AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Jeg er 52, vært singel i 2 år og vært på noen dater som ikke har blitt til noe mer. Nå skal jeg treffe en jeg har skrevet med i noen uker og jeg liker han veldig godt. Utseendemessig er han akkurat det jeg liker og vi har like verdier og ønsker. Men hvordan skal jeg få han til å like meg? Hvor flørtete bør man være? Hva kan jeg snakke om og spørre om? Hva bør jeg IKKE snakke om og spørre om? Jeg har ikke vært nervøs på de tidligere datene, men har heller ikke likt de så godt, altså følt en sånn tiltrekning som jeg gjør mot han her. Vet det kan være helt annerledes da jeg ser han men jeg har troen. Anonymkode: be88b...944 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Vær deg selv. Noe annet er håpløst 😉 Er du nervøs så si det til han. Syns det må være helt innafor. Det kan også lette på stemninga. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Du vil vel kanskje aller helst ha tips fra kvinner, men som mann 55 vil jeg si dette. Hvis du synes praten fungerer og øynene dine forteller deg at dette er noe du vil ta videre. Når mannen sitter foran deg med hendene på bordet og tidspunktet er riktig, legg hånda de oppå han sin. Dette er det mest uskyldige du kan gjøre, men samtidig er hendene våre ekstremt følsomme. Hvis han ikke skyver deg unna så la fingrene gli 2-3cm oppover mot håndleddet. Veldig effektivt hvis han sin interesse er gjensidig. Lykke til! Anonymkode: 76547...8ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Jeg er bare meg selv. Hvis jeg må være mer eller mindre flørtete for at en date skal like meg, så er det jo ikke meg han liker.... Hvis jeg ikke kan snakke fritt og la samtalen flyte uten å passe på hva jeg sier, så er det ikke noen jeg ønsker møte igjen. Det viktigste for meg på date er at man kan være seg selv så mye som mulig. Jeg er klønete når jeg er nervøs, men det er jo slik jeg er, det er en del av meg, og hvis han ikke tåler at jeg blir klønete i blant, så er det ikke en mann jeg ønsker date. Anonymkode: 7ea6b...98d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå