Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I helga har jeg muligheten til å kjøpe dette solpudderet, men har sett at det finnes mange forskjellige typer. Så det jeg lurer på er, hvilket er best?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Det JEG skryter av, heter i hvertfall Terracotta, og er i rundt, brunt etui. Trodde det var det som gjaldt, jeg? Det finnes en haug med farger, så der må du nesten teste hva som passer deg.

Skrevet

Jeg har kjøpt meg den de har for vinteren. Det er terracotta det også, men med litt hvitt i midten, slik at fargen passer bedre om vinteren. Jeg syns at den er veldig fin å bruke nå som jeg er litt blekere enn ellers.

Ellers så har jeg også den Sunset Celebration, som jeg kjøpte i fjor sommer, med litt rosa i midten, og er veldig fornøyd med den om sommeren, men om vinteren er den litt for mørk.

Også har du jo den klassiske som ble nevnt ovenfor. Hvis du skal ut og reise via Gardemoen, så, så jeg at de har begge de to på taxfree som jeg har nevnt ovenfor.(så det for to uker siden)

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg har kjøpt meg den de har for vinteren. Det er terracotta det også, men med litt hvitt i midten, slik at fargen passer bedre om vinteren. Jeg syns at den er veldig fin å bruke nå som jeg er litt blekere enn ellers.

Ellers så har jeg også den Sunset Celebration, som jeg kjøpte i fjor sommer, med litt rosa i midten, og er veldig fornøyd med den om sommeren, men om vinteren er den litt for mørk.

De to du nevner her, har de mer glitter/shimmer enn den orginale? Da lurer jeg spesielt på den første..

Elsker shimmer i alt annet enn solpudder.

Gjest Gjesta
Skrevet

Sunset Celebration var en Limited Edition i fjor sommer, og hvis den er å få tak i nå, er det vel rester fra den gang? Den sola i midten hadde masse skimmer, mener jeg å huske.

Solpudder med skimmer er kanskje bra til festbruk, men ikke til daglig. Jeg kjøpte et fra MAC i London, og da jeg fikk det på, så jeg ut som en juletre-kule. Like etter kjøpte jeg Guerlain sitt igjen.

Gjest gjest1
Skrevet
Sunset Celebration var en Limited Edition i fjor sommer, og hvis den er å få tak i nå, er det vel rester fra den gang? Den sola i midten hadde masse skimmer, mener jeg å huske.

Solpudder med skimmer er kanskje bra til festbruk, men ikke til daglig. Jeg kjøpte et fra MAC i London, og da jeg fikk det på, så jeg ut som en juletre-kule. Like etter kjøpte jeg Guerlain sitt igjen.

Vet at det har kommet en ny LE terracotta bronzer for vinteren 2006, men husker ikke hva den heter. Og hjemmesiden til Guerlain var elendig..

Men i hvert fall, har sett at Guerlain har et solpudder som har litt mer fancy forpakning enn den orginale. Brun plast = blæh. Men tror jeg skal krype til korset uansett snart, har også brent meg på disko-solpudder ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

@Susanne: Kanskje ett av YSL eller Dior sine solpudder kan passe deg? YSL har i hvertfall OK forpakning (plast, men svart og firkantet).

Skrevet

Takker for svar :)

Noen som vet hvor man får kjøpt det i Trondheim?

Gjest idac i.i.
Skrevet

Det vinderpudderet er akkurat som vanlig terracota, men det hvite har bitte litte granne skimmer (jeg ser det ikke på huden i det hele tatt). Den heter Winter Glow.

Når det kommer til skimmer, så syns jeg at den fra YSL har mere skimmer enn denne faktisk (har denne også, er helt gal etter å teste ut nye ting som, som oftest samler støv på badet :rodme: )

Skrevet

Terracotta er fantastisk, både som rouge, øyenskygge og over hele ansiktet!

Skrevet

Til siste gjest : Den linken du postet viser ikke det vinter pudderet som Susanne spør om. Det vintepudderet heter Winter Glow og har sølvetui og selges er kun Limited Edition denne vinteren.

Gjest Gjest_hege_84_*
Skrevet

I dag har jeg vært og kjøpt guerlain terracotta solpudder, og kunne ikke vært mer fornøyd. de hadde bare standard-pudderet der jeg var.

Gjest Gjesta
Skrevet
I dag har jeg vært og kjøpt guerlain terracotta solpudder, og kunne ikke vært mer fornøyd. de hadde bare standard-pudderet der jeg var.

Hvilken farge kjøpte du? Nr. 2 er min personlige favoritt, den er perfekt når man har hud med litt gultoner i seg fra før.

Skrevet

Det står bare 20 på min :klø:

Gjest Gjesta
Skrevet
Det står bare 20 på min  :klø:

Det er også en farge, ja. :) Er du fornøyd?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har også 20. Veldig ornøyd med Guerlain sitt solpudder. Kunne vært enig i at det ikke er den stiligste innpakningen, men jeg velger ikke prdukter etter forpakning men etter hvor gode de er.

Skrevet
Det er også en farge, ja. :) Er du fornøyd?

Ja er superfornøyd!

Den ser jo helt naturlig ut, samtidig som man får en fin glød og farge.

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som vet hvilke farger som kan egne seg til rødt hår og fregner? Samboeren min skal ut å reise og jeg må sende meg bestilling til tax-free'n. Rekker ikke å stikke innom noe parfymeri i helga, så jeg får dessverre ikke prøvd selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...