AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Hei! Denne blir litt lang Meg og en venninne har kjent hverandre i snart 7 år nå. Hun måtte dessverre flytte til hjem sitt hjemmested for 3 år siden da det ble slutt mellom hun og samboeren. Det tar oss 3 timer å kjøre til hverandre, så det å treffes må planlegges. Vi har forsøkt å planlegge å møtes i snart 2 år nå, men hver eneste gang så er det hun som avlyser. Jeg måtte avlyse en gang grunnet influensa. Det er alltid noe som kommer i veien for hennes del. Enten er det sykdom, jobb eller familie, men det har jeg forståelse for. Har tatt henne i å lyve et par ganger når hun har avlyst. Hu har da skyldt på sykdom. Fikk da snapper av at hun var ute på byen eller drakk alkohol. Noen ganger har hun avlyst grunnet hun ikke har nok penger til alkohol. Hu tar som en selvfølge noen ganger at vi må ut på byen å drikke. Har sagt ifra flere ganger at vi må ikke drikke og det finnes mye annet vi kan finne på, men allikevel avlyser hun… Jeg føler ikke hun respekterer tiden min og jeg er ganske så dritt lei av den avlysninga nå. Hu har gitt uttrykk på at vi burde ringes oftere, men helt ærlig så har jeg ikke hatt så lyst til å prate med henne når hun holder på sånn. Prøver i tillegg å ta litt avstand fra henne ved å ikke svare på meldingene hennes eller snappende hennes på flere timer heller. Noen råd? Jeg er ganske så dritt lei nå Vi er 24 og 25 år Anonymkode: 11e06...f54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Ta en oppvask med henne. Det kan være at hun sliter med noe helse, at hun er skamfull for ett eller annet eller rett og slett prøver å fade deg ut. Vi på kvinneguiden vet ikke, men jeg ville vært forsiktig med å lage meg for mange tanker om hva det er, på forhånd. For alt du vet, så har hun ingen egen plass, sliter med alkoholmisbruk og vil ende livet sitt. Anonymkode: d1f43...d0c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden hun gidder ikke bruke tid på deg så hvorfor bruke tid på henne ? du irriterer dag jo over henne og vil ikke ringes...da kan det vel ikke kalles vennskap 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Hun er helt åpenbart ikke så interessert i å treffe deg. Anonymkode: 65d40...2c2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Lett valg. Ikke planlegg noe med henne igjen. Anonymkode: bb466...7af 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Husker du skrev en annen tråd om dette tidligere en gang. Har dere snakket om dette siden den gang? Jeg hadde tatt det opp på en fin måte, hvis hun var viktig for meg. Men hvis jeg hadde en følelse av at hun kanskje ikke hadde lyst å prioritere meg, at jeg var lite viktig for henne, så hadde jeg faktisk bare latt henne seile videre uten meg. Isåfall hadde jeg bare latt være å ta kontakt og foreslå noe igjen, bare latt tiden gå, og sett hva som hadde skjedd da. Hvis hun da igjen tar initiativ til å sees, hadde jeg spurt rett ut, om hun er sikker på at hun vil denne gangen, for nå har hun avlyst så mange ganger.. Anonymkode: 69641...b5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Du må innse dette her Ts: når man avlyser så mye så er man ikke interessert lenger. Finn noen andre ordentlige venninner. Anonymkode: b7fed...750 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå