AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Han bor et godt stykke unna og vi har barn på hver vår kant så kan ikke treffes så ofte. Vi har chattet i 3 måneder og er klare for å treffes. Er det innafor å be han hjem til meg? Lurer også på hva dere tenker generelt om å ha sex på første date. Kan det være negativt i forhold til at jeg ønsker et langvarig forhold? Jeg tenker egentlig nei, for hvis sexen er bra så blir han vel ikke borte kun pga at vi har hatt sex. Er sexen dårlig vil jeg jo ikke ha noe forhold med han uansett.... Er jo kjipt å bli skikkelig forelsket, dra på mange dater og finne ut at sexen ikke fungerer i det heletatt... Anonymkode: 7a149...b89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Jeg tenker nei til å møtes første gang hjemme og nei til sex på første date. Men jeg hadde heller aldri brukt tre måneder på noen før vi møttes. You do you. Anonymkode: a9adc...64e 4 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Etter hva jeg har hørt fra mange ulike menn, kamerater og ekskjærester, så er det dessverre noe i det at de føler seg mer spesielle hvis de får følelsen av at du ikke ligger med folk så tidlig. Selv om man sier at msn ikke pleier det, så ser de på hva man velger å gjøre. Det burde ikke være sånn, men jeg deler bare det jeg har fått vite fra majoriteten. Selv er jeg uenig, men så fant jeg først en seriøst kjæreste etter at jeg begynte å vente litt med sex... Anonymkode: 3e688...28f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Ha gjerne sex på første date for alt jeg bryr meg. Men jeg er skeptisk til å MØTE NOEN HJEMME HOS MEG FØRSTE GANG.. Er altfor mange risikoer... Anonymkode: 072d9...374 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Exo Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden 11 minutter siden, AnonymBruker said: Han bor et godt stykke unna og vi har barn på hver vår kant så kan ikke treffes så ofte. Vi har chattet i 3 måneder og er klare for å treffes. Er det innafor å be han hjem til meg? Lurer også på hva dere tenker generelt om å ha sex på første date. Kan det være negativt i forhold til at jeg ønsker et langvarig forhold? Jeg tenker egentlig nei, for hvis sexen er bra så blir han vel ikke borte kun pga at vi har hatt sex. Er sexen dårlig vil jeg jo ikke ha noe forhold med han uansett.... Er jo kjipt å bli skikkelig forelsket, dra på mange dater og finne ut at sexen ikke fungerer i det heletatt... Anonymkode: 7a149...b89 Det blir ikke noe mer dersom du har sex på første date. Stol på meg, har hatt sex med mange på første date. Helt uinteressant å møte dem senere for min del. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Exo skrev (1 minutt siden): Det blir ikke noe mer dersom du har sex på første date. Stol på meg, har hatt sex med mange på første date. Helt uinteressant å møte dem senere for min del. Bullshit. Har som deg, hatt sex flere ganger på første date. Er ikke det som er avgjørende i negativ forstand for om det ikke blir noe mer. Hun jeg er sammen med nå hadde sex med meg på første date, ville bare ha mer etter første gang jeg og er glad for at det skjedde. Anonymkode: 7cf3e...711 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Idiotisk å be noen hjem til sex på første date. selv om alle mine forhold har starten med sex på første møte 😅 Anonymkode: 8ea97...e95 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Exo Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden 3 minutter siden, AnonymBruker said: Bullshit. Har som deg, hatt sex flere ganger på første date. Er ikke det som er avgjørende i negativ forstand for om det ikke blir noe mer. Hun jeg er sammen med nå hadde sex med meg på første date, ville bare ha mer etter første gang jeg og er glad for at det skjedde. Anonymkode: 7cf3e...711 Jeg tror ikke vi tilhører samme sosioøkonomiske klasse, spesielt ikke den kvinnen du av en eller annen grunn har valgt å forbli sammen med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Exo skrev (27 minutter siden): Jeg tror ikke vi tilhører samme sosioøkonomiske klasse, spesielt ikke den kvinnen du av en eller annen grunn har valgt å forbli sammen med. Kanskje de som ikke orket å ligge med en gang til? Anonymkode: 723ae...b4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden Exo skrev (29 minutter siden): Jeg tror ikke vi tilhører samme sosioøkonomiske klasse, spesielt ikke den kvinnen du av en eller annen grunn har valgt å forbli sammen med. Hjelp! Anonymkode: b5c55...7c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden Jeg hadde sex med ham jeg er gift med på første date… Anonymkode: b5c55...7c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden Exo skrev (32 minutter siden): Jeg tror ikke vi tilhører samme sosioøkonomiske klasse, spesielt ikke den kvinnen du av en eller annen grunn har valgt å forbli sammen med. 😃Du tenkte vel at siden det ble sex på første date så kan du sette likhetstegn mellom antall dates og sexpartnere 😲 Anonymkode: 00841...847 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden Du tenker å møte en mann, for første gang, hjemme hos deg hvor du og barna bor? Får håpe han ikke er en psykopat da.. Anonymkode: 6787d...359 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du tenker å møte en mann, for første gang, hjemme hos deg hvor du og barna bor? Får håpe han ikke er en psykopat da.. Anonymkode: 6787d...359 Ja da kan det jo bli liv i stua! Alltid moro når du møter de som endrer personlighet totalt! Kanskje det cafè besøket ikke var så dumt. 😁 Anonymkode: 00841...847 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden Hva i all verden skulle være grunnen til å invitere en du ikke kjenner hjem til deg? Er det bare sex du vil ha? Anonymkode: 9947a...e65 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden Exo skrev (48 minutter siden): Jeg tror ikke vi tilhører samme sosioøkonomiske klasse, spesielt ikke den kvinnen du av en eller annen grunn har valgt å forbli sammen med. Hehe. Jeg har høy utdanning og tjener godt, hvis det var det du tenkte på. Anonymkode: 7cf3e...711 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hehe. Jeg har høy utdanning og tjener godt, hvis det var det du tenkte på. Anonymkode: 7cf3e...711 Ja jeg forstår ikke helt hva han tenker. Hun jeg giftet meg med er kirurg og jeg en godt betalt akademiker. Vi hadde sex første date og det var på ingen måte avgjørende for om det ble oss eller ikke. Edit: Første date var riktignok da vi fremdels studerte begge to. Endret 4 timer siden av Te- Presten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden Alle guttene jeg har hatt sex med på første møtet har ønsket å fortsette kontakten i ettertid. Og de som det ikke har blitt noe mer av har enten 1) vært emosjonell utilgjengelig og ikke klar for å finne seg noen, 2) avstanden har vært et hinder eller 3). Og alle jeg har lagt mer første møtet foruten om ons har kommet tilbake og ønsket kontakt. De fleste er singel enda, men det er vel problemet at de selv ikke er klar og ikke slår seg til ro. Møtte en fyr nå, sex på 1 date og holdt kontakten i 2 mnd og truffes 6 ganger. Går veldig bra hittil og han er ikke blitt mindre interessert, tvert imot. Så det jeg konkluderer med er at om de ikke er klar spiller det ingen rolle. Er de klar og det er god kjemi er ikke nødvendigvis sexen avgjørende for det blir noe mer. Det er mest sannsynlig helt andre faktorer som nevnt ovenfor. Issues med seg selv, ikke klar osv… Anonymkode: 22fcc...eb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #19 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Han bor et godt stykke unna og vi har barn på hver vår kant så kan ikke treffes så ofte. Vi har chattet i 3 måneder og er klare for å treffes. Er det innafor å be han hjem til meg? Lurer også på hva dere tenker generelt om å ha sex på første date. Kan det være negativt i forhold til at jeg ønsker et langvarig forhold? Jeg tenker egentlig nei, for hvis sexen er bra så blir han vel ikke borte kun pga at vi har hatt sex. Er sexen dårlig vil jeg jo ikke ha noe forhold med han uansett.... Er jo kjipt å bli skikkelig forelsket, dra på mange dater og finne ut at sexen ikke fungerer i det heletatt... Anonymkode: 7a149...b89 Ikke ha samleie på første date... Anonymkode: a6a2f...90e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinkelpinkel Skrevet 4 timer siden #20 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Du tenker å møte en mann, for første gang, hjemme hos deg hvor du og barna bor? Får håpe han ikke er en psykopat da.. Anonymkode: 6787d...359 Å herregud, er det mulig?! Barnet er selvsagt ikke hjemme! Etter 3 måneder får man litt innsikt i hvordan en person er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå