Gå til innhold

Gå fra mannen og faren til barna på grunn av at de er seksuelt inkompatible?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke hvem av dere som har misforstått her, men analsex gjør godt for menn og ikke for kvinner. Kvinner har ikke prostata så det er poengløst for en kvinne å få penis, finger eller sexleketøy i endetarmen. For menn vil det å få noe innført i endetarmen gi en kraftig orgasme. Hvis det er venninnens ektemann som har misforstått så får kona gi ham litt opplæring. 

Anonymkode: 425e9...e42

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vet ikke hvem av dere som har misforstått her, men analsex gjør godt for menn og ikke for kvinner. Kvinner har ikke prostata så det er poengløst for en kvinne å få penis, finger eller sexleketøy i endetarmen. For menn vil det å få noe innført i endetarmen gi en kraftig orgasme. Hvis det er venninnens ektemann som har misforstått så får kona gi ham litt opplæring. 

Jeg tror du har misforstått her. Noen menn liker analsex, noen ikke. Noen kvinner liker analsex, noen ikke. Hvis du er for rigid til å akseptere slike forskjeller så finnes det kanskje kurs du kan melde deg opp i.

Anonymkode: b3913...a6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke greit av mannen. Hun bør bryte ut 😱 det er ikke normalt å ha analt samleie, det er ikke meningen at noe skal inn der.

Anonymkode: 89a41...7a1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pingvinen skrev (19 minutter siden):

Jeg har vært nok på datingsider til å vite at det er jeg 100% ferdig med. Så måtte evt truffet noen på annen måte. Men føler meg ferdig med forhold uansett. Hatt ett langvarig ekteskap, 25 år, med en snill mann bak meg. Og hatt ett par andre ok forhold. Er fornøyd med det. 

Da forstår jeg. Jeg er også 100% sikker på at jeg ikke ønsker nytt forhold om jeg skulle bli alene nå. Jeg er for lite ivrig på å starte på nytt, for satt til å være fleksibel nok til å tilpasse meg et nytt menneske, og har ærlig talt veldig mye annet jeg hadde vært mer interessert i å bruke tid og energi på enn en ny mann. Jeg har opplevd alt det gode, og nok av det vonde ved forhold, så kun mannen jeg allerede har vært med 22 år herfra til slutten for meg. Han er jeg allerede vant til. 😂 (Og elsker selvfølgelig.)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ikke greit av mannen. Hun bør bryte ut 😱 det er ikke normalt å ha analt samleie, det er ikke meningen at noe skal inn der.

Anonymkode: 89a41...7a1

Det er ikke normalt å være homofil heller. Men mange er det og det er helt greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var skikkelig anti anal, har nektet alle jeg har vært sammen med. 
Men så traff jeg drømmemannen, ja han maste litt om det først. Men angrer ikke på at jeg gjorde det. Sexlivet vårt ble til og med bedre selv om jeg syntes første gang anal var litt rart og ekkelt. Det handler om å teste nye ting, det styrker forholdet. 
Noen ganger må man faktisk gå litt ut av komfortsonen. Ja jeg skjønner at han burde respektere dine grenser, men du bør også strekke deg litt lenger for å møte hans behov på lik linje som at han skal møte dine. 
Mange kvinner som lurer hvorfor mennene deres er utro🙈 Å være kjip i senga og nekte mannen sex osv, det er oppskriften på dødt ekteskap. 

Anonymkode: 9cfa3...150

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For et rasshøl. NEI BETYR NEI! Hvor jævlig vanskelig er det å forstå. Får bare håpe det går bra med venninnen din og at hun ikke får se en enda mørkere side av han. Kanskje vise henne denne tråden slik at hun får se hva andre også mener. ❤️

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ikke normalt å være homofil heller. Men mange er det og det er helt greit

Kjenner faktisk flere homofile som ikke har analt samleie. 

Anonymkode: c5c46...9b7

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg var skikkelig anti anal, har nektet alle jeg har vært sammen med. 
Men så traff jeg drømmemannen, ja han maste litt om det først. Men angrer ikke på at jeg gjorde det. Sexlivet vårt ble til og med bedre selv om jeg syntes første gang anal var litt rart og ekkelt. Det handler om å teste nye ting, det styrker forholdet. 
Noen ganger må man faktisk gå litt ut av komfortsonen. Ja jeg skjønner at han burde respektere dine grenser, men du bør også strekke deg litt lenger for å møte hans behov på lik linje som at han skal møte dine. 
Mange kvinner som lurer hvorfor mennene deres er utro🙈 Å være kjip i senga og nekte mannen sex osv, det er oppskriften på dødt ekteskap. 

Anonymkode: 9cfa3...150

Nei, takk. Alt analt er uaktuelt. Og en drømmemann for meg er ikke en som maser om noe sånt. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Eh nei, samtykke innebærer ikke at jeg aktivt må gå ut og spesifisere ting. Det er personen som gjør en handling som eventuelt må be om et samtykke. 

Look, du og andre velger å være sort-hvit, derfor er jeg også utsatt for voldtekt flere hundre ganger etter deres definisjon. 

Jeg hater alt som har med overgrep og voldtekt å gjøre. Jeg sier bare at man må se ting i sammenheng. Sex kan være dårlig, det kan være en av partene som gjør noe den andre ikke liker, men det er lov å tolke det i en sammenheng, ikke bare se sort-hvit på det. 

Anonymkode: ebf11...70a

Mener du virkelig at det å ha sex med noen som sier klart nei er likke alvorlig som å "misforstå" noen som oppfører seg som de liker det? For det er jo det du argunenterer for her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kjenner faktisk flere homofile som ikke har analt samleie. 

Det var ikke poenget. Poenget er at homofili ikke er _normalt_ men det gjør det ikke ugreit. Det er helt greit å være homofil selv om det ikke er for alle. Og det er helt greit å like analsex selv om det ikke er for alle. At noe er «uvanlig» eller «unaturlig» er ikke et argument mot det i denne sammenheng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nå må enkelte av dere her inne lære dere av å snakke for dere selv, og ikke alle kvinner😅 ikke bare menn liker analsex, nok av kvinner som også får mye nytelse av det. I våres forhold er det hun som er mest gira på analsex, og jeg gjør det mest for hennes del, så det du sier stemmer ikke, kvinner kan også få masse nytelse av det 

Anonymkode: c9ef1...13b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo en veldig interessant ting. Var jeg sammen med denne manen ville jeg spurt hvorfor dette var så viktig for ham. Og avhengig svaret ville jeg spurt hva som gjorde det så viktig for ham at det var viktigere å presse det på meg enn at jeg fikk ivareta min seksuelle trygghet og helse med at han forsøkte å forgripe seg på meg. 

Kan anbefale boken "You're the one you've been looking for" av Richard Schwartz til din venninne. Det gjorde ekteskapet mitt tusen ganger bedre. 

Anonymkode: 47f3d...92b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

For menn vil det å få noe innført i endetarmen gi en kraftig orgasme.

For noen menn tenker jeg er mer korrekt.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym 4545 skrev (6 minutter siden):

For noen menn tenker jeg er mer korrekt.

Nettop.

For meg, fører det ikke til noe orgasme i det hele tatt. Kun ubehag.

Anonymkode: 7cd35...709

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Eh nei, samtykke innebærer ikke at jeg aktivt må gå ut og spesifisere ting. Det er personen som gjør en handling som eventuelt må be om et samtykke. 

Look, du og andre velger å være sort-hvit, derfor er jeg også utsatt for voldtekt flere hundre ganger etter deres definisjon. 

Jeg hater alt som har med overgrep og voldtekt å gjøre. Jeg sier bare at man må se ting i sammenheng. Sex kan være dårlig, det kan være en av partene som gjør noe den andre ikke liker, men det er lov å tolke det i en sammenheng, ikke bare se sort-hvit på det. 

Anonymkode: ebf11...70a

Vennligst les innlegget mitt. Som sagt, så går man ut ifra i et forhold at seksuell kontakt er godkjent, ETTERSOM MAN ER I ET FORHOLD. Dette er en sosial kontrakt. Man kan ikke være sjokkert fordi din PARTNER innleder seksuelle handlinger. Du kan se på det sånn - hvis din partner kysser deg er dette ikke rart. Om en fremmed gjør det er det helt sykt. 

Derfor er voldtekt innenfor parforhold vanskeligere å "bevise". Men i denne sammenhengen er det snakk om at kvinnen har sagt hva hun IKKE ØNSKER. Det finnes ikke samtykke til analsex i dette forholdet. Mannen kan ikke si "men jeg gikk ut ifra at hun ville, fordi vi er sammen", når hun HAR SAGT NEI. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
sorthstudios skrev (10 timer siden):

Vennligst les innlegget mitt. Som sagt, så går man ut ifra i et forhold at seksuell kontakt er godkjent, ETTERSOM MAN ER I ET FORHOLD. Dette er en sosial kontrakt. Man kan ikke være sjokkert fordi din PARTNER innleder seksuelle handlinger. Du kan se på det sånn - hvis din partner kysser deg er dette ikke rart. Om en fremmed gjør det er det helt sykt. 

Derfor er voldtekt innenfor parforhold vanskeligere å "bevise". Men i denne sammenhengen er det snakk om at kvinnen har sagt hva hun IKKE ØNSKER. Det finnes ikke samtykke til analsex i dette forholdet. Mannen kan ikke si "men jeg gikk ut ifra at hun ville, fordi vi er sammen", når hun HAR SAGT NEI. 

Dette er ganske så elementært. Skremmende om noen faktisk er uenig i dette😨

Anonymkode: 7cd35...709

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...