Snok1 Skrevet tirsdag kl 19:42 #21 Del Skrevet tirsdag kl 19:42 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja da kan det jo bli liv i stua! Alltid moro når du møter de som endrer personlighet totalt! Kanskje det cafè besøket ikke var så dumt. 😁 Anonymkode: 00841...847 Kafébesøk og SÅ raskt hjem til sengehalmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:45 #22 Del Skrevet tirsdag kl 19:45 Exo skrev (2 timer siden): Det blir ikke noe mer dersom du har sex på første date. Stol på meg, har hatt sex med mange på første date. Helt uinteressant å møte dem senere for min del. Sånn sett godt å få luket ut menn med slik tankegang, men jeg tenker nå mer på sikkerhet og fremtidsplaner. Om det er kjempegod kjemi under første treffet, gleder man seg desto mer til neste gang. Anonymkode: b9234...90c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet tirsdag kl 19:47 #23 Del Skrevet tirsdag kl 19:47 Tror ikke det er så lurt å be noen man aldri har truffet hjem til seg. Ikke først og fremst fordi han kan være en gal morder Men fordi det nok blir veldig kjipt hvis det viser seg at dere ikke trives så godt sammen i virkeligheten. Kjedelig å måtte bruke hele helga sammen med noen man ikke synes er så trivelig likevel... Ville absolutt forsøkt å treffe ham et nøytralt sted først, kanskje dere kan treffes et sted midt mellom bostedene deres, for eksempel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:49 #24 Del Skrevet tirsdag kl 19:49 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Lurer også på hva dere tenker generelt om å ha sex på første date. Kan det være negativt i forhold til at jeg ønsker et langvarig forhold? Spørs om det er noe grunnlag for forhold da. Mange vil tenke at om hun inviterer på hjemmedate, så er det kun snakk om sex. Hjemmedate = sex Men å invitere hjem uten å kjenne fyren når du tillegg har barn, nei. Direkte uansvarlig er det. Dere har en avstand og barn på hver deres kant. Hvordan tenkte du at et evt forhold skulle fungert? Sånn rent praktisk altså. Anonymkode: 52c73...511 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:55 #25 Del Skrevet tirsdag kl 19:55 Hinkelpinkel skrev (54 minutter siden): Å herregud, er det mulig?! Barnet er selvsagt ikke hjemme! Etter 3 måneder får man litt innsikt i hvordan en person er. Tja? Tar rundt to år å virkelig bli kjent med noen, og bli kjent fasen er et slags lyinggame, hvor man kun presenterer sine gode sider. Spesielt om man ikke treffes er det enkelt å rosemale seg selv, og utelukke alt som er negativt. Jeg hadde aldri tatt første møte hjemme. Jeg har meldet lenge med menn før jeg traff dem, og møtet avslørte at det jeg trodde var bra kjemi på ingen måte var det. Han ene skremte vettet av meg. Var på ingen måte slik jeg hadde fått inntrykk av. Vi hadde meldet daglig i ukesvis, og også pratet på telefonen. Anonymkode: 00015...d83 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:01 #26 Del Skrevet tirsdag kl 20:01 Jeg og mannen møttes første gang hjemme hos meg, og hadde sex på 1.date. Nå er vi samboere på 3.året. Meen før dette har jeg hatt hjemmedater der kjemien ikke var så bra i virkeligheten som over tlf, det var slitsomt 😅 Best erfaring med å møtes ute/gjøre en aktivitet elns. Men begrenser seg litt med lang avstand ja. Anonymkode: f77f0...d48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:10 #27 Del Skrevet tirsdag kl 20:10 Selv om du liker han på nett, trenger du ikke like han på ekte. Derfor kan det jo bli ubehagelig å be han hjem og enda verre om du planlegger sex. Anonymkode: 25b3c...ba5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:12 #28 Del Skrevet tirsdag kl 20:12 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Sånn sett godt å få luket ut menn med slik tankegang, men jeg tenker nå mer på sikkerhet og fremtidsplaner. Om det er kjempegod kjemi under første treffet, gleder man seg desto mer til neste gang. Anonymkode: b9234...90c Men ikke godt å ha sex med slike menn, prøv å unngå byrden. Anonymkode: 25b3c...ba5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 02:25 #29 Del Skrevet i går, 02:25 Hvorfor vil dere ha sex med noen dere aldri har møtt før? Anonymkode: c59a0...266 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 02:39 #30 Del Skrevet i går, 02:39 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Etter hva jeg har hørt fra mange ulike menn, kamerater og ekskjærester, så er det dessverre noe i det at de føler seg mer spesielle hvis de får følelsen av at du ikke ligger med folk så tidlig. Selv om man sier at msn ikke pleier det, så ser de på hva man velger å gjøre. Det burde ikke være sånn, men jeg deler bare det jeg har fått vite fra majoriteten. Selv er jeg uenig, men så fant jeg først en seriøst kjæreste etter at jeg begynte å vente litt med sex... Anonymkode: 3e688...28f Feil. Har hatt 4 kjærester, hade sex første gang med alle. 1 varte 3 år, 2 varje 1,5 år, 3 varte 3 år. Nåværende 6 år og vi er gift. Anonymkode: 4da50...8ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 02:43 #31 Del Skrevet i går, 02:43 Vi chattet/gamet i 3 mnd før jeg flydde til hans kant av landet. Sex innen de 10 første minuttene og bodde hos han i 3 dager. Avstandsforhold i 1,5 år. Nå vært sambore i 6 år og har barn. Drit i alle disse idiotiske reglene evig single har funnet på. Gjør det du tenker er naturlig og passer deg/dere. Anonymkode: 300d0...e9a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 03:17 #32 Del Skrevet i går, 03:17 Det snakkes om «første date» her som om det virkelig var en første date. Dere har jo garantert hatt mange dater allerede via telefon/video og dere har allerede en relasjon med hverandre. 3 måneders kontakt kan ikke sammenlignes med 3 dager meldingsutveksling og avtale om en reell førstedate. Når man allerede har et forhold, som jeg vil tro ettter 3 mnd, så er første fysiske møtet ganske opplagt ok å ha sex. Det vil mer bety noe feil mellom dere om det ikke blir sex.. At det dere hadde bare var vennskap, at det ikke stemte helt likevel når kom til det fysiske.. Ja så lenge dere har hatt en skikkelig kontakt disse mnd.. Flere timer i telefon hver dag.. Om det er bare sporadiske meldinger dere har utvekslet så må du passe deg for å ikke bli utnyttet, en «ledig tidsfordriv-kvinne» Anonymkode: 0df78...408 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 03:32 #33 Del Skrevet i går, 03:32 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Spørs om det er noe grunnlag for forhold da. Mange vil tenke at om hun inviterer på hjemmedate, så er det kun snakk om sex. Hjemmedate = sex Men å invitere hjem uten å kjenne fyren når du tillegg har barn, nei. Direkte uansvarlig er det. Dere har en avstand og barn på hver deres kant. Hvordan tenkte du at et evt forhold skulle fungert? Sånn rent praktisk altså. Anonymkode: 52c73...511 Det er så latterlig naivt å tro at man luker ut en dårlig mann ved å møte ham en gang på kafé først. Typisk korttenkthet som virkelig kan være farlig. Mange som «gjør det riktige», møtes ute først, kafé eller tur etc, har snakket med mannen kanskje 5-6 timer til sammen før hun da føler det er trygt å invitere ham hjem til kanskje tredje date. Noen som har hatt kontakt i 3 mnd har snakket 84 timer sammen om de har pratet gj.snitt én time om dagen før de møtes. Likevel vil mange tenke at sistnevnte er det farligste. Skjerp dere kvinner. En voldtektsmann vil gå etter det offeret han trenger bruke minst tid på før får sine mulighet til overgrep. Det vil være henne som tror at alt er ok etter et par møter på kafé. Anonymkode: 0df78...408 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 03:48 #34 Del Skrevet i går, 03:48 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor vil dere ha sex med noen dere aldri har møtt før? Anonymkode: c59a0...266 Desperasjon? Anonymkode: 9947a...e65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 03:58 #35 Del Skrevet i går, 03:58 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi chattet/gamet i 3 mnd før jeg flydde til hans kant av landet. Sex innen de 10 første minuttene og bodde hos han i 3 dager. Avstandsforhold i 1,5 år. Nå vært sambore i 6 år og har barn. Drit i alle disse idiotiske reglene evig single har funnet på. Gjør det du tenker er naturlig og passer deg/dere. Anonymkode: 300d0...e9a Jeg er enig, men sier folk må være forsiktig for det er ikke en grei kultur nå. Mange krever sex for ingen grunn, lurer folk, lyver så det synger, er irettesettelse ufine og noen farlige. Det er derfor hun må være forsiktig. Anonymkode: 25b3c...ba5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
8ilver8nake Skrevet i går, 06:24 #36 Del Skrevet i går, 06:24 Vil tenke hvis det blir naturlig så er det helt flott og vil ikke slå ut noe negativt for et fremtidig forhold, hvis det blir unaturlig eller litt påtvunget så blir det ofte feil eller rart uansett. Kanskje blir det ikke aktuelt uansett eller kanskje man kjenner det blir riktig å ta det senere. La det komme slik det blir mest naturlig, da er det meste best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:37 #37 Del Skrevet i går, 06:37 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Han bor et godt stykke unna og vi har barn på hver vår kant så kan ikke treffes så ofte. Vi har chattet i 3 måneder og er klare for å treffes. Er det innafor å be han hjem til meg? Lurer også på hva dere tenker generelt om å ha sex på første date. Kan det være negativt i forhold til at jeg ønsker et langvarig forhold? Jeg tenker egentlig nei, for hvis sexen er bra så blir han vel ikke borte kun pga at vi har hatt sex. Er sexen dårlig vil jeg jo ikke ha noe forhold med han uansett.... Er jo kjipt å bli skikkelig forelsket, dra på mange dater og finne ut at sexen ikke fungerer i det heletatt... Anonymkode: 7a149...b89 Jeg tenker vel at sex kan man med fordel vente med. Du er bekymret for at sexen skal være dårlig, og at det oppdages seint i forholdet, men jeg vil våge å påstå at det motsatte er verre. Det er ikke noe greit å bli sammen med noen fordi sexen er helt fantastisk, og så finne ut, kanskje etter at man har flyttet sammen, at sexen er det eneste som er bra, og at partneren er ubrukelig på de fleste andre områder. Dårlig sex kan man som regel utvikle til å bli bra, men en dårlig personlighet som blirt oppdaget for seint, det er mer plundrete. Du tenker også at du vil ha et langvarig forhold, og da bør personlige egenskaper vektes langt sterkere enn god sex, for sexen vil komme og gå i de fleste forhold, men personen skal du holde ut med. Anonymkode: cad94...f21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:42 #38 Del Skrevet i går, 06:42 Det er forskjell på å ville møtes igjen som i at man vil ha mer sex med vedkommende. Og møtes igjen fordi man ser for seg en framtid med vedkommende. Jada jada, så klart mulig med begge deler, men ofte er det to forskjellige ting. Anonymkode: 86552...743 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:59 #39 Del Skrevet i går, 08:59 Ang sex: om det er helt ok for deg å ha hatt sex med han selv om dere ikke møtes igjen, så kjør på. Er du av typen som vil angre på sexen om det ikke blir noe mer så la det være. For statistisk sett så er det mye større sannsynlighet for at det ikke blir et forhold ut av dette enn at det blir det. men først må du nå se om du blir fysisk tiltrukket da, litt merkelig å planlegge det før dere har møttes. Jeg ville avtalt å møtes ute et sted først, så kan du heller vurdere å ta han med hjem HVIS kjemien er der. vet om mange som har trodd de har funnet den store kjærligheten med noen de har chattet med, for så å erfare at de overhodet ikke liker fyren når de møtes. Og da er det viktig å ha mulighet til å komme unna med en kortere date. I tillegg er dette en fremmed, selv om du føler du kjenner han. Du ser ikke det virkelige mennesket via meldinger. Ikke ta sjanser med din egen sikkerhet. Det er dessverre naivt å tro godt om alle menn. Anonymkode: e914e...60a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:05 #40 Del Skrevet i går, 09:05 Dere bør møtes et annet sted første gang. Både av sikkerhetsmessige årsaker og at det kan skape en forventning om sex på første date. Det er ikke noe galt med sex på første date, men du stiller mye friere hvis dere møtes på et nøytralt sted første gang. Anonymkode: b60c5...820 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå