegod kjemi under første treffet, gleder man seg desto mer til neste gang. Anonymkode: b9234...90c Men ikke godt å ha sex med slike menn, prøv å unngå byrden. Anonymkode: 25b3c...ba5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå